Macarena-Los Del Rio
Porro Bonito- Orquesta
Birçok kadın bellerine sarılmış uzun yapraklı etekleri ile dans ediyor, geceyi aydınlatan ışıklandırmalar ile uyumlu bir ahenk yakalıyorlardı.
Dans edenlere uyumlu bir şekilde ayak uyduran garsonlar, sahilde eğlenerek kokonat ve ananas sulu içecekleri dağıtıyor herkesin ağzına tat getiriyorlardı.
Beril ve Aylin de kızlarla birlikte dans edip eğleniyordu. Serkan ve Nisa şezlonglara oturmuş gülerek sohbet ediyorlardı. Ayhanı ise en son dün gece görmüşler fakat nerede olduğunu çok da umursamamışlardı.
İyice geç olurken dans eden insanlar dağılmaya müziğin sesi kısılmaya başlamıştı. Beril sarhoş olmuş bir şekilde kumun üzerinde yatıyor ve kahkaha atıyordu.
Nisa yanına gidip yattığında Beril gülmeyi kesti ve kollarından yardım alıp ters döndü. Nisa geceyi izlerken o Nisayı izliyordu. Düşünceli bir şekilde Nisaya bakarken konuşmaya başladı.
"Sence de şuan her şey bir hayal gibi değil mi? Bana hiç gerçek gelmiyor. Sanki sürekli aynı şeyleri yaşıyor gibi hissediyorum. Çok mu sarhoş oldum ben?"
"Deli gibi içki kokuyorsun Beril. Saçmalamayı bırakta yanıma yat. Gerçek olmasa bile güzel. Gerçek olmasa bile yanındayım, yanımdasın. Bir önemi var mı?"
"Yok sanırım..."
Beril onun için açılan kola yaklaştı ve ona sarılıp yanına uzandı. Gözlerini kapattığında uykuya dalmış fakat içkinin etkisiyle çok derin uyuyamadığı için birisinin kucağında olduğunu biliyordu.
Arabaya bindirildiğinde tamamen uykuya daldı.
Aylin ve Ayhana gelelim. Aylin de Beril gibi sarhoş olmuş bir kıyıya geçip kusmaya başlamıştı. Serkan onun yanına burnunu tıkayıp yanına geldi.
"Yavaş ol kızım. Kim dedi kusasıya kadar iç diye"
"Rahat bırak beni"
"İyi olduğunu öğrenince bırakacağım"
Aylinin kusması bittiğinde dirseği ile ağzını sertçe silmiş ve kendisine uzatılan ele bakmıştı. Sarhoş olduğunda ayarı kaçıyordu. Daha gergin ya da daha cıvık oluyordu. Bir ortası yoktu.
Eli sinirle tutup kalktı. Kaldığı gibi kontrolünü kaybedip tam düşecekken serkan onu belinden tutup düşmesini engellemiş, piç sırıtışı yapmayı da ihmal etmemişti.
"Bela mısın sen ya?"
"Bela mıyım ben ya?"
Aylin onu göğsünden ittirmeye çalışsa da Serkan bırakmamıştı. Çünkü biliyordu ki bırakırsa iki seksen yere uzanırdı.
Serkan daha fazla baş edemeyeceğini anladığında eğildi ve aylinin bacaklarını kavrayıp onu kaldırdı. Aylin onun omzunda ters dönmüş bir şekilde duruyordu. Omzundan kurtulmak için serkanin sırtına vuruyor fakat hiçbir işe yaramıyordu.
"Midem bulanıyor indir beni!"
"Uslu dur birazdan indireceğim"
Aylin pes edip kendisi bıraktığında ölü gibi kollarını serbest bırakmış serkanın sırtına kocaman kusmuştu.
Serkan koştuğunu anlar anlamaz yüzünü ekşitti fakat bir şey demeden yürümeye devam etti."Midem bulanıyor demiştim"
"Sorun değil"
Serkan sırtındaki kusmuğu umursamadan Aylini arabasına taşıdı yanına otutturdu. Arabaya bindiğinde üstündeki ince gömleği çıkardı. Aylin onun çıplak vücuduna bakmıyor boş boş manzaraya bakıyordu.
Serkan arabayı çalıştırdı ve otele doğru gittiler. Yol boyunca hiç konuşmamış aralarında ki sessizliği bozmamışlardı. Geldiklerinde Aylin haraket etmemiş Serkanın çıplak vücudunu izlemeye başlamıştı.
