page 4

1K 47 8
                                    

"Nisa sen misin?"

Gözlerim kapalıyken kalp ritmimi hızlandıran sözler, bir anda ağzımı kapatmama sebep oldu. Kendimden korktum sanki o an. Karşımda hissettiğim hareketlilik ile Nisanın yanıma geldiğini anladım. Beni ellerimden tutup kaldırırken hala gözlerim kapalıydı. Ayağa kalktıktan sonra bana sarılan uzun bedeni hissettim. Belimden sıkı sıkı sardı beni. Ben hala gözlerim kapalı bir şekilde düşünüyordum. Geçmişim, başkası yüzünden uyarıldığı için bellekten eski anıları bulmaya çalışan robot misali sadece bekliyordum. Ellerim iki yanımda sallanıyordu. Bilinçli bir şekilde bayılma taklidi yapmış gibi göründüğümü biliyordum. Ama şuan yapmak istediğim tek şey buydu. Nisaya sarılmak istemiyordum çünkü hiç bir açıklama yapmadan gitmiş ve şimdi gelmişti,  onu itmek istemiyordum
çünkü bedenim onu özlemişti. Zihnim unutsada bedenim unutmuyordu, bu yüzden bedenim şuan hareketsiz kalmıştı ona karşı.

En sonunda gözlerimi açıp etrafa bakmaya başladım. Ayakta bile kendi irademle durmuyordum. O beni tutuyordu ben de sadece duruyordum. Normalde çok güçlü derdim fakat ben de zayıfım bunu düşünerek konuşun. Yine de helal olsun, şahsen ben onu tutamazdım.

Ona baktığımda boyun girintime bakarak bir şeyler düşündüğünü gördüm. Lütfen beni kucağına al Nisa. Çok mu şey istiyorum. Taşıyabilir mi ki? Yürümek istemiyorum şuan. Birazcık beni tanıyorsan sinir bozucu anlarda bayılma taklidi yaptığımı bilirsin. Lutfeeee-

"Nisaaaağaa- ıhhaa bekle" bir anda beni omuzlamasını hiç beklemiyordum ki harbi beklemiyordum. Nisa zayıf değildi hatta kalıplıydı ama beni de böyle kaldıracağını asla düşünmezdim. Tosunum bee. İlk geldiğim odaya doğru ilerledik ki muhtemelen burası onun odasıdır. Zaten biraz daha ters bir şekilde hareket edersem tam şimdi onun güzel takım elbisesine bi güzel kusacaktım.

Odaya girdik ve beni güzelce yatağa bıraktı. Daha demin kucağına alıp şok etkisi yarattığı için bayılma taklidi yapma gereği duymayıp ona baktım. Kapıyı kapatmaya gitti ve geri geldi. Ayaklarımı araladı ve önümde diz çöktü. Belimden tutup kendisine bir anda çekince çok gerildiğim için ağzımdan küçük bir çığlık çıktı.fakat o bana hiç aldırmadan kollarını belime sardı ve birleştirdi ,kafasını ise bacaklarıma koyup gözlerini kapattı .

Çok ani hareketler yaptığı için donup kalıyordum ama içimden bir ses buna alışmam gerektiğini söylüyordu. Elimi onun saçlarına getirdim ve yüzüne düşen parçaları çektim. Yavaşça kafasını okşamaktan başka aklıma bir şey gelmiyordu. Her ne kadar zamanında sevgili de olsa sonuçta bir ayrılık yaşadık. Gerçekte bir birbirimizi hiç görmedik bile yani. Ben nerden biliyim, kaçırılıp bir anda bu durumda olacağımı.  Kimse bana böyle olacağını söylemedi.

"Nisa neden birden gittin?"

Tek bir soru döküldü dudaklarımdan. Zaten hep bunu merak ediyordum. En çok acı çekmemin sebebi de buydu. Ne olduğunu bilmemek ya da ne olacağını, bu tür şeyler benim için cehennem azabı gibiydi.

