Capitolul 1🔞 Trecutul

807 27 6
                                    

⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️


Numele meu este Kan și am șaptesprezece ani. Locuiesc cu fratele meu într-un apartament de lux în centrul orașului. Suntem orfani de  părinții noștri  care au murit într-un accident.

Aveam cincisprezece ani la acea vreme, iar fratele meu Kai avea nouăsprezece ani. Am fost devastați și am simțit că vechea noastră viață a fost spulberată în bucăți. Casa a fost confiscată pentru că nu am putut plăti pentru ea. Noi doi am fost pe cont propriu. Rudele noastre ne-au respins de teamă că vom deveni o povară financiară pentru ei. Nu aveam pe nimeni. În acel moment, P'Kai și cu mine ne puteam baza doar unul pe celălalt.

P'Kai este o persoană blândă și un frate bun. Are o siluetă zveltă, frumos feminin și  un păr lung. Când părinții mei erau în viață, nu eram foarte apropiat de el, pentru că avea propria lui lume privată, care era dincolo de mintea mea. De altfel, P'Kai locuia într-un cămin de lângă universitate, unde a studiat arta. Abia ne-am văzut pe atunci.

După ce părinții noștri au murit și  totul s-a schimbat, el a devenit totul pentru mine. El era întreaga mea lume, ne-am îmbrățișat și am plâns împreună, înțelegând prea bine că drumul dinainte avea să fie întunecat și plin de tristețe.

Din ziua tragediei, P'Kai s-a schimbat, s-a transformat în cineva puternic și necruțător, cineva care nu va ceda niciodată greutăților. A devenit și tată și mamă pentru mine. A făcut tot posibilul să aibă grijă de mine

El este fratele meu bun.

Nu știu ce s-a întâmplat exact  pentru că la început, părea că P'Kai va renunța la universitate și va găsi un loc de muncă pentru a-mi plăti studiile, deși eram împotrivă.

Atunci Khun Pham a intrat în viețile noastre. La început, nu  am știut cu adevărat sau   nu am înțeles cu adevărat cine era. Pe atunci am crezut că este iubitul fratelui meu. A cumpărat un apartament în care să locuim, s-a ocupat de școlarizarea noastră, ne-a acoperit toate cheltuielile zilnice. Tot ce mă puteam gândi a fost cât de norocoși am fost că l-am cunoscut și cum viața noastră începea să se îmbunătățească. M-am bucurat ca P'Kai să aibă un astfel de iubit. Tipul acela a fost o trimitere a lui Dumnezeu

Khun Pham era extrem de bogat și foarte frumos. Sentimentul de securitate pe care părea că ni-l dădea a fost și reconfortant și înfricoșător pentru mine.

Khun Pham era un om de afaceri, dar bănuiam că este mafiot, din moment ce era întotdeauna însoțit de subalterni cu aspect înfățișat. Nu eram sigur dacă era un mafiot adevărat sau totul făcea parte din imaginația mea adolescentă.

Bărbatul a petrecut mult timp cu fratele meu, dar abia am vorbit cu el, arăta înfricoșător și nu vorbea prea mult.

De fiecare dată când Khun Pham ne  vizita ,P'Kai mi-a interzis să ies din cameră pentru că, după cum mi-a explicat lui Khun Pham îi plăcea intimitatea și nu era  nimic bun daca îl   înfuriam pe bărbat arătându-mă. De aceea, de fiecare dată când ne vizita apartamentul, trebuia să stau în camera mea. Nu trebuia să plec până nu venea  fratele meu să-mi bată la ușă. Deci regula mea numărul unu a fost să nu-l jignesc niciodată pe Khun Pham.

Cu toate acestea, au fost momente când am împărțit o masă cu Khun Pham, doar pentru câteva zile și pentru o perioadă scurtă de timp. În acele momente simțeam cât de mult era îndrăgostit Khun Pham de fratele meu. Acest lucru nu a fost surprinzător, deoarece P'Kai este un bărbat foarte fermecător, are o piele frumoasă de porțelan ,un corp delicat și păr lung care se leagă ușor. El a fost întotdeauna  un artist și picta foarte frumos iar acest lucru l-a făcut foarte distinctiv și interesant pentru toată lumea

Shadow Love 🫀Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum