18.Bölüm

235 44 9
                                    

Önceki bölüm

Gecenin ilerleyen saatinde sadece bu 3 anrenman bitmişti. Tabi Shi Hanyu da bitmişti. Mührünü kaldırıp meditasyon yapıp dinlenmiş ve hemen ardından uyumuştu.
.
.
.
3 aylık cehennem eğitiminden sonra Shi hanyu sonunda bitirdiği için sevinçliydi. Onun sayesinde vücudu oldukça gelişmişti.

Ona saygı da duymaya başlamıştı!

Bu cehennem anrenmanı sayesinde sadece vücudunu geliştirmekle kalmamış ayrıca fiziksel, saf gücünü hem daha kaliteli hale getirmiş hem de kontrol etmeyi öğrenmişti. Ayrıca dayanıklılığı da ciddi manada gelişmişti.

Çok faydalı bir eğitim olmuştu.

Shi Hanyu'nun, Fan Buxi hakkında ki izlenimleri sürekli değişime uğramıştı. İlk başta sadece saf ve ayıf bir adam olarak düşünmüştü. Sonradan fikirlerinin çok işine yaradığını keşfetmişti. Şimdi de onu sadece işe yarar tanımından saygı duyulması gereken birisi olarak belirlemişti.

Önceden de vücudu güçlüydü. Fakat kontrol etmesi zordu. Mesela yemek yerken yemek çubukları onlarca kez kırılırdı. Sıradan ahşap çubuklarını kırmak...

Bu yüzden de demirden ve sağlam olanları kullanırdı ama yine onları da kırardı. Şimdi ise hiç kırmadan sıradan ahşap çubuk kullanabiliyordu.

Shi hanyu, yetişim odasında oturdu ve yetişim yapmaya başladı. Bir süre sonra vücudunda ki kaslar sertleşti, kanı yoğunlaştı ve dantianı büyüyüp genişledi.

Gerçeklik alemi 10.seviye başlangıç!

Orta.. Zirve aşama!

Yetişimi beklediğinden daha hızlı artmıştı!

En azından 2-3 ay daha seviye atlamasının mümkün olmadığını sanıyordu.

Bu oldukça mükemmeldi!

Keyfi tamamen yerindeydi.

-Hahahahah... Harika!!

Shi hanyu, yetişimini bitirdi ve evden ayrıldı. Aklında bir kaç ay öncesinde aldığı üstün teknikleri öğrenmek vardı.

Bu teknikleri öğrenmek için antrenman salonuna gidiyordu. Sonuçta evinde veya Fan Buxi'nin evinde çalışabileceği uygun ortam yoktu.

Bir süre sonra aradığı yere geldi ve içeri girip görevliye kimliğini uzattı.

-Rüzgarlı bir ortama sahip çalışma odası istiyorum.

Görevli kimliği inceledikten sonra gülümsedi.

-Elbette! 1 saatliğine 10 puan gerekiyor. Hız teknikleri mi çalışıyorsun?

Bu cidden pahalıydı. Fakat değerdi.

-Evet. 3 saat olsun.

Shi hanyu, 30 puan ödemesini yaptıktan sonra ona ayrılan odaya geçti. Pencerenin olmadığı kapalı bir odaydı. Büyüklüğü 3000 m2 idi. Duvarları özel bir metalden yapılmıştı. Fakat dokunulduğunda yumuşaktı. Bu, çalışan kişinin yara almaması içindi.

Düşünün bir...

Bir uçak hızında ilerlerken sert bir demirle çarpıştığınızı...

İlk başta içerde hiçbir rüzgar yoktu.

Bu tür çalışma odalarının toplam da 10 seviyesi bulunurdu.

-1. Seviyeden başla!

Odada bir anda hafif bir meltem esmeye başladı. Bu en kolay seviyeydi.

Ana Karakter Olmak. (BL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin