11.Bölüm

218 46 41
                                    

Okunma beni tatmin etmese de yorumlar gayet güzel ve fazla. Hal böyle olunca da benim bölüm atasım geldi. 🥰

Önceki bölüm

Bu yüzden de Shi hanyu, Kun Lun'dan daha büyük bir tehdit olmadan önce kurtulmuştu. Yılanın başını küçükken ezmek doğru olandı. Yoksa bir gün o yılan boynuna dolanıp hayatını tehdit edebilirdi.
.
.
.
Evine gittiğinde yatağına yattı ve düşüncelere daldı. Gelecekte çok daha güçlü olmalıydı. Hala denizden hatta okyanustan küçük bir balıktan başka bir şey değildi.

En azından plankton ve karides olmayı aşmıştı!

Onun hedefi efsanevi bir figür olmaktı. Hatta kendi önceki efsanesini bile aşmalıydı.

-Hala küçük bir balıktan başka bir şey değilim. Gelişmek için önce küçük hedeflerden başlamalısın derler.

Shi hanyu, gözlerini kapattığında aklına Fan Buxi geldi. Çoktan onun nasıl birisi olduğunu çözmüştü. Tuhaf bir şekilde ona birisini hatırlatıyordu.

Hatırlamak için uzun uzun düşündü ve hafızasının derinliklerine indi. Onları daha yeni kazandığı için hatırlamak biraz zordu.

Zayıf...

Narin..

Duygusal...

Belli belirsiz gözünde bir kadın canlandı.

Beyaz dalgalı saçları ve hamile...

Beyaz cildi, kırmızı tebessüm eden dudaklar...

-Fan Suxi...

Bu isim aklında canlandığında kalbinin sızladığını hissetti.

O kadın o kadar naifti ki...

Ayrıca onun ilk ve son aşkıydı.

Hamileyken bir yaratık tarafından öldürülmüştü.

Seneler sonra bir çok kez evlense de başka kimseye aşık olmamıştı. Evlenmesinin tek sebebi insan soyunu arttırmak zorunda olması idi.

O yetenekliydi.

Başka yetenekli insanlar da gerekliydi.

O dönemde bu büyük bir zorunluluk ve fedakarlıktı.

Şimdiki gibi insan nüfüsü Dünya'nın %40'dan fazlasını işgal etmiyordu. Zar zor %0,0001 ederdi.

Zorunda olmasa yapmazdı.

Her şey insanlık içindi.

Şu anda kendisine bir kadın bulmak istemiyordu. Gelecekte de zordu. Çünkü o sadece 1 kez aşık olmuştu ve öyle de olmalıydı. Onu sonsuza kadar kalbinde bekleyecekti.

-Acaba sen de reenkarne oldun mu sevgilim?

Belki de onu bulmaya çalışabilirdi.

Kendisi reenkarne olduysa o neden olmasındı ki?

Evet bu kesinlikle olmuştu. Fakat ikisi aynı dünyada mıydı?

Sonuçta sınırsız sayıda evren ve boyut vardı. Şansı varsa bir gün karşılaşırlardı.

Bir süre daha yatakta dinlendikten sonra yeni evinde ki yetişim odasına gitti.

Tüm tarikat bir ruh cevher madeninin üzerine inşa edilmişti. Bu cevher de özel bir dizilim ile bir çok yere bağlanmıştı.

Yetişim odası, sadece yerde bir minder bulunduran boş bir odaydı. Bu minderin altında da madenin bağlantılı kollarından birisi yatıyordu. Burada yetişim yapmak gelişmeye yardımcı oluyordu.

Ana Karakter Olmak. (BL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin