14.Bölüm

190 47 15
                                    

Önceki bölüm

-Özel bir şey yapmadım. Önceden zorbalığa uğrayan küçük bir çocuktun. Sadece buna kayıtsız kalamadım.
.
.
.
.
-Anlıyorum... Gerçekten de iyi kalplisin kız kardeşim.

-Hiç de bile.. Dediğim gibi yapılması gerekeni yaptım.

İkisinin daha fazla konuşacak bir şeyi kalmamıştı. Shi hanyu, çayını bitirdiği anda ayrıldı. Kendisi için doğru düzgün saldırı teknikleri öğrenmenin zamanı gelmişti.

Shi hanyu ayrıldıktan sonra Du Jiyan, derin bir iç çekti ve kendi kendine mırıldandı.

-Hala yalnızsın küçük kardeşim. Hayatına kimseyi almıyorsun.

Du Jiyan, eliyle ahşaptan yapılma kuş şeklinde ki oyuncağa baktı. Bir zamanlar bu oyuncak onun ikiz kardeşine aitti.

Du ailesinde her nesil ikiz doğardı. Birisi kız ve diğeri erkek.

Du Jiyan ve Du Jayan...

Du klanı, ana erkil bir klandı. Erkeklerden çok kadınların hükmü geçerliydi. Asıl teknikler bile sadece kadınlara öğretilirdi. Ayrıca klanı güçlendirmek için güçlü ve yetenekli adamlarla evlenilir ve hatta kadınlar birden fazla eş seçerdi.

Ataerkil bir toplum olan bu gezegende Du klanı ender bir klan türüydü. Fakat onları küçümsemek büyük bir yanlıştı. Çünkü onların bağlantıları, diğer klanları bile aşacak kadar kuvvetli ydi.

Du Jiyan...

Hayır aslında ona Du Jayan demek daha doğru olurdu.

Çünkü geçmişte Du Jiyan çocukken hastalanmış ve ölmüştü. Onun ölümüyle ikiz kardeşi olan Du Jayan'ın da ölmesi gerekiyordu.

Klan kurallarına göre eğer ikizlerden kız olanı ölürse erkek olanı da öldürülürdü.

Fakat...

Babaları buna müdahale etmişti. Zaten bir çocuğu ölmüştü. Diğerini de kaybetmeye hiç niyeti yoktu. Böylece kalan tek çocuğunu...

Erkek evladını kız gibi yetiştirmişti!

Du Jiyan aslında bir erkekti.

Kız gibi görünmek için özel bir gizlenme tekniği kullanıyordu. Eğer ki enerjisinin %50'sini tüketirse teknik kaybolacaktı.

Bu yüzden de dün olan savaşta hemen pes etmişti!

Pes etmeseydi gerçek ortaya çıkabilirdi. Bunu da hiç istemiyordu. En azından şimdilik...

Hala zayıftı!

Güçlenene kadar kız olarak yaşamaya devam etmeliydi. Yeterince güçlü olmadan özgür olamazdı.

-Kız kardeşim... Doğru mu yapıyorum?

Du Jiyan, derin bir iç çekti. Çocukluğunu özellikle de kız kardeşini çok özlüyordu. Onu ne kadar taklit etmeye çalışsa da asla mükemmel olamazdı.

Zaten bu yüzden buraya gelmişti. Olabildiğince şüphelerden kaçmak içindi. Ayrıca bir gün değiştiği zaman kendisine uygun bir bahane olacaktı.

Bir zamanlar Shi hanyu ile ilgileniyordu. Çünkü onda kendi geçmişini görmüştü. Fakat o zayıf çocuğun büyüdüğünü görmek kendisinin de değişmesi gerektiğini düşündürmeye başlamıştı.

Du Jiyan, odasına ilerledi ve masanın üzerinde ki kağıda baktı. Üstünde "evlilik için uygun adaylar" yazıyordu.

Büyüdüğü için klanı onun evlenmesini istiyordu. Fakat bunu yapamazdı. Çünkü o bir kadın değil erkekti.

Ana Karakter Olmak. (BL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin