"Beril unuttun mu beni ben senin biricik Nisan. Sevgilini unutmadın değil mi? Ben seni unutmadım ve buldum. Artık benimsin sadece benim."
Adının Nisa olduğunu öğrendiğim kadına şaşkınlıkla baktım. Ne saçmalıyordu bu kadın ya.
"Şey pardon hanfendi ama ben sizi hiç mi hiç tanımıyorum belki beni eski bir arkadaşınızla karıştırdınız. Olabilir tabiii ama ben sizi tanımadığıma eminim" söylediğim sözler kadının yüzünde Hafif bir tebessüme yol açtı.
"Beril, uzun zaman geçti unutmanın normal olduğunu biliyorum. Daha çok küçüktük ikimizde. Birbirimizi hiç gerçekte görmedik fakat birimizi çok sevdik. En azından ben seni gerçekten çok sevdim. Güzelim bir anda seni terk ettiğim için özür dilerim"Dediği şeyle gözlerim açıldı. Nasıl yani. Hala bir şey anlamıyorum ona daha garip bakıp " bakın gerçekten anlamıyorum ben sizi tanımadığıma eminim herhangi bir hafıza kaybı yaşadığımı sanmıyorum canım ama arada kötü olayları kafamdan siliyorum eğer seninle tanışmışşam ve unuttuysam özür dilerim ama eminim ki sizi tanıyorum gercekte-"
Bir anda dudaklarımda hissettiğim baskı ile gözlerim kocaman açıldı. Kadın beni öptü KIZIM KADIN BENI ÖPTÜ DİYORUM SIZE.Daha tepki veremeden çekilerek konuşmaya başladı " hiç değişmemişsin cidden Beril. Ama kendimi sana hatırlatacağıma söz veriyorum güzelim" dedi ve tekrardan yanağıma bir öpücük kondurdu. Geri çekildiği anda hala hareket etmiyordum,ellerim havada kalmıştı ve ağzım hafif açıktı. Hala onu izliyordum.
"aşağı Salonda seni bekliyorum bebeğim. Unutmadan söyleyeyim ekleri sevdiğini bildiğim için aldım özellikle orman Meyveli olanı asla unutmam Ha bu arada gerçekten çok güzel olmuşsun" dedi ve göz kırpıp odadan ayrıldı.
Şok olmuş bir şekilde ellerimi yere indirdim. Ağzım Hala bir karış açıkken boş boş etrafa bakıp düşünmeye başladım. Noluyoruz lan. Ellerimle dudaklarıma dokundum ve yutkundum. Nedense hiç koru hissetmedim. Homofobik değildim ama ilk kez beni bir kadın öpüyordu sonuçta. Sertçe yutkundum ve gözlerimi bir kaç kez kırpıp kendime gelmeye çalıştım. Etrafa bakındım ve camın önündeki koltuklardan geniş olanına oturdum.
Eklere baktım. Onun benim için aldığı Eklere. Gerçekten çok leziz duruyordu. Elime bir tanesini aldım ve yemeğe başladım. Ekler yerken her şey gözüme toz pembe görünmeye başladı ve daha deminki öpücüğü bile önemsiz görmeye başladım. Ekleri yerken daha sakin kafayla düşünebiliyordum en azından.
Tabaktaki bütün ekleri yiyince geriye doğru yaşlandım ve kolumu alnıma yasladım. Tavanı izlemeye başlarken Nisanın beni Salonda beklediğini hatırladım. Burada sıkıcı bir şekilde oturmaktansa onun yanına gidip neler olduğunu anlamaya çalışmayı tercih ederdim. Yerimden hızla kalktım ve kapıyı açtım. Karşılaştığım ilk şey büyükçe bir koridor oldu,kırmızı ve altın renkli olan görkemli bir koridordu. kapıyı kapatıp tamamen dışarı çıktığım da sağ tarafa doğru ilerlemeye başladım. Tamamen iç güdülerimle hareket ediyordum çünkü burada kaybolma ihtimalim olduğunu düşündüm.
Hislerim beni şükürler olsun ki yanıltmadı ve uzunca bir merdivenle karşılaştım. Merdivenden biraz inip kafamı aşağı sarkıtıp etrafa baktım, etraf çok genişti ve odalar arasında duvar yoktu, ev bu yüzden daha büyük görünüyordu . Beyaz krem ve altın renkli olan salonu yukarıdan incelemeye başladım. Bir kaç koltuk ve televizyon vardı klasik bir düzene sahip ama pahalı duruyordu yukarı baktığımda kocaman elmas avizeyi gördüm. Parlıyordu. Uzunca ona baktım. En sonunda gözlerimi çekmezsem kör olacağımı düşünüp merdivenlerden inmeye karar verdim.
