Canlarım yorum yapın lütfen. Bu şekilde bana ilham oluyorsunuz. 🥺
Önceki bölüm
Fakat birisi sırf istedi diye başkasından yardım alarak gökyüzü alemine giremezdi. Bunun için kendi çabası ve anlayışı lazımdı. Öyle olsaydı her önüne gelen üstün alemlerde olmaz mıydı?
.
.
.
.
-Paraziti yok etmem gerekiyor!Fakat bu da çok ama çok tehlikeliydi. Yanlış bir şey yaparsa hastalık kendisine geçerdi..
Ejderha totemleri özünde tüm Qi'yi emer. Arıtma sanatları ile karışık Qi'yi arıtma şansı vardı. Fakat bu hastalık küçük bir şey değildi. Arıtma sanatı bunu başarmak için fazla yetersizdi.
-O zaman paraziti önce kendime çekip arıtacağım ve sonra da yıldırım tekniği ile yakacağım.
Shi hanyu, henüz yıldım tekniğini bilmiyordu. Fakat Yu Hao kullanabilirdi. Derin bir nefes verdikten sonra totemleri kullandı ve havada Qi'den oluşmuş bir ejderha belirdi.
Ejderha, tıpkı canlı bir varlıkmış gibi güçlü bir kükreme saldı ve baygın Fan Buxi'nin bedenine ilerledi.
İçeri girdiği anda da paraziti kolayca buldu ve onunla savaşmaya başladı. Ne zaman kaybedecek gibi olsa hemen Yu Hao, daha fazla Qi gönderdi.
Zaman yavaşça geçerken ejderha, parazitin bir kısmını yiyip sindirmişti.
Bir gün... İki gün.. Beş gün...
Yu Hao, kalan Qi'sini yakma derecesinde sıkıştırdı ve korkunç bir yıkıcı güç oluşturdu.
Sindirilen parazit, hem arıtma sanatı ile iyice zayıflamış hem de ani gelen yıldırım saldırısı ile kötülüğü küle dönüşmüştü. Geriye sadece Fan Buxi'den kalan çalınan ömür ve yetiştirme yeteneği kalmıştı.
Fakat bu süreç bu kadar anlatıldığı kadar kolay değildi!
Tam olarak 14 koca gün sürmüştü!
-Parazitin varlığını %30 oranında yok ettim. Bu da Fan Buxi'ye 3-4 yıllık bir zaman kazandırdı. Bunu defalarca kez tekrar etmediğim sürece hastalık tamamen kaybolmayacak.
Yu Hao, ömrü ve yetiştirme yeteneğini Shi hanyu'nun bedenine yavaşça sindirdi. Bu sırada da 1 hafta daha geçmişti...
İşini bitirdikten sonra bedenden çıktı. Shi hanyu da tekrar bedeninin kontrolünü eline almıştı. Tüm süreci gözlemlemiş ama nasıl yapıldığını anlamamıştı.
-Hala iyileşmedi değil mi? Bu süreci kaç kez tekrar etmemiz gerekiyor?
Yu Hao, kısa bir düşünme sürecinde konuştu.
-En az 5 en fazla 15 kez daha. Parazit düşündüğümden de güçlü. Muhtemelen Fan Buxi'nin ailesi kendi parazit lanetini çocuklarına aktararak kurtulmaya çalışmışlar. Haliyle de Fan Buxi'nin paraziti olması gerekenden daha güçlü ve ölümcüldü.
Shi hanyu, acıyarak Fan Buxi'ye baktı. Hayat ne kadar da garipti. Birisi bir günahkardı. Fakat iyi talihle kutsanmıştı. Diğeri ise iyi bir adamdı ama iğrenç bir hastalığa sahipti.
Shi hanyu, elini salladı ve Fan Buxi'nin kapalı baskı noktasını açtı. Bir kaç dakika sonra Fan Buxi yavaşça gözlerini açtı.
İlk başta neler olduğunu anlayamadı. Kendisini zayıflamış ve yorgun hissediyordu. Fakat bir o kadar da rahatlamış...
-Neler.. Oldu?
-Henüz hareket etme. Önce biraz su iç ve yemek ye. İyice dinlen. Sonra konuşacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakter Olmak. (BL)
FantasyÖldükten sonra ne olur? Yok mu oluruz? Yoksa yeraltı dünyasına gidip bir sonra ki yaşamımızı mı bekleriz? Ya size aslında ruhlar krallığında reenkarne olana kadar çalışıp para kazanmanız gerektiğini söyleseydim? Umutsuzluğa kapılır mıydınız? Ya...