8.Bölüm

217 48 28
                                    

Önceki bölüm

Artık burada işi bitmişti. Her yiyeceği yemiş, tüm kitapları okumuş, tüm silahlarda en az %70 uzmanlığa sahip olmuş, ruh cevher madenini resmen kurutmuştu.
.
.
.
.
Tam ayrılmaya niyetlenmişti ki havada hayali bir figür belirdi. Bu kişi, beyaz saçlı, beyaz sakallı, derin buz mavisi gözlere sahip heybetli bir adamdı ve GÜLÜMSÜYORDU!

-Evlat, seni tebrik ederim. Binlerce yıldır benim mirasımı istediğim şekilde alan tek kişisin.

-Ne?

Bu adam da kimdi?

Onu tanımıyordu!

Burası cidden bir miras yeriydi!

Haklıydı!

Shi hanyu'nun anılarında bu adama dair tek bir iz dahi yoktu. Acaba neden şimdi ortaya çıkmıştı?

-Ben yüce Dao ejderhasıyım. Senden önce senin gibi bir çocuk daha buraya geldi. İlginç... Onunla aynı görünüyorsun... Gözümde çöpten başka bir şey değildi. Onu da izledim. Nasıl talihini tükettiğini gördüm ve sinirlendim. Ben de ufak bazı müdahaleler yaptım.

-Her neyse, sonunda istediğim gibi bir varis ortaya çıktı.

Shi hanyu'nun zihni hızla çalıştı. Bu karşısında ki adamın mirasını almıştı. Ayrıca muhtemelen onun bahsettiği kişi eski Shi hanyu idi.

Bazı şeyleri pek anlamasa da önemsemedi.

Hemen yere secde etti ve saygıyla konuştu.

-yüce ejderha, bundan sonra sen benim ustamsın. Bu küçük öğrenci saygılarını sunar.

Ejderhanın yüzünde ki gülümseme daha da genişledi.

-Hım, beğendim. Sabrın takdire şayan. Bilgeliğin kitaplarda olduğunu biliyorsun. Ayrıca kendisini geliştirmek için azme de sahipsin. İşlenmemiş bir mücevhersin.

-Benim varisim olmak için öncelikle en az üst seviye 9 totem oluşturmak, tüm bıraktığım kitapları okumak ve tüm silahlarda en az %60 uzmanlığa sahip olmak gerekiyordu. Ayrıca yetenekli de olmalıydı. Sen hepsini fazlasıyla karşıladın. Senden önceki bunu yapamamıştı.

-Bu yüzden sana bir hediyem var. Ruhunun çatladığını görüyorum. Bunu düzelteceğim ve kaybolan anılarını da getireceğim. Silah uzmanlığını da %70'den %85'e çekip açık olan 15 meridyeninin üstüne 5 meridyenini de açacağım. Ayrıca sana 3 totem daha vereceğim!

-Ne!?

Shi hanyu'nun gözleri sonuna kadar açılmıştı. Duyduklarına inanmakta zorlanıyordu. Cidden bu adam ona her şeyi mi vermeyi planlıyordu!?

Zaten onun sayesinde çok güçlü olmuş ve kendisini geliştirmişti.

Bu olağanüstü idi!

Yüzünde kocaman bir gülümsemeyle konuştu.

-Öğrenci ustasına minnettar!

Yaşlı adam elini salladı ve kendi Qi'sinin 0,00001'ini Shi hanyu'ya gönderdi.

Bedeninde 3 yeni totem daha oluşurken zihninde silah uzmanlığı arttı ve meridyenleri açıldı.

Gerçeklik aleminin 6.seviyesi!

Gerçeklik aleminin 7.seviyesi!

Gerçeklik aleminin 8.seviyesi!

Gerçeklik aleminin 9.seviyesi zirve aşama!

Shi hanyu, içte ve dışta olan değişiklikleri inceledi. Oldukça şaşkındı.

Küçülen kıyafetlerinden boyunun da biraz arttığını anlamıştı...

Ana Karakter Olmak. (BL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin