page 36

298 15 9
                                    


Küçük bir mutluluğun içine sıkışıp kalmak istedim. Bazı şeyleri düzeltebilme umudu ile aynı şeyleri tekrar tekrar yaşamak istedim. Geri dönmeyeceğini bile bile seni bekledim.
Belki bu sefer küçük bir umut, hatalar düzeltilebilir mi?

Neden geride kalan hep benim? Neden giden hep sensin?

Pump it-Black Eyed Peas

Pump it-Black Eyed Peas

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Beril)

Beril 2009 model Dodge challenger kırmızı arabaya yaslanmış, dirft atan arabaları gülerek seyrediyordu. Etraf duman içinde birçok yabancı insanla karışıyordu. Herkes dirft atan arabaları çekiyor, bazıları ise arabaların ortasına geçip heyecan arıyordu.

Dirft atan o iki manyakta Nisa ve Serkandı. Miamiden geldikten sonra birbirlerine meydan okumuş kendilerini burada bulmuşlardı. Kaybeden kişi başarısızlığını kabul edecek ve uzun bir süre boyunca karşı tarafın dediklerini yapacaktı. Bu iki tarafın da asla yapmayacağı bir şeydi.

Beril, sevgilisine son derece güveniyordu. Nisa Ferrari F40 ile dirft atarken Serkan Toyota Supra Mk4 ile atıyordu. İkisinin de yaktığı lastikleri ve deli gibi kapışmaları ortamı daha çok eğlendiriyordu.

Yapılan bu dirft yasa dışı bir şeydi ve her an polis gelebilirdi. Bir çok araba da çalıntıydı. İki arabada bir anda durdu ve diğer arabalar yanlarına geldi. Camlardan çıkıp kapısına oturan asyalı ve zencilerle doldu.

Yabancı bir adamın gelip dirft eğlencesini başlatması ile insanlar iyice geriye gitti ve arabalara yer açtı. Arabalar lastiklerini yakarak dirft atarken Serkan ve Nisa tam ortada birbirlerine çok yakın bir şekilde dönüyordu.

Etrafta duyulan siren sesleri ile polisin geldiğini anlayan halk hemen dağılmaya bulduğu herhangi bir arabaya binip kaçmaya başladı. Beril hemen Nisanın yanına gitti ve arabaya bindi.

Onlar arkada kalan son arabaydı ve polis iyice yaklaşmıştı. Araba çalıntı değildi fakat burada olmaları bile tutuklanmaları için yeterli bir sebepti.

Nisa bir anda gaza bastı, Beril ise camdan bakıp polisi kontrol ediyordu.

"Nisa polis çok yakında!"

"Sen bana güven"

Nisa arabayı dar bir sokağa hızla kırdığında Beril sert bir şekilde savruldu. Normalde canı çok yanmıştı fakat böyle bir şeyi ilk kez yaşıyordu bu yüzden kocaman bir kahkaha atmıştı.

Onun kahkahası ile daha çok gaza gelip arabayı hızlandıran Nisa ile polisten kaçmayı başarmıştılar.

Nisa arabayı kenara çekip durduğunda ikisi de arkasına yaslanıp soluklandı. Beril Nisaya dönüp gülmeye başladığında Nisa da gülmeye başladı. İkisi deli gibi kahkaha atarken dışarıdan izleyen birisi onların deli olduğunu düşünebilirdi.

I Love Your Money, Mommy♡/gxg [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin