Hanımlar beyler o kadar okuyorsunuz bir oy verin varlığınızı belli edin lütfen_
"Kızım yemin ederim ben de kendi ayaklarım üzerinde durayım güçlü kadın olayım istiyorum ama yok, ben canımı seviyorum kardeşim 30 yaşıma gelince kaşlarımı çatmaktan kırışıklık olmasını istemiyorum"
Yatakta olan Aylin bana bıkkın gözlerle bakıyordu çünkü bu konuşmayı belki 30 kere yaptım ama napayım vize haftası hiç çekilmiyordu ve her geldiğinde Tanrıya bana zengin koca versin diye yalvarıyordum. Okumamın amacı formalite icabiyci. Koca bulamazsam göt gibi kalmayım diyeydi.
"Bulsam ilk ben evlenicem sonra sana da nah çekicem 'lan al yarram ilk ben buldum, sen göt gibi çalışmaya devam' diyince görücem seni" Aylinin bu laflarıyla ağzım açık şekilde onu izledim.
"Ulan şıllık var mısın iddiasına?"
Masadan kalktım ve yanına hızlıca gittim, az kalsın düşüyordum kaşarın üstüne. Böyle dediğime bakmayın onun için kurşun atar kurşun yerim."Varım lan nesine?" Ona sırıtarak baktım ve dedim ki " 1 yıl boyunca istediğim her şeyi istisnasız yapacaksın, eğer kaybedersem ki rüyanda bile göremezsin ben senin dediklerini yaparım"
İki tarafta memnun şekilde el sıkıştı.
2 dakikalık el sıkışmanın ardından kapı çaldı muhtemelen verdiğimiz tavuk döner siparişi gelmişti ve ben açlıktan ölüyordum. Kapıyı açmaya gittim ve gelen adama parasını verdikten sonra Aylinin yanına koşarak "AYLİN YUMUL ASLANIM"
dedim.-------
Tavuk dönerin üstünden tam tamına İki saat geçmişti ve canım o kadar çok tatlı istiyordu ki hazırlanıp, Ayline haber verip dışarı çıktım. İki sokak ötede olan pastaneye gidip ekler almam gerek, özellikle orman meyveli olan, yemin ediyorum ölürüm ölür. Belki makaron de olurdu ama o çok şekerli geliyordu, tercihim ekler ama kruvasan da olur ya napıcam hepsini mi alsam. O kadar para aldım mı lan?
Aklımdan sadece böyle düşünceler geçerken birden sokakta tek olduğumu ve havanın iyice karardığını fark ettim. Anlık bi ürperti duydum, sevmiyordum böyle ortamları, her an birisi beni takip edecek diye korkup koşmaya başlıyordum.
Hasiktir
HASSİKTİR
Arkamda cidden birisi vardı. Siyah kapşonu ile yüzünü tamamen kapattığı için göremiyordum . Elleri cebinde olan adamın bir anda arkamda belirmesi, ıssız sokakta belirmesi, Kızım tekim tek. Ne bok yiyeceğim? Koşsam yetişir miyim pastaneye. Belki beni takip etmiyordur. Oğlum bu niye hızlandı? Koşsam mı? Ya o da koşarsa.
BERIL KOŞ AMINAKOYUM KOŞ
Beden dersinde en önde olan orusbu evladı gibi ayaklarımı götüme vura vura koşmaya başladım. Ki adam da birden koşmaya başladı. Karşında senin koskoca Beril var, tap bana puşt. Gerginlik yüzünden aklım karışmış olacak ki bilmediğim ara sokaklara saptım, hava iyice kararmıştı ve birden telefonum çaldı arayan kişinin aylin olduğunu görünce hemen açtım.
"Kızım sikicekler beni. Nefes alamıyorum amına dur-
Adam kovalıyo- ıığğ ananisikimorusbucucocu
GELME YARRAM GELME"telefonu cebime koyup hızla koşmaya devam ettim çünkü telefonla konuşurken koşmak beni yavaşlatmaktan başka bir şeye yaramıyordu.
Sonunda caddeye çıkan bir yol gördüm ve hemen oraya doğru koştum. Adam gözden kayboldu ve derin bi oh çektim. Caddeye çıktıktan sonra nolur nolmaz diyip 10 tür daha attıktan sonra bir otobüs durağı bulup oturdum. O kadar koşturdu ki namussuz, bir an nefessizlikten bayılacağımı sanmıştım.
"Kahbesin oğlum sen kahbe kahbe. Aferim lan beril, düzenli spor yapmanın faydaları. Umarım kabız olursun lan sıçamazsın da ostura ostura ağlarsın amcık" son kalan gücümle beni kovalayan adama beddua ettikten sonra oturduğum yere iki seksen uzandım, otobüs gelmesini bekliyordum ki tam önümde siyah bir araba durdu. Hani şu mafyaların arabalarından olan, şu insanları kaçırdıkları yani şimdi bide kovalandıktan sonra hani bi sıçtım sanki.
Ağzımdan sessiz bir küfür sovurduktan sonra yerimden doğruldum. Koşmaya hazırlanırken
İçinden 3 tane iri yarı adam çıktı ve etrafımı sardığı gibi beni tutup havaya kaldırdılar. Kendimi savunmaya çalışırken "abi siz hayırdır? Ya lütfen beni kaçırmayın, ben size naptim kii abi özür dilerim bak kimseyle kötü de değilim. Öldürcek misiniz beni?" cıyaklamaya başlayıp adamlara tekme atmaya çalışırken ayaklarımdan da sıkıca tutup beni arabaya bindirdiler, adamlardan birisi telefonumu alıp parçalara ayrıdı. Telefonumun tuzla buz olduğunu görünce gözlerim kaydı ve bayıldım. Para her şeyden önemliydi sonuçtaNe kadar süre geçtiğini bilmediğim şekilde uyandım, hala arabadaydık. Üç tane mafya tipli adamın yanında oturuyordum, gözlerimi kapatmamışlardı ya da elimi kolumu bağlamamışlardı. Bu hareketlerine şaşırmam gerekirdi ama o an bunu fark edemeyecek kadar korkuyordum. Etrafı izledim ve benim uyandığımı fark etmemiş Üç adamı inceledim.
Bir tanesi kel ve dövmeliydi, şahsen en iri ve korkutucu olanları oydu.
Diğer ikisi ise ona göre daha küçük yine de benim 3 katımdı . Hepsi çok ciddi görünüyordu ve takım elbise giymişlerdi. Hangi insan hırsızı takım elbise giderdi ki.Lan yoksa, yoksaa lan...
Mafya mı lan?
Tanrım lütfen yakışıklı hayallerimin erkeği olsun, yaşlı olmasın! lütfen ya bak yalvarıyorum bir kerecik yüzüme gül valla bidaha yalan söylemicem.Uyandığımı fark eden kel mafya Adamla göz göze geldik ve bir anda araba durdu neredeyse korkudan altıma sıçacaktım.
"Günaydın efendim" adamın bana kalın sesiyle böyle seslendiğini duyduktan sonra tekrardan bayıldım. Korkunca bayılma gibi bir huyum vardır. Sikeyim.
--
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love Your Money, Mommy♡/gxg [TAMAMLANDI]
Teen FictionEski sevgilinin hayatıma bir anda tekrardan dahil olmasıyla değişen hayatım. Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim✨️