"Beril, sebebini sonra açıklayacağım sadece şimdi birlikte uyusak olur mu?" Kafasını kaldırıp bana dolu gözlerle bakan bir çift göz gördüm. Nisanın gözleri ne kadar güzeldi ya.
Onu onaylarcasına kafamı salladım çünkü secebileceğim başka seçenek yoktu. Eskileri hatırlıyorum da hep benim dediğim olurdu. Sürekli konuşur konudan konuya geçerdik, bir günde 9 saat konuştuğumuzu biliyorum ve nasıl oluyorsa konu hiç bitmiyordu ve ben çok zevk alıyordum. Gitmek zorunda kalmasa napardık bilmiyorum . Kavga da çok etmezdik, hatta hiç.

Onunla sadece bir kez kavga etmiştim, o da yine benim yüzümdendi. Ama bakın cidden benim gıcıklığımdı. O da bana haklı olarak 1 saat trip atmıştı. Buna deli gibi kudurup ağzına sıçmıştım. Haklı olmasına rağmen özür dilemişti.

Bu saçma anıyı neden simdi hatırladım bilmiyorum ama yüzümde hafif sırıtışa sebep olmuştu. Hala bana bakan Nisanın gözleri ilgiyle gülümsemenin sebebini arıyordu.

"Aklıma eski bir an geldi de ona güldüm ya. Hadi kalkalım böyle mi uyuyacağız, makyajla falan da asla uyuyamam ama önce üstümüzü çıkaralım"

"Ben çıplak uyuyorum sorun olur mu?" Dediği cümle ile kafamı hızla ona çevirip şokla ona baktım . Sence olmaz mı dercesine. Bakışımdan anlayan Nisa "sende iç çamaşırlarınla uyu sonuçta sen benim sevgilimsin bir şey olmaz"
Gözlerim duyduğum ikinci cümle ile iyice açıldı. Bak şekerim seni seviyordum ama eskidendi eskiden. Hem nerden hala sevgili oluyoruz.

"Nisa biz eskiden sevgiliydik hem çıplak aslaaaa uyuyamazsın benimle nerde ahlak nerde namus nerde link- anansi- ay pardon alışkanlık. Bir de beni tamamen soyup yatağına yatıran kimdi?"

Beni dinleyen şahıs- sinirlendim kardeşim bizimde bu alemde bir ağırlığımız vardı haa- kafasını eğip hafifçe güldü. "Bendim merak etme başkasına yaptıramam bunu. İzin vermem."

"Ay çok sağol ya gerçekten" diyip kocamanca bir göz devirdim. "Madem uyuyacağız bali pijamayla uyuyalım ver bir şeyler" hızla gidip bir kaç parça kıyafet getirdi bende takıları ve makyajımı çıkardım oysa çok güzel olmuştum. Verdiği pijama hello kittyliydi. Kendisine de ipek toz pembe bir pijama almıştı. Ulan hayat.

Hello kitty adamdır söyleyim onu ama bana köylü bakışı attı ben de ona sitemli bakışlar attım. Noluyoruz ya kardeş, köylüyüz ama gururluyuz. Aklimda dönen '10 bin istemem, 9.900 yeter fazlasında gözüm yok' repliği dolanıyordu.

"Şimdi uyuyacağım ama uyanınca neden insan gibi değilde garip bir şekilde yakalandığımı ve telefonumun parcalandığını öğrenmek istiyorum Nisa"

Onaylarcasına başını salladı ve yatağa geçti. Ben de peşinden geldim ve yanına yattım. Çok garip bir ortam vardı ne ona dönebiliyor ne de arkamı dönebiliyordum . Tavanı incelemeye başladım. Bir anda belimden kavrayan elleriyle beni kendisine hızla çekti. Yüzlerimiz aynı hizadaydı ve çok yakındık. Nefesini yüzümde hissedebiliyordum.

Gözleri gözlerimle buluştu. Biraz gerginlik biraz heyecan vardı içimde. Sonuçta onu bir aralar seviyordum. Gözleri yüzümde gezindi en sonunda dudaklarımda durdu. Uzunca oraya baktıktan sonra yutkunduğunu fark ettim. Gözlerini sertçe yumarken ben hala onu izliyordum.

Beni kendisine hızla çekip boynuma sokuldu. Kafasını boynuma gömdü ellerini belime sardı ve uyumaya başladı. Bende ona karşılık ellerimi omzuna sardım ve gözlerimi kapattım.

-----

I Love Your Money, Mommy♡/gxg [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin