page 26

293 19 3
                                    

Aylinden döndüğümde moralim biraz bozuktu. Eski günlükleri okumak, eskiyi hatırlamak iyi gelmemişti. Sonuçta zor atlattığım bir dönemdi.

Yorgun bir şekilde merdivenlerden çıkarken bir anda mutfaktan Nisanın çıkması ile durdum.
Bana gülümsediğinde ben de ona minikçe güldüm.

"Bebeğim karnın aç mı? Bizim için bir  şeyler hazırladım."

"Yorgunum sonra yemek istiyorum"

"Peki. Ben de yanına geleyim"

Nisa önlüğünü çıkarıp mutfağa ilerlerken ben de yorgun bir şekilde çıkmaya devam ettim. Odaya geldiğimde burnuma gelen değişik parfüm kokusu ile kaşlarımı çattım. Nisa normalde hiç şekerli parfüm kullanmazdı. Koku hiç hoşuma gitmediği için hızlıca camı açtım ve kendimi yatağa bıraktım.

Yatmış tavanı izlerken açılan kapı ile ellerimle destek alıp oturur pozisyona geldim. Nisa yanıma gelip eğildiğinde, elleri ile yüzümü tutup yanaklarımdan kocamanca ve uzunca öptü.

Agresif hissediyordum ve böyle hissettiğim zamanlarda teması sevmiyordum. Rahatsız olsam da çaktırmadan sadece gülümsedim.

"Aylinle iyi vakit geçirdin mi bakalım?"

"Hmhmm iyiydi"

"Beril sorun ne?"

"Ne sorunu? Bir sorun falan yok"

"Sanki soğuksun"

"Değilim Nisa"

Nisa yüzüme bakıyor sorunun ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Aslında pek bir şey yoktu. Sinirlendiğim şey bir temizlikçi iki günlüktü. Elleri ile hala yüzümü tutarken sinirli bir nefes verdim ve sorma kararı aldım.

"Neden bana sormadan temizlikçi aldın?"

"Ha o konu. Annem istedi ben tutmadım. Eğer istersen kovabiliriz",

"Kovalım"

"Annem gidesiye kadar dursun kovalım"

"Sevmedim ben istemiyorum"

"Neden sevmedin?pek bir şeyi yok"

"Ha yani sen sevdin öyle mi?"

"Hayır aşkım öyle değil"

Nisa üstüme daha çok eğildiğinde geri giderek oflamaya, ondan uzaklaşmaya çalıştım. İyice sinir kat sayım artarken daha çok yanaştığında yastığı alıp aramıza koydum.

Yataktan destek almak için elimi koyduğumda elime bir kumaş parçası geldi. Ne olduğunu anlamak için baktığımda Nisa da durmuş benimle birlikte kafasını çevirmişti.
Kumaş parçasını havaya kaldırdığımda bunun kırmızı, dantelli bir tanga olduğu gördüm.

Gözlerim şokla açıldığında boş boş tangayı izlemeye başladım. Beynimde bir sürü ses vardı.
Bu benim olabir miydi? Evde bir gündür yoktum ama? Zaten Nisa ile daha düzgünce bir şeyim olmadı ki bu odada? E o zaman kimin bu?
Nisa giymez ki bunu?

Gözlerimin yaşandığını hissederken yavaşça Nisaya baktım. O ise hâlâ anlamayarak iç çamaşırına bakıyordu. Bir anda değişen ortam ile vücudum titremeye başlamıştı. İyice aklıma kötü ihtimaller gelirken yavaşça Nisanın altından çekildim.

Yatakta oturarak iç çamaşırına bakarken gözlerimden bir kaç yaş damla geldi. Dudaklarımı birbirine bastırdım ve ağlamamı engellemeye çalıştım.

"Beril, ben bunun ne olduğunu bilmiyorum. Gerçekten güzelim. İnan bana"

İç çamaşırını bıraktığımda ellerimle gözlerimi kapattım ve göz yaşlarımı gizlemeye çalıştım. Sonra bir anda hıçkırmaya, ağlamamın şiddetlenmesine sebep oldum. Aldatıldım düşüncesi beynimin her yerinde gezinirken kalbim sıkışmaya, sanki birisi beni avucuna alıp eziyormuş gibi hissetmeye başladım.

Nisa bir şeyler diyordu ama duymuyordum. İki eliyle omuzlarımdan tutup beni sarstığında bir anda geriye gitmiş kollarından kaçmıştım. Bana yaklaştığı için iyice geriye gidip yataktan düştüğümde Ağlamam o kadar çok hızlanmıştı ki hem önümü göremiyor hem de nefes alamıyorum.

Zar zor ayağa kalktığımda odadan kendimi zorla attım. Nisa kolumdan tutmaya bana dokunmaya çalıştıkça aklıma iç çamaşırı geliyor, iğrenti ile kendimi ondan çekiyordum. Böyle bir şey yoksa bile bana kanıtlayabilmesi imkansızdı.

Merdivenlerden o kadar hızlı iniyordum ki neredeyse düşecektim. Hiç bir şey almadan evden çıktım ve yola doğru koşmaya başladım. Nisa arkamdan bağırıyor bana yetişmeye çalışıyordu. Şuan tek ihtiyacım olan şey ondan uzaklaşmak ve düşünmekti. Belki bir yanlış anlaşılmaydı, yani öyle olmalıydı.

Taksi gördüğümde hemen binmiş Nisanın bana yetişmesini engellemiştim. Arabaya bindiğimde biraz da olsa rahatlamış sertçe yutkunup sesimin yerine gelmesini sağlamıştım. Şoföre sahil kenarına sürmesi gerektiğini söyledim. Biraz kafa dağıtmak istiyordum. Belki oradan Ayline giderdim ama oraya Nisanın gideceğini biliyordum.

Uzun yol sonunda sahile geldim. Adama parasını verip çıktığımda cebimde kalan son taksi parası ile bakıştım. Belki yetmeye de bilirdi. Yanımda telefon da yoktu ama şuan çok da önemli değildi.

Yavaşça ilerleyip kumların üstüne geldiğimde olduğum yerden kaldım ve gözlerimi kapattım. Hava çok esiyordu. Rüzgar çok gürültü yapıyor, beynimdeki düşünceleri susturuyordu.

Kendimi yere bıraktığımda gözlerimi açmadım. Biraz burada durmam sadece durmam gerekiyordu.


Neden yaptın

Giiiiiittt🐺

Çok güzel gidiyordu biraz aralarını bozmam gerekiyordu ya
Ama benim de moralim bozuldu şuan üf

Neyse düzelticem zaten🦭

I Love Your Money, Mommy♡/gxg [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin