22.Bölüm

158 35 12
                                    

Önceki bölüm
Zhu Jielin, tek eliyle Shi hanyu'yu omzuna aldı ve kahkaha atarak hızla ortadan kayboldu.

-Hahahaha... Yeni şekerimi buldum.
.
.
.
.
Fan Buxi, olanı izlediğinde utançtan tekrar yerin dibine girmek istedi. Eliyle başını sallarken hızla ayrıldı.

Bir süre sonra ıssız bir yerde ortaya çıktı. Zhu Jielin, Shi hanyu'yu yere bıraktı ve bir kavanoz içki çıkarttı. Önünde ki dağı izleyerek içmeyi planlıyordu.

Çatlak olduğu gibi alkolikti de!

Fan Buxi, bir kaç dakika sonra ikilinin yanına geldi ve konuştu.

-Bunu yapma Jielin. O benim öğrencim.

Zhu Jielin, ufak bir ilgiyle Fan Buxi'ye baktı. Kısa bir incelemeden sonra gülümsedi.

-Olmaz beyaz kedi kıdemli. Yeni şekerimi paylaşmam.

İnsanlara garip lakaplar takmak da bir başka hobisiydi.

Fan Buxi, konuşarak bu çatlak kadınla anlaşamayacağını biliyordu. O da yere otururken içkiden bir yudum aldı.

-Kimse senin şekerin olmayacak.

-Ha?! Beyaz kedi kıdemli her şeyi biliyor gibi konuşuyor.

Fan Buxi, gözlerini devirmemek için zor tuttu kendisini. Saygısız bir kadındı ama tuhaf bir çekiciliği de vardı. Belki de Zhu Jielin'in kendisi tarafından yazılan bir karakter olması yüzünden ona çekici geliyordu. Bunu net bir şekilde söyleyemezdi.

-Elbette biliyorum. Zhu Jielin, 54.sırayı bırak. Annen çoktan öldü. Ayrıca o gelinliği de çıkart. Onla dolaşsan da evlenemeyeceksin.

Zhu Jielin'in yüzünde ki ifade çirkin bir hal aldı ve Fan Buxi'ye saldırmak için atıldı.

Fakat Fan Buxi, elini hızla salladı ve onu karşıda ki dağa sertçe ittirdi. Evet kaba konuşmuştu. Fakat herkese anladığı dilden konuşulması gerekiyordu. Özellikle de Zhu Jielin'e karşı.

Hasta olabilirdi. Fakat bu onun zayıf olduğu anlamına da gelmiyordu. Sonuçta o bir kıdemliydi. Yine de ne kadar savaşırsa ölüme o kadar yaklaşacağı da acımasız bir gerçekti. Hala parazitten kurtulmayı başaramamıştı.

Gerçi bu kadar kolay kurtulsaydı dünyada ki en korkunç hastalıklar arasında olmazdı.

-Yerini bil Zhu Jielin! Sen bir öğrencisin ben ise bir kıdemliyim. Senden daha güçlüyüm.

Zhu Jielin tekrar saldırmaya kalktı. Gürzünü de çıkartmıştı. Fakat tekrar dağa çaptı ve bu durum defalarca kez tekrar etti.

Fan Buxi, sonuçta tarikatın kıdemlisiydi. Boşuna bu pozisyona gelmemişti. Ayrıca Shi Hanyu sayesinde hastalığı hafiflediğinden Ruhani alemin 6.seviyesine ulaşmıştı.

Fakat hastalığını yenemezse ileri seviyelere geçmeyi bırakın ölecekti.

Hayat oldukça acımasızdı.

Fan Buxi'ye üstün bir yetenek ve olağanüstü bir görünüm vermiş ama aynı zamanda onun hak ettiği gibi parlamasına engel olmak için de korkunç bir hastalık verilmişti.

Hayat işte bu kadar adildi. Kimse her konuda üstün olamazdı. İllaki bir denge sağlanmalıydı.

Zhu Jielin, bir kaç dakika sonra kendisine gelmişti. Bir çok kemiği kırılmış ve iç organları da hasar görmüştü. Yine de pis kahkahalar atmasına engel değildi.

-Hahahahah... Sırf beyaz kedi kıdemlinin öğrencisine dokundum diye beni aşağılamak ve dövmek zorunda mıydınız?

-Aranızda ki ilişki sanki sınırları biraz fazla aşmış değil mi?!

Ana Karakter Olmak. (BL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin