Capitolul 18. O picătură de apă în deșert🔞⚠️

300 19 3
                                    

⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️



Am mers încet spre baie, deși simțeam că corpul meu a fost curățat, tot voiam să fac duș. A fost bine că Khun Pham a rugat pe cineva să-mi pregătească obiecte personale. Am găsit o perie albastră și lenjerie intima, nu ale mele, dar cel puțin totul era nou.

Am făcut un duș, m-am spălat pe dinți pentru a-mi păstra corpul proaspăt. După aceea m-am simțit mult mai bine. M-a durut când mergeam, dar una peste alta, eram bine. Mult mai bine decât când m-am trezit. Când am terminat de îmbrăcat, am decis să ies afară.

— Te-ai trezit încă?

Când am ieșit din cameră, l-am găsit pe Khun Biu stând în sufragerie, lucrând în zona recepției. Când m-a văzut, s-a îndreptat imediat spre mine.

— Da, de ce ești aici? am întrebat-o, cu fața roșie.

Fără îndoială, știam că ea știa ce suntem eu și Khun Pham, dar că m-a văzut ieșind din camera lui Khun Pham m-a făcut să mă simt jenat.

-Khun Pham i-a ordonat lui Biu să aibă grijă de tine. Azi, Khun Pham s-a dus să mănânce la bunicul. Dar ți-a ordonat să aștepți aici, răspunse ea veselă.

Întreaga echipă ar trebui să fie în grija lui Khun Pham acum. Cu siguranță trebuie să fie obișnuită să aibă grijă de oameni ca mine.

Chiar dacă ea știe că nu sunt altceva decât un datornic ea îmi vorbește normal și mă respectă mereu.

-Dar azi trebuie să mă întorc la cămin. Mâine am un curs devreme, am spus îngrijorată.

Dacă nu m-as întoarce în seara asta. Cu siguranță aș suferi pentru că Khun Pham m-ar ataca cu siguranță în seara asta si atunci școala ar fi exclusă.

-Acest Khun Biu nu poate răspunde. Nu poți decât să aștepți ca Khun Pham să se întoarcă primul.

-Ah bine.

Chiar dacă voiam să fiu încăpățânat, a fost nedrept cu ea.

-Khun Kan, vino aici. Hai să luăm prânzul.

Khun Biu a mers și m-a dus în sala de mese. Pe masă, era un fel de mâncare fierbinte care părea delicios. Un servitor în uniformă a turnat apă într-un pahar în timp ce așteptam.

-Astăzi, sarcina lui Khun Biu este să te ducă să-ți cumperi o mașină și să mergi la cumpărături – orice vrei, ia.

Mâncarea a fost aranjată doar pentru unul. Khun Biu nu s-a așezat să mănânce, ci a stat lângă pe mine.

-De ce să-mi cumpăr o mașină? Nici măcar nu vreau mașina pe care mi-a dat-o Pham deja. Nu vreau nimic,
am spus imediat.

-Trebuie să-l cumperi. Dacă nu îl cumperi, Khun Sucha îl va certa pe Khun Biu, a încercat să mă convingă cu o privire jalnică.

M-am scărpinat în cap - de ce să-mi cumpăr o mașină nouă, când îl am pe Khun Ron?

— Atunci lasă-mă să mănânc mai întâi.

Nu am vrut să vorbesc prea mult pentru că îmi era foarte foame. Nu mi-a plăcut asta de fiecare dată când m-am culcat cu Khun Pham, a vrut să-mi dea ceva, de parcă ar plăti un preț. M-a făcut să-mi amintesc că nu sunt altceva decât un datornic care se vinde.

Khun Biu m-a lăsat să iau micul dejun și după prânz ea a plecat la muncă și am așteptat în tăcere. Nu m-a mai deranjat în privința achiziției, dar m-am tot gândit la mașină - ce să fac?

Shadow Love 🫀Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum