Miałam już iść w stronę domu Sarah lecz usłyszałam powiadomienie z telefonu.Sarah: Bądź jednak u mnie po 13, przed chwilą wstałam nie ogarnę się w 15 minut. Dobra?
Nicole: Tak jasne przyjdę za niecałą godzinę.
Zamierzałam zrezygnować z korzystania z telefonu. W Outer Banks jest cudownie. Raz na jakis miesiąc/dwa wstwie sobie posta na ig, nie kręci mnie już to jak kiedyś w LA. Bardzo tęskniłam za Jenna i Noah. Były to moje najlepsze przyjaciółki. Z Nickiem widziałam się pare godzin temu a i tak tęsknię. Pewnie za jakiś czas ja do nich wpadnę. Wracając, postanowilam że pójdę jeszcze na chwile do domu. Jutro jest impreza z okazji pierwszego dnia lata. Wszyscy powinni być teraz w szkole bądź pracy, ponieważ była 12:03, Sarah widoczne nie chodzi już. Zapewne ma wszystko zdane i tyle. Gdy wróciłam do domu zastałam moją mame i brata.
-Hej! Jade za jakieś 30 minut do Sarah, zaprosiła mnie.- oznajmiłam mamie.
-Miłej zabawy słońce, ale pamiętaj w sobotę mamy noc świętojańska. A sobota już za niecałe 3 dni.- oznajmiła moja mama.
-Tak pamiętam, Kie i Sarah tez tam będą!- powiedziałam szczęśliwa i poszłam na górę.
Postanowiłam że się trochę przebiorę ponieważ zapewne będziemy pływać a strój który mam na sobie nie jest najwygodniejszym. Nałożyłam czarny dwuczęściowy strój, tym razem był wygodny. Do tego nałożyłam czarne dżinsowe spodenki. Nałożyłam jeszcze granatowy top. Związałam włosy w kucyk i spuściłam parę pasemek z przodu. Na koniec nałożyłam moją ulubioną szarą wakacyjną czapke od taty. Posiedziałam jeszcze chwilę w pokoju, nagle zadzownila Noah:
Noah: Nicole! Nick jest z tobą?!
Nicole: Nie, mówił że jedzie dzisiaj do was.
Noah. Kurwa mać.
Nicole: Coś się stało?!
Noah: Nikt nie ma z nim kontaktu oprócz jego rodziców, z tego co wiem jego rodzice twierdzą, że Nick jest w szpitalu. Miał jakiś wypadek i jest w okropnym stanie. Jego rodzice od 15 minut coś pakują do auta.
Nicole: Nie nie nie nie, to musi byc sen, przecież 7 godzin temu żegnałam się z nim i przytuliłam go. Dawaj znać jak się czegoś dowiesz dobrze?
Noah: Tak dobrze.
Nicole: Noah, bądź tylko spokojna, nic sobie nie rób, Nick napewno żyje i wyjdzie z tego. Teraz martwić będę się o ciebie Jenne i Nicka. Nie róbcie sobie nic. Jak mam przelecieć to mówcie, będę jak najszybciej.
Noah: Siedzę w swoim pokoju zamknięta, moi rodzice wiedzą wszystko ale nie chcą mi powiedzieć. Zamknęli mnie żebym nic sobie nie zrobiła.
Nicole: Prześpij się może to ci pomoże, pamiętaj będzie dobrze. Ja juz kończę kocham cię.
Byłam cała zapłakana, nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić. Szybko przemyłam twarz i zeszłam na dół. Wzięłam kluczyki od motoru i małe bezprzewodowe słuchawki. Włożyłam je do uszu i puściłam adele love in the dark. Weszłam na motor i pojechałam do Sarah. Przyjechałam po 5 minutach. Zdjęłam kask i udałam się w stronę drzwi. Cały czas byłam przygnębiona i widać było że płakałam. Już nawet nie modliłam się żeby nie spotkać Rafe'a. Zadzwoniłam do drzwi i usłyszałam głos Sary krzyczący że już idzie. Gdy się obejrzałam za siebie to zauważyłam Rafe'a. Zmierzał w moją stronę, nie obchodziło mnie to ani trochę. Sarah otworzyła drzwi i weszliśmy razem do jej domu. Od razu zdjęłam słuchawki i schowałam do kieszeni.
CZYTASZ
Outer Banks - the best life in the world. // Rafe Cameron
Teen Fiction16-letnia Nicole Walker przeprowadza się co do Outer Banks wraz ze swoją rodziną. Jej ojciec zmarł gdy miała 14 lat, dziewczyna przyjeżdżała do Outer Banks na wakacje. Po tym jak jej ojciec umarł nie było jej tu jej już nigdy. Zyje i mieszka teraz z...