Önceki bölüm
Bir süre sonra Fan Buxi yatağında uzanıyordu. Gözlerini kapatmıştı. Olacaklara kendisini hazırlamıştı.
.
.
.
.
.
Shi hanyu derin bir nefes aldı ve yavaşça verdikten sonra bedeninin kontrolünü Yu Hao'ya verdi.2,5 hafta sonunda Fan Buxi'nin parazitinin varlığının %18'i daha yok edilmişti. Bu oldukça yorucu bir işlemdi. Fakat sonunda tamamlanmıştı. En azından bir 7 kez daha tekrar edilirse parazit sonsuza kadar yok edilecekti. Her işlemde daha zor hale geliyordu.
Shi hanyu, yorgun bir şekilde yerinden kalktı ve daha önceden hazırladığı ama kullanmaya fırsatının olmadığı iksiri yatağın yanında ki sehbaya bırakıp ayrıldı.
Hemen sonra yatağına yatıp derin ve uzun bir uyku çekti. Hem zihinsel hem de bedensel olarak çok yorulmuştu.
Aslında tüm işi Yu Hao yapmış olmasına rağmen ona bedenini vermek kendisine fazlasıyla yük bindiriyordu.
3 koca gün boyunca uyuduktan sonra güzel kokular eşliğinde uyanmıştı.
Fan Buxi, ondan önce uyanmış ve yemek hazırlıyordu.
Shi Hanyu, Fan Buxi'nin biraz daha iyi olduğuna emin olarak gülümsedi ve hazırlanan yemekleri tıka basa doyana kadar yedikten sonra yetişim odasına gitti.
Artık bir seviye daha atlamanın zamanı gelmişti hatta geçiyordu bile.
Shi hanyu, bolca ruh taşını ve çevrede biriken Qi'yi emmeye başladı. Zaman da yavaşça geçmeye...
1 saat.. 3 saat.. 5 saat..
Bir gün.. 3 gün.. 7 gün...
10.günün sabahında kasları kasıldı ve kanı daha yoğun hale geldi. Dantianı da büyümüş ve içinde ki Qi hem artmış hem de yoğunlaşmıştı.
Gerçeklik alemi 11.seviye!
Başlangıç.. Orta.. Zirve!
Shi hanyu, yetişimi bitirdi ve temelini sağlamlaştırmak için bir kaç saat daha harcadı.
Artık daha güçlüydü.
Tahminine göre harabe açılmadan önce gerçeklik aleminin zirvesinde olacaktı ve sıralamada ilk 10'un içerisinde yer alacaktı.
Fakat hayat acımasızdı.
6 ayda sadece gerçeklik aleminin 12.seviyesine ulaşabilir ve sıralamada da ancak 30.sıraya ulaşabilirdi.
Fakat bu da iyi bir sonuçtu.
Hatta oldukça harikaydı!
Çünkü yaşıtlarını çoktan geçmişti. Hatta ondan 10-15 yaş büyüklerle neredeyse aynı güçteydi. Büyük ihtimalle onların yaşına geldiğinde eski kuşakla aynı olacaktı.
Shi hanyu, her geçen gün daha da parlak hale gelen ve işlenen değerli bir yeşimdi!
Yetişim odasından çıktı ve alışkanlık olarak mutfağa ilerledi. Kurt gibi açtı.
Fan Buxi her zaman ki gibi yemek yapıyordu. Zaten bu onun hobisiydi. Ya kitap okur ya uyur ya da yemek yapardı. Bazen de müziğe çalışırdı.
Bir yetişimciden çok bilgin gibiydi.
-Her zamanki gibi mutfaktasın. Bugün ne yemek yaptın?
Fan Buxi, ufak bir tebessümle konuştu.
-Öncelikle yeni bir seviyeye geçtiğin için tebrikler. Sonra da yaptığım yemekler; sebzeli pilav, tavuk çorbası, erişte ve mantı hazırladım. Yanına da meyve suyu ve egzotik meyveyle pasta yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakter Olmak. (BL)
FantasyÖldükten sonra ne olur? Yok mu oluruz? Yoksa yeraltı dünyasına gidip bir sonra ki yaşamımızı mı bekleriz? Ya size aslında ruhlar krallığında reenkarne olana kadar çalışıp para kazanmanız gerektiğini söyleseydim? Umutsuzluğa kapılır mıydınız? Ya...