Witajcie, niektóre osoby mogą czytać to już któryś raz bo całe opowiadanie było dodawane na innym koncie z inną okładką a nawet i tytułem. No i kolejne zmiany, tym razem wracam do tego jakie opowiadanie było na początku. Czyli tytuł i okładka. Imiona jednak mogą się nieco różnic. Z tego co pamiętam jak pisałam to pierwszy raz to dałam imię Kol do którego teraz wróciłam a potem zmieniłam na Brodie a teraz oczywiście jest Kol tak jak było na samym początku i tak jak zawsze powinno być. Nie wiem dlaczego jakiś czas temu strzeliło mi coś do głowy i zmienić imię głównego bohatera. No bez sensu...
Jeśli ktoś czytał już to na moim innym koncie to wiecie czego się spodziewać, że opowiadanie jest pisane od nowa i dodaje do niego więcej. Gdy było dodawane tutaj pierwszy raz zmieniłam tylko imiona i poprawiłam tylko kilka błędów, ale jednak wciąż było trochę źle. Teraz wszystko pisane od nowa więc jeśli widzisz, że coś już tutaj kiedyś było pod tą nazwą i okładką to jest to po prostu lepsza i nowsza wersja tego samego. Zapraszam do czytania.
Czego można się spodziewać w naszej nowej/starej książce?
1. Rozdziały nie będą codziennie. Nie ważne jak bardzo bym tego chciała to brak czasu oraz sił mi na to nie pozwoli. Jesteśmy starsi, mamy własne domy, co poniektórzy już rodziny i nie da się pisać codziennie. Obiecuje jednak starać się dodawać rozdział chociaż dwa czy trzy razy w tygodniu. Jeśli będę miała cięższy tydzień w pracy i nie dam rady pisać to dam wam znać wcześniej. Przynajmniej będę się starać nie znikać nagle na miesiąc czy dwa i wracać dopoero wtedy kiedy ktoś wyślę mi miły komentarz. (Tak to te kikak nielicznych osób co napisze do mnie wiadomość w której opiszę to jak wiele to opowiadanie dla niej znaczy, sprawia, że mam ochotę pisać od nowa i to robię. Więc dziękuję bo to właśnie dzięki wam wróciłam na wattpad)
2. Gwiazdki oraz komentarze są mile widziane. A nawet i was do nich zachęcam ponieważ uwielbiam czytać wasze opinie i one mogą mi pomóc w dalszym pisaniu. Widząc, że lubicie, lub nienawidzicie jakiegoś bohatera może pomóc mi podjąć decyzję co do dalszego rozwoju historii.
3. Zdaje sobie sprawę z tego, że mam swoje lata i mój Polski powinien być idealny jednak taki nie jest. Nie mieszkam w Polsce od ponad 14 lat. Na codzień nie używam Polskiego tak bardzo. Tylko wtedy kiedy idę do rodziców do domu a tak to Angliski staje się moim pierwszym językiem więc proszę was o małe wyrozumienie oraz wsparcie. Prosiłabym o nie komentowanie każdego jednego błędu. Jednak również jeśli znajdzie się rozdział gdzie jest ich wiele proszę poinformować mnie o tym. Jednak prosiłabym o w miarę miły komentarz pomocny. Oczywiście to nie jest moja wymówka ponieważ jestem Polką i powinnam dobrze porozumiewać się tym językiem jednak nie zawsze rozdziały będą idealne. Uwierzcie mi, lub nie. Ale ja się naprawdę staram.
4. Nie toleruje żadnego hejtu w komentarzach oraz wiadomościach prywatnych. Nie raz spotkałam się z niemiłymi ludźmi na wattpad i niestety były to dzieci, które myślą, że wolno im wszystko. Bądźmy dla siebie mili nawzajem i pomagajmy sobie.
5. Jeśli masz swoją własną wizję co do Alison. Lub kiedyś czytałaś to opowiadanie i myślałaś sobie jakbyś to inaczej napisała to nie krępuj się i napisz do mnie a ja chętnie przyjmę pomoc i pomysły. Oczywiście jeśli wykorzystam kogoś pomysł, dana osoba zostanie oznaczona w rozdziale wraz z podziękowaniem.
CZYTASZ
Przyjaciel mojego brata |Tom 1|
RomanceOkładka została wykonana przez @madamLeBieber Alison to nastolatka która można by powiedzieć ma wszystko czego dusza zapragnie. Dobrych rodziców, starszego brata oraz przyjaciół. Oczywiście każdy tak tylko myśli, jednak prawda jest nieco inna. Rudow...