Salona ulaştığımda yavaş ve sessiz adımlarla ilerledim. Odanın tam ortasında durduğumda ensemde hissettiğim nefesle gerildim.
"Gelmişsin. Geç otur şöyle "
Onu dinleyip tekli koltuğa oturdum oda hemen yanımdaki geniş koltuğa oturdu. Elime doğru sıcak çikolatayı uzattı. Ben buna da bayılırdım. Gerçekten benim hakkımda çok mu şey biliyordu yoksa tesadüf mü diye düşünmeden edemedim. Kendisi kendine yaptığı kahveden bir yudum aldı ve çekik gözlerini bana doğru dikti.
Onu şimdi inceleme fırsatı bulduğumu hissettim. Yani yüzünü. Kahverengi gözleri, uzun kirpikleri ki takma ama ona çok yakışmış. Kalın şekilli kaşları yüzüne yakışan hafif kemerli burnu ve dolgun dudakları vardı. Dudağındaki koyu kırmızı ruj çok güzel görünüyordu. Saçları hafif kıvırcıktı ve çok bakımlı görünüyordu. Sonra elleri dikkatimi çekti. Uzun ve ince elleri vardı. Tırnakları ise oldukça uzundu sadece parlatıcı olduğuna emin olduğum Tırnakları çok güzel görünüyordu. Bir kaç altın yüzük ve bileğinde ise altın saat vardı. Siyah takım elbisesi ile benden daha sexsi duruyordu. İstemsizce iç çektim.
"Bebeğim beni çok beğendin biliyorum ama beni süzmeyi geceye bırakmalısın şuan önemli bir konumuz var"
"Ne geceye mi?" Ne dediğini anlamayarak hafifçe yutkundum ve dikkatlice gözlerine bakmaya başladım. Ağzından küçük yinede uzun bir kahkaha çıktı.
" güzelim sıcak çikolatanı iç soğuyunca sevmiyorsun"
Bu bilgiyi nerden biliyordu anasını satayım. Dediği şeyle gözlerimi sıcak çikolataya doğru çevirdim. Birazcık baktıktan sonra bir yudum aldım. Şaşkınlıkla ona baktım. Gerçekten çok lezzetli olmuş tam ağzıma yakışacak şekildeydi. Daha çok içmeye başlarken aklıma bir sürü düşünce gelmeye başladı. Nasıl biliyordu bunları sevdiğimi? nerden taniyordu beni? Belki ben değilimdir? Bunları nasıl açıklayacaksın o zaman Beril?
Sıcak çikolatamı içerken kendi kendime sorduğum sorular bir türlü bitmek bilmiyordu. Ben bunları düşünürken o da beni izliyordu. Bunu şimdi fark etmiş ve izlemenin verdiği gerginlikle gerildim. Oturduğum yerde iyice dikleştikten sonra bakışlarımı ona çevirdim. Gözlerimiz birleştiği anda daha derin bakmaya başladı. Yani galiba .
"Beril, güzelim lafımı kesmeden beni iyi dinle. Şimdi sana her şeyi güzelce anlatacağım. Ben seninle sanaldan zamanında tanıştım ikimizde çok küçüktük 15 desem yalan olmaz. Seninle ilk tanıştığımız andan itibaren çok yakın olduk ve belli bir süre sonra sevgili olduk. Yaklaşık iki sene sevgili olduktan sonra ben sana haber veremeden ortadan kayboldum. Bana yazdığın 3 bin mesajı sonradan gördüm. Gerçekten seni çok endişelendirmiştim farkındaydım o yüzden sana cevap veremedim çünkü korktum. İyice güçlendikten sonra seni bulma kararı aldım ve buldum. Beni zamanla unuttun biliyorum ama kendimi sana tekrardan hatırlatacağım güzelim. "
Nisanın bu dedikleri aklımda silik de olsa bir kaç anıyı canlandırdı. Bende sebebini bilmediğim bir özellik vardı. Bende çok kötü etki bırakan olayları beynim siliyordu ve birisi veya bir olay bana bunu hatırlatmadıkça kesinlikle hatırlamıyordum.
Sonra zamanında yaptığım şeyleri sanal ilişkimi o bir anda ortadan kaybolduktan sonra neredeyse delirdiğimi hatırlayıp gözlerimi kapattım.
"Nisa sen misin?"
------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love Your Money, Mommy♡/gxg [TAMAMLANDI]
Teen FictionEski sevgilinin hayatıma bir anda tekrardan dahil olmasıyla değişen hayatım. Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim✨️