"Pardon bayan çıplak vücuduma bakarak kendinizden geçmeyin. Yürüyemeyeceksen kucağıma alayım mı?"
"Bu kaslı vücudunla mı? Olmaz annem kızar bb"
Aylin bir anda arabadan indiğinde Serkan arkasından gülerek bakıyordu. O da hemen ardından indi ve herhangi bir düşme ihtimaline karşı arkasında yürüdü.
Otele geçtiklerin de hemen asansöre bindiler. Sadece ikisi vardı. Aylin bir anda ona bakıp üstüne yürüdüğünde Serkan bir geri adım attı. Aylin onu Asansör ile arasına alıp sıkıştırdığında göz göz geldiler.
"Bence kocam olmalısın"
"Hayatımda aldığım en garip teklifti."
Asansör kapisi bir anda açıldı ve ağlayan bir çift göz ile karşılaştılar. Ayhan deli gibi ağlamış saçı başı da dağılmıştı. Aylin elini duvardan çekti ve asansörden çıkıp telaşla Ayhanin yanına gitti.
"Noldu kızım sana?"
Sarhoş olduğu için hala kelimeleri yuvarlayarak konuşuyordu. Ayhan bir anda Ayline sarılıp ağlamasını hizlandırdığında, Aylin gözünü kapatıp onun omzuna yaslandı. Aylin onun omzunda uykuya dalmışken Ayhan ağlıyor ve derdini anlatıyordu.
"Ya kızım inanabiliyor musun? Goktug kızlarla dans ederken st atmış instagrama. Ya gerçekten ne kadar şerefsiz, haysiyetsiz tam bir orusbu. Bir de bana bak hiç öyle bir şey yaptım mı? Gözüm Göktuğdan başkasına baktı mı? Yattım kalktım Göktuğ demedim mi? Hepsi aynı kızım bunların"
Serkan bunları şok olmuş bir şekilde izlerken Aylin doğruldu ve Ayhana boş boş bakmaya başladı.
"Kızım yanıt versene!"
Aylin bir anda Ayhanın tam yüzünün ortasına kustuğunda Ayhan bayılmış, Aylin de gülme krizine girmişti.
Serkan hemen bir kaç çalışan çağırıp Ayhana yardım gönderdi ve Aylini kucağından yakalayıp odasına götürdü.
"Kaç kere kustun hâlâ ayılamadın mı kızım sen? Nasıl bir belasın sen?"
"Ben de seni çok seviyorum kocacığım"
Serkan sabır çektiğinde onu banyoya götürdü ve duşa kabine otuturdu. Serkan duş başlığını alıp en soğuk ayara aldığında Aylin ona masum sırıtıyordu.
Serkan bir anda Ayline soguk suyu tuttuğunda Aylin kocaman bir çığlık attı ve Serkanın üstüne koşup kucağına opladı.İkisi de bir anda yere düştüğünde duş başlığı yere düşmüş her yerlerine soğuk su gelmesine sebep olmuştu.
Serkan yerde Aylin ise tam onun kucağında oturuyordu. Kucağında doğrulup Serkana baktığında gözleri buluştu. Duş başlığı yüzünden sanki yağmur yağıyor gibiydi. Soğuk su vücutlarının her yerine gelirken onlar bunu hissetmiyordu. Çünkü ikisinin de vücut ısısı şuan tavan yapmıştı.
Aylin elini Serkanın omzuna atıp ona biraz daha yaklaştığında Serkanın gözleri Aylinin dudaklarına kaymıştı.
Bir elini Aylinin çenesine atıp kendisine yaklaştırdı ve dudaklarını dudakları ile buluşturdu.
Sanırım onlar için bir şeylerin başlangıcı olmuştu.
_
Okulda yazdım bunu LDNDKDBKD
Yalnız Ayhana çok üzüldüm bayıldı falan çok ani oldu hiç kafamda yoktu böyle bir şey yoktu
Bence Aylin ve Serkan oldu artık ya evlensinler tamam yeter bu kadar
Neyse asklarimm gelin kaçmayın 🤼🤼🤼🤼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love Your Money, Mommy♡/gxg [TAMAMLANDI]
Novela JuvenilEski sevgilinin hayatıma bir anda tekrardan dahil olmasıyla değişen hayatım. Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim✨️