page 28

328 23 1
                                    


"Millet beni dinleyin. Çok zeki beynimi kullanarak bir fikir buldum. Biz bu Beril ile Nisanın arasını nasıl düzelticez tabii kii onları bir araya getirerek. Peki bu nasıl olacak? Bir etkinlik düzenlemenin tam vakti"

Şirkette toplantı odasında Ayhan, Aylin, Serkan ve Nisa oturmuş konuşuyorlardı. Nisa kendisini ispatlanmıştı yine de Beril herhangi bir adım atmamış biraz daha uzak kalmak istemişti. Neredeyse 2 hafta olmuştu ve kafayı  yemek üzereydi.

Bu yüzden herkes toplanmış ne yapacaklarını düşünüyordu.
Serkan bir fikir sundu.

"Kamp yapalım abi, ha ne dersiniz? Hem eğleniriz"

"Mantıklı"

"Süper olur ya o zaman ben organize edicem ama bütün masraflar Nisadan onu söyleyim başta"

"Bazen karşında patronun olduğunu unutuyorsun Ayhan"

"Ay pardon efendim. Ama organizasyonu bana bırakın"

Hepsi kafasını onaylarak sessizce yanıt verdi. Başka şansları da yoktu zaten. Ayhan bir anda ayağa kalktı ve elbiseye çırptı.

"Tamamdır o zaman Beyler ve Hanımlar"

--

"Aylin nereden çıktı bu kamp?"

"Kızım gel işte ya kafa dağıtalım ne güzel"

Mutfakta bir şeyler yiyen Beril ve onu gelmesi için ikna etmeye çalışan Aylin vardı. Berile Nisadan hiç bahsetmemiş sadece Ayhanın kamp düzenlediğini söylemişti. Sonradan Nisayi gördüğünde bilmiyorum kafasına yatacaktı.

"İyi tamam. Sadece iki günlük ama değil mi?"

"Evet kızım ya sonunda kabul ettin bak. Hadi kalk da hazırlanalım"

Aylin bir anda oturan Berili kaldırıp odaya doğru sürükledi. Akşam kamp için gelen herkes Ayhanın attığı konuma gelecekti. Ayhanın dediğine göre etkinlik de olacaktı. Aylin ve Beril hazırlandığında Aylin, onları alması için Serkanı çağırdı.

Aylin ve Beril dışarı çıktıklarında Beril, Serkanı gördüğünde bir şeyler olacağını anlamış gözü Nisayı aramıştı. Onu görmeyince derin bir nefes vermiş ve Serkanın arabasına gülümseyerek ilerlemeye başladı.

"Ooo hanımlar çok güzel olmuşsunuz. Tamamen hazırsınız değil mi? Bir şeyi falan unutmadınız"

"Yok yok canım tamamız hadi gidelim"

"Tamam 'cınım' "

Aylin serkana göz deviriken Beril gülmüştü. Serkan ve Aylin Berilin güldüğünü gördüklerinde birbirlerine bakıp gülümsediler. Herkes planın işe yarayacağını umud ediyordu.

Sürekli sohbetle geçen yolun sonunda kamp alanına gelmişlerdi. Arabadan indiklerinde etrafta 3 tane büyük çadır, ateşin etrafında kamp sandalyeleri ve marşmelov vardı. Göktuğ ve Ayhan sohbet ediyor, daha çok Ayhan konuşuyor gibiydi, Ayhan onları görünce kocaman gülümsedi ve yanlarına gitti.

"Ayy hoşgeldiniz. Bir an gelemeyeceksiniz sandım. Bu koca ormanda Göktuğ ile kalacağım diye çok heyecanlandım ama hayat işte"

Beril kocaman bir kahkaha attığında Ayhan daha fazla şaka yapmaya ve hızlı hızlı konuşmaya devam etti. Hep beraber sandalyelere gittiler ve oturdular.

Güneş batıyordu. Diğerleri sohbete derken Beril etrafı daha dikkatli incelemeye başladı. 3 tane çadır vardı ve 6 sandalye. Bu demek oluyor ki ikişerli gruplar halinde kalacaklardı. Ama şuan 5 kişilerdi.

Beril, oturduğu yerde iyice kasılırken  uzaktaki siyah off-roadı görünce hemen yüzünü çevirdi ve etrafı incelemeye başladı. Nisanın geleceğini kimse söylememişti ama o biliyordu. Yinede gerilmişti.

I Love Your Money, Mommy♡/gxg [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin