page 37

207 15 3
                                    

Ay canlarııım merhabaaaalaar🩷

Uzun zamandır hiç bölüm yazamıyorum. Çünkü uzun zamandır bir tiyatro üzerine çalışıyorduk veya sınav stresi derken ben kitabı tamamen unuttum. ( Bir de üstüne üstlük deccal exle barıştık) yani anlayacağınız çok şey oldu kurarıma kitabıma. Zaten kitap da bitti bitecek. Güzelce bitirilerim hayırlısıyla...

🩷

2 gün sonra-

Aylinin kazasının üstünden iki gün geçmişti. Ameliyatı iyi geçmişti. Doktorlar bekleyenlere haberi vermiş onları rahatlamıştı. Beril ve Nisa eve dönmüş, Serkan ise başına gelenleri unutmak için kendini deli gibi işine vermişti.

Ayhandan ise bir haber yoktu.

-

Nisa benim için Mutfakta smothie yaparken ben odada boyaların arasında uzanmış tuvale ne çizeceğimi düşünüyordum. Akşama Aylini ziyaret edecektik ve o zamana kadar kafamı rahatlatmak istiyordum.

Nisa elinde böğürtlen smothie ile geldi. Ona bakmadan tavana bakıyor elimdeki fırçayı kemiriyordum.

"Göster bakalım ne çizdin?"

"Hiçbir şey çizemedim. İlham gelmiyor"

"Yardım edeyim mi?"

"Nasıl?"

Nisa yanıma gelip oturduğunda kollarımdan destek aldım ve ona baktım. Elindeki smothieyi bana verdi ve bir kaç boyayı açmaya başladı.

Ben onu izlerken benim için yaptığı şeyi yemeğe başladım. Tadı da mükemmel ama onu söyleyim.

"Yüz üstü uzan. Üstünü de çıkar bakalım ha birde tuval ve fırça da al"

"Ne?"

"Hadiii"

Kaseyi bir kenara bırakıp dediğini yaptım. Önce üstümü tamamen çıkarttım sonra da yere uzandım. Meraklı bir şekilde ne yapacağını beklerken o bir anda popomun üstüne oturduğunda İrkilip hemen ona döndüm. O ise bana bakıp gülmeye başladı.

"Sakin ol sadece sırtını boyayacağım"

"Ben de sandım ki... huh"

Nisa büyük bir kahkaha attığında ona bakmadan oflayıp tuvali önüme aldım. Bir kaç akrilik boya da aldığımda sırtımda hissettiğim soğuk boyalarla hafifçe titredim.

"Şimdi ben sırtına dilediğimi çizeceğim. Sen de ben ne çizersem onu hissedecek ve kendine göre uyarlayacaksın. Yani ben senin ruhuna işlerken sen bunu nasıl hissettiğini yansıtacaksın"

"Ooooo ressam Nisa özlü sözünüz beni çok etkiledi lütfen bir imza"

"Ben o imzayı başka yere atıcam"

"Yaaa"

Sessizce gülerken sırtımı boyamaya başladı. Bense ilk onu hissettim. Sonra hissettiğimi tuvale yansıttım.

Ruhuma işlediği o fırça darbeleri ile bende ortaya bir resim çırakttım. Benim için gerçekten rahatlatıcı bir deneyim olmuştu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Love Your Money, Mommy♡/gxg [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin