Warning : කවුරුවත් කියවන්න එපා කාටවත් මේක දරාගන්න පුලුවන් වෙන එකක් නෑ 😑💔 / Sexua.l Violence.
🌕💫
" ඒහ්.. අයියෙ.. " ආරුශ් සඳක්ගේ අතකින් ඇදගෙන ගොස් යතුරුපැදිය අසලට තල්ලු කළේය.
" දාගනිං පරයා මේක... "
" ........ "
" පකද බලන් ඉන්නෙ..?! "
" පරයා කියන්නෙ.. ඒම කියන්නෙපා පව්නෙ.. " සඳක්ගේ ඇස්වල දැනටමත් කදුලු එක් රැස් වෙමින් තිබුණේය. ආරුශ් ඔහු ඔසවා බයිසිකලය මත තැබුවේ ආරක්ෂක හිස්වැස්ම හිසට තබා සිර කරන්නට පෙර ය.
" තොට මං හොද වැඩීනෙ.. අඩ අඩ නවත්තන්න කියනකල් තොට කෙලෝනව මං අද. ඇයි යකෝ.. ආදරේ හින්දා ඉවසුවම මුං හිතන් ඉන්නෙ අපි පො##යො කියල. "" ඕම කියන්න එපා... මට ඇඩෙනවා.. "
" තොට ඇඩෙන්න කලේ නෑනෙ තව.. "
" ඇඩෙනව විතරක් නෙවෙයි මට නගිනවා.. ආහ්ව්.. ඒක රිදෙනව.. "
" තොගෙ ඇම්ම අඩුවෙනකල් පුකේ හම යවනව අද.. උබ පව් නෑ.. මං මේ පව් කියල ඉවසුවෙ.. "
" කාසමේ යයි.. ඕම කියන්නෙපා ඕයි.. අදින්න එක්කුත් නෑ වෙන. ආයි ගෙට යන්න බෑ.. "
" මොකද්ද බං ඔච්චර වලත්තකම?! සෙක්ස් එපා වෙනකල් හුකන්න හිතෙනවා මට වෙලාවකට. හැම වෙලේම තොල දාන එකයි, අතේ ගැහිල්ලයි.. ඇගිලි දාන ඒවයි.. ලෙක්ච'ස් අස්සෙත් ඒ හුත්තම කියෝනවා. මං කිව්වොත් මං pervert. උබ කරන ඔක්කොම සර්ව සාධාරණයි. මං තොට ක්ලාස් දාන්නෙ මොනාහරි නොදන්න දෙයක් කියල දීල ගොඩ දාන්න මිසක් කාමරේට දාගෙන පුක පලන්න නෙවෙයි. උබට මේ තියෙන අමාරුව එක්ක බැරිවෙල හරි මට ලිංගික බෙලහීනතාවක්කත් ආවොත් තෝ පිට යයිනෙ. ඒ මදිවට තෝ gangbang ආසයි කියලා හරි මං බලන් ඉද්දි ලෙක් කෙනෙක් එක්ක කරන්න හරි ආසයි කිව්ව්ත් මට තෝව උන්ටත් දෙන්න වෙයි. මේ වේසකම මෙතනින් නවතින්න ඕන. අද ගෙදර කවුරුත් නැති එක හොදයි.. යම.. තෝ මකෝනව මං අද.. "
.
" ............ " කෝපයෙන් දැවෙන දෑස් සඳක් දවා අලු කළේය. ඔහුගේ උගුරේ වචන එසේම හිර වූවා පමණකි. ආරුශ් යතුරුපැදිය පනගැන්වූවේය.