Aylin aynanın önünde kendisine hayran bir şekilde bakıyordu. Berille seçtikleri bu koyu kırmızı elbise çok hoşuna gitmişti. Saçlarını yaptırmak için kuaföre gelmiş, çok güzel bir topuz yaptırmıştı. Kuaförde ki kadınlar da ona hayran hayran bakıyordu. İlk kez doğum günü bu kadar muazzam bir şekilde geçiyordu.
"Ya çok teşekkür ederim bu arada abla. Çok güzel yapmışsın"
"Rica ederim bebeğim. Doğum günü kızı için az bile"
Yeni tanıştığı kuaför kadınla çok iyi anlaşmış ve onu çok sevmişti. Şuan tamamen hazır bir şekilde Serkanın onu almasını ve partiye götürmesini bekliyordu. İçinde büyük bir heyecan vardı.
Kuaföre platin saçlı, küçük pofuduk bir köpeği olan bir kadın geldi. Ağzındaki sakızı sesli sesli çiğniyor, rahatsız edici sesler çıkarıyordu. Aylin biraz rahatsız olsada çaktırmadı.
"aaa ayol gelin mi oluyorsun bu ne güzellik"
"Yok doğum günüm için de"
"E bu çok abartı değil mi? Sanki kraliçe Elisabethsin ayol"
Kadının ağzını yaya yaya ettiği bu sözler Aylinin canını sıkmıştı. Ona sadece baktı ve önüne döndü. Onunla konuşup morelini daha fazla bozmak istemiyordu. Kadın onu süzmeye başladığında iyice rahatsız oldu ve sırtını kadına doğru döndü.
Bir anda etraftan gelen kadın çığlıkları ile arkasını döndü."Aaa kızım alın şu köpeği kızın elbisesine işiyor"
Köpek önce Aylinin elbisesine işemiş sonra da ısırmaya, yırtmaya başlamıştı. Aylin telaşlanmış ne yapacağını bilememişti. Kadın köpeğini isteksiz bir şekilde, etrafindaki insanların zorlamaları yüzünden almış hiç de utanmamıştı. Hatta yüzünde, köpeğinin yaptığı şey için mutlu bir ifade vardı.
Aylinin gözleri dolduğunda telefonu çaldı. Konuşamıyordu eğer konuşursa ağlamaya başlayacağını ve bu yüzden makyajının mahvolacağını biliyordu.Telefon üst üste çalmaya başladığında büyük bir nefes verdi ve telefonu açtı.
"Aylin geleyim mi? Bizi çağırıyorlar"
"Serkan"
"Efendim"
Aylin bir anda ağlamaya başladığında karşı taraftan ses kesilmişti. Aylinin yanındaki kadınlar onu sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Aylinin ağlaması arttığında karşı taraftan ses tamamen kesildi ve telefonu kapattı.
Kadınlar Aylini azda olsa sakinleştirdiklerinde dışarıdan araba sesi geldi. Serkan hızlıca içeri girdiğinde Aylinle göz göze geldiler. Aylinin mahvolmuş halini gören Serkan dondu kaldı. Ne diyeceğini ya da ne yapacağını bilemedi. Onlar bu haldeyken orada ki platin saçlı kadın onları izliyor gülüyordu.
Serkan Aylini elinden tutup oturduğu yerden yavaşça kaldırdı. Aylin umutsuz bir şekilde Serkana bakıyordu. Serkan elinden tutup arabaya doğru ilerlediğinde sonunda konuştu.
"Sakin ol, ben her şeyi düzelticem",
"Ya nasıl düzelecek Serkan? Hâlime baksana, nasıl gideceğim ben onların yanına?"
Aylin çatallaşmış sesi ile konuştuğunda Serkan, derince bir nefes aldı.
"Bana güven"
Serkan Aylini arabaya otutturduğunda Aylin, hâlâ içli içli nefesleniyor ve sakinleşmeye çalışıyordu. Serkan arabayı çalıştırdı ve sert bir şekilde gaza bastı. Sinirlenmişti. Aylinle çok yakın değillerdi fakat onun mutlu gününde böyle olmasına da dayanamazdı. Serkan şefkatli bir insandı. O yüzden şimdi elinden geleni yapması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Love Your Money, Mommy♡/gxg [TAMAMLANDI]
Teen FictionEski sevgilinin hayatıma bir anda tekrardan dahil olmasıyla değişen hayatım. Bu ışıltılı hayatı ben seçmedim✨️