Önceki bölüm
Bir çok farklı ihtimal üzerinde düşünmekten ve geceleri öldüğüne dair kabus görmekten yorulmuştu.
.
.
.
.
Zaman yavaşça geçti...1 ay sonra tarikatın kapısında genç bir adam duruyordu.
Bu genç, oldukça yakışıklı, heybetli ve uzun boyluydu. Açık kahverengi saçları sıkıca toplanmıştı. Gözleri yeşim taşı gibi parlıyordu. Giydiği kıyafetler çok kaliteliydi.
Uzaktan bile ne kadar olağanüstü bir genç olduğunu belli ediyordu.
Kapıyı koruyan nöbetçiler merak ve ilgiyle gelene baktılar.
-Dur orada! Kimsin sen?
Evet bu kişi Shi hanyu ya da Shi Xianyu idi!
Shi hanyu, hemen bir yeşim kimlik çıkartıp attı.
-Ben, bu tarikatın öğrencisi Shi Hanyu'yum.
Nöbetçiler, kimliği kontrol ettiler. Gerçek gibi duruyordu. Birbirlerine kısaca bakıp onayladılar ve kapıyı açtılar.
Shi hanyu, içeri girdikten sonra kapattılar.
-Bu ismi bir yerde duyduk değil mi?
-Evet. Duyduk. Fakat onu hiç görmedim. Nerede duyduk?
Nöbetçiler bir süre düşündükten sonra aniden aydınlandıklarını hissettiler.
-Yoksa o...
-Yıllar önce kaybolan ve öldü denilen öğrenci mi?!
-Evet sanırım o!
-Kıdemli öğrenci kardeş Kun Lun, çok ses çıkartmıştı bu konuda ve kıdemli Fan Buxi de suçlu olarak damgalanmıştı.
Öğrenciler kendi kendilerine konuşurken Shi hanyu da soğuk bir gülümsemeyle tarikatın içerisinde ilerledi.
O ilerlediği sırada çevrede ki öğrenciler merakla ona bakındılar.
Bu da kimdi?!
Güçlü ve olağanüstü görünüyordu. Fakat neden böylesi birisini hiç görmemişlerdi?!
Shi hanyu, herkesin gözleri üstündeyken öğrenci işlerine gitti ve görevliye baktı. Kimliğini uzatırken konuştu.
-Ben Shi Hanyu. Kimliğimi değiştirmek ve çekirdek ögrenci olmak istiyorum.
Görevli umursamaz bir şekilde kimliği alıp kontrol etti. Bir süre içerisinde ki bilgilere bakıp sonra bakışları Shi Hanyu'nun üstünde gezindi.
-Yaklaşık 14 yıldır kimliğini değiştirmemişsin. Burada dış öğrenci olduğun görünüyor. Önce iç öğrencilik için yeterli olup olmadığına bakmalıyım ve sonra çekirdek öğrenci olma ihtimalini düşün.
Öğrenciler, belli bir sırayla kıdem atlardı. Birisi dış öğrencilikten hemen çekirdek öğrenciliğe atlayamazdı.
Shi hanyu'nun soğuk gülümsemesi genişledi. Kibir ve kendisinden emin bir şekilde konuştu.
-Ben yıllar önce kaybolan öğrenciyim. Sonunda geri döndüm ve çekirdek öğrencilik için yeterli olduğuma inanıyorum!
Görevli kaşlarını sertçe çattı ama bir anda aklına gelen bir bilgi ile gözleri şaşkınlıkla açıldı ve hemen bilgiyi tarikat liderine ilettiği sırada konuştu.
-Benimle gel. Senin ne kadar güçlü olduğunu değerlendireceğim. Çocuk, yıllar önce senin ustan tarafından öldürüldüğünü duydum. Demek ki bu doğru değilmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakter Olmak. (BL)
FantasyÖldükten sonra ne olur? Yok mu oluruz? Yoksa yeraltı dünyasına gidip bir sonra ki yaşamımızı mı bekleriz? Ya size aslında ruhlar krallığında reenkarne olana kadar çalışıp para kazanmanız gerektiğini söyleseydim? Umutsuzluğa kapılır mıydınız? Ya...