Önceki bölüm
-Ana karakter ne kadar da zavallı duruyor. Pislik usta çok abarttı. Ben, top yemi kıdemli kardeş olarak uyluğa yapışma metodunu sonuna kadar uygulayacağım.
.
.
.
.
Bir reenkarne daha mı?Kendisi de dahil üç kişi reenkarne olmuştu. Acaba bunun sebebi onun çok fazla para biriktirip ruhlar dünyasında kalması olabilir miydi?
Neden olmasındı ki?
Bir dünyada birden fazla reenkarne olmayacak diye bir kural yoktu.
İşler cidden çok ilginçti. Bu hoşuna gitmişti. Kim bilir daha neler olacaktı.
Kendisine kıdemli kardeş diyen kişi derin ama titrek bir nefes verdi ve az önce ki fısıltısı yerine yüksek sesle konuştu. Bir yandan da baygın sandığı Shi Hanyu'yu uyanması için sertçe dürtüklüyordu.
-Ben çok üzgünüm küçük kardeşim. Usta bütün bunları planladı. Ben suçsuzum. Neyse ki senin cezanı kaldırdı. Küçük kardeş, ben senin dostunum. Gerçekten de suçsuzum.
Shi Hanyu, kendisini tutmasa kahkaha atacaktı. Demek bütün bunları söyleyerek kendisini kurtarmaya çalışıyordu bu mükemmel büyük kardeş.
Çok iyi! Çok iyi!
Bilerek onu uyandırıp baygın numarası yapan ana karaktere suçsuzmuş numarası yapacak ve güvenini kazanacaktı.
Ne ucuz bir numara ama!
Belki bir başkası kolayca kanabilirdi ama o asla!
O, ruhlar dünyasında çağrı merkezinde çalışmıştı yıllarca.
İnsanlara bazen içten bir cevap gelirdi ya hani...
Kendi konuşup kendi cevaplama...
İşte aslında o cevaplar ruhlar dünyasında ki çağrı merkezi tarafından veriliyordu çoğu zaman...
Mesela örnek olarak içinden
-Şimdi ben ne yapacağım?
-Neden gidip kendini kurtarmıyorsun?
-Hadi suçu başkasına atalım.
Gibi bir cevap bulduğunda o çağrı merkezi tarafından verilen cevap olabilirdi. Ya da aniden gelen aydınlanma da ruhlar dünyasından gelebilirdi.
Shi Hanyu, gözlerini devirmek istedi ama yapmadı. Oyunları sevdiğini az çok hatırlıyor gibiydi.
Neden kendisi de dahil olmuyordu ki?
Bakalım neler olacaktı!
Yavaşça gözlerini açar gibi yaptı. Yüzüne sersemlemiş bir ifade oluşturdu. Sonra karşısındakini dikkatlice inceledi.
Parlak mor ve tonları olan saç ve göz rengine sahipti. Açık bir cildi ve yakışıklı bir yüzü vardı. En fazla 25 gibi görünüyordu. Fakat gerçekte daha büyüktü.
Anılara göre kendisine zorbalık yapan kıdemli kardeşi demek buydu!
Ne parlak bir yılan ama!
Yn; burada parlak görünüşü anlamında ve yılan da kıdemli kardeşin görünüşü anlamında söylüyor. 😃
Hemen ana karakterin normalde vermesi gereken tepkiyi verdi ve ürkmüş gibi yaptı.
-Üz.. Üzgünüm... Lütfen.. Beni kurtar!
Kıdemli kardeş, kısa bir şaşkınlığın ardından sahte bir şekilde öksürdü ve konuştu.
-S..Seni çöp! Usta seni affettiği için şanslısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ana Karakter Olmak. (BL)
FantasyÖldükten sonra ne olur? Yok mu oluruz? Yoksa yeraltı dünyasına gidip bir sonra ki yaşamımızı mı bekleriz? Ya size aslında ruhlar krallığında reenkarne olana kadar çalışıp para kazanmanız gerektiğini söyleseydim? Umutsuzluğa kapılır mıydınız? Ya...