Acest roman are un rating de 18+ maturi. Pot exista scene care descriu acte sexuale🔞, violență verbală⚠️ violență fizică sau constrângere⚠️
O parte din limbajul folosit va fi ofensator.⚠️
Unele capitole vor fi marcate cu peste 20 + din cauza conținutului lor explicit.🔞
Se recomandă discreția cititorilor.🔞⚠️
După dispariția fratelui meu mai mare, nu am avut de ales decât să-mi vând viața pentru a-i plăti datoriile.
Am fost lăsat la mila unui recuperator de datorii nemilos – iubitul fratelui meu. Habar n-avea cât de binevoitor mi-am acceptat soarta, iubindu-l în secret de departe, atât de mult timp. 💙
A fost dragoste neîmpărtășită, desigur. Nu eram nimic pentru el. Doar un înlocuitor pentru fratele meu, o jucărie cu care să se joace. Dar pentru mine el a fost inima mea - toată viața mea.❤️
În tot timpul când am fost împreună, m-am dedicat lui complet, dar tot ce am primit în schimb a fost durere constantă.
Dacă într-o zi inima mea se rupe fără reparații și dragostea mea pentru el moare, povestea noastră se va sfârșit , iar când va veni acea zi, sper doar... el poate fi încă fericit fără mine.💙
☆
Introducere💙
Cioc, o bătaie în ușă se auzi în miezul nopții.
Dacă ar fi în altă zi, m-aș bucura enorm că s-ar fi gândit la mine, dar astăzi a fost diferit.Am deschis ușa cu un scârțâit pentru a dezvălui o siluetă înaltă și impunătoare, într-un costum croit, care stătea acolo, uitându-se la mine cu ochi reci și îndepărtați.
Am ignorat durerea din inima mea, făcând un zâmbet, și m-am dus să deschid ușa mai larg ca să poată intra.
A tăcut, prea tăcut. A traversat camera și s-a așezat în fotoliul pe care îl plăcea mereu când îmi făcea o vizită. Ceea ce s-a schimbat este felul în care mă privește acum, în comparație cu felul în care mă privea atunci. În trecut, era un interes în ochii lui, îndrăznesc să spun un dor, și uneori chiar o ușoară preocupare pentru afecțiunea mea, dar acum privirea sa este goala.
Cu siguranță, trebuie să mă urască.
- Ai dori ceva de băut?
El nu răspunse, bătând ritmic cu degetele pe cotieră. Știu că este un obicei ca el să ia o decizie importantă.
- De acum înainte, nu voi mai veni aici. Apartamentul meu și mașina ți-au fost transferate. Am băgat douăzeci de milioane în contul tău bancar, ceea ce ar trebui să fie suficient până când vei absolvi.
Mă uit la trăsăturile lui inexpresive. El este rău. În adâncul sufletului, mă întreb dacă m-a iubit vreodată.
- Ai ceva de spus? Nu? Asta rezolvă totul.
L-am privit cu ochi uscați. În mod surprinzător, în ciuda la toată durerea pe care o am nu am plâns. În schimb, i-am aruncat un mic zâmbet
- La revedere. Mulțumesc pentru tot ce ai făcut pentru mine în trecut.
Fața lui indiferentă a rămas nemișcată. Pentru el, cuvintele mele erau probabil ca zgomotul vântului care îi trecea pe lângă urechi.... o pacoste.
S-a ridicat și s-a uitat la mine în tăcere pentru o perioadă lungă de timp, apoi mi-a spus ultimele sale cuvinte.
- Nu este nevoie să păstrăm legătura. Dar dacă ai cu adevărat probleme, sună-l pe Phop, el va rezolva orice problemă pentru tine.
Apoi a părăsit în liniște camera.
Am urmărit cum ușa se închidea încet în urma lui. Voiam să fug după el și sa mă pun la picioarele fără speranță, de parcă nu mai aveam nicio demnitate, dar tot ce puteam face era să privesc ușa care se închide în urma lui.
☆
CITEȘTI
Shadow Love 🫀
RomanceLa acesta poveste am primit autorizație de traducere în limba română pentru roman ...... fără capitolele speciale. ⚠️🔞 ATENȚIE ⚠️🔞 Acest roman are un rating de 18+ matur. Pot exista scene care descriu acte sexuale⚠️violență verbală⚠️ violenț...