Kombinimiz bu kızlar✨️🌸🩷
(Bu kombine ruhumu sattım)
Bu bölümde uzun uzun anlatmak istemedim direkt başlıyoruz🥳♡
Üstü açık beyaz porschenin içinde giderken yüzüme çarpan rüzgar ile içim kıpır kıpır oldu. Nisa arabayı sürerken, Ayhanla beraber arabanın arka koltuklarına oturmuş kolumuzu kaldırıp çocukça sesler çıkarıyorduk. Dikiz aynasından Nisa ile göz göze geldiğimde ona kocaman bir gülümseme gönderdim.
"Ayhan çok eğlenicez kızım!"
"Slaaayyy!!! Bomba. Patronumun sevgilisi ile bara gidiyorum, var mı arttıran?"
Nisa ve ben Ayhanın dediğine güldüğümüz de yanımıza üstü açık, kırmızı bir araba gelmişti. Arabanın içindeki iri adam Nisaya bakıp gözleri ile yolu gösterdiğinde yarış yapmak istediğini anladım. Adamın arabasında ki iki kız bize gülümseyip göz kırptığında ben de onlara gülümseyip el salladım.
Arabalar yanyana ilerlerken yanımızdaki adam birden egzozu kökledi ve arabasından çok havalı bir ses çıktı. Ayhan sanırım adama aşık olmuştu. Nisa, adama karşılık gaza yüklenip bir anda hızlandığında aracı arkamızda bırakmıştık. Ayhan ve ben deli gibi çığlık atıp gülüyorduk. Tünelin içine girdiğimizde diğer arabada da hızla yanımıza geldi. Etraf ışıklarla aydınlanırken bu görüntüsü çok havalı gelmişti.
Tünelden çıktığımızda diğer araba ile burun burunaydık. Şuan ne gibi hissettim biliyor musunuz? Yarışı kazanan kızı kapar olayı var ya oyyyyyy. Bu teklif için dünden hazırım çünkü Nisanın kazanacağına adım kadar eminim.
Nisa diğer aracı geçtiğinde onlara baya bir fark atmıştık. Bir anda direksiyonu hızlıca çevirdi ve arabayı onların arabasına bakmasına sağlacak şekilde döndü.
Altıma sıçtığım bu haraketle arabaya sıkı sıkı tutumuştum. Onların arabasının önünde geri geri gidiyorduk ve onlarda bize doğru geliyordu.Nisa arabayı tekrardan normal haline getirdiğinde kalp krizi geçirmeye hazırlanıyordum. Ayhana baktığımda onun zaten bayıldığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love Your Money, Mommy♡/gxg [TAMAMLANDI]
Teen FictionEski sevgilinin hayatıma bir anda tekrardan dahil olmasıyla değişen hayatım. Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim✨️