⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️
M-am trezit la amiază pentru a observa îmbunătățirea stării lui Khun Pham. Știam doar că rana de pe partea lui se datora unei împușcături. Din fericire, nu era aproape de niciun organ vital. Chiar voiam să-l întreb ce se întâmplă. Dar nu am îndrăznit, în plus, el nu ar fi dezvăluit lucruri unei persoane ca mine.
S-a trezit, a refuzat să mănânce mâncare moale, dar a ordonat bucătăriei să pregătească o masă copioasă și să o servească în camera lui. Am stat cu el în tot acest timp, așa că l-am alăturat la prânz - prima masă împreună cu el.
În trecut, obișnuiam să împărțim o masă doar când Phi Kai era prin preajmă. După ce împărțisem patul, era normal să mănânce cu mine. Ne-am ținut amândoi pentru noi însă
După ce am terminat, a venit majordomul să adune toate lucrurile și nu am îndrăznit să merg nicăieri. Am stat acolo, așteptând ca Khun Pham să mă dea afară din camera lui, dar, în mod surprinzător, nu a făcut-o.
Echipa medicală a sosit să-i schimbe bandajul și să-i dea medicamente, apoi Khun Sucha a intrat să vorbească cu el și am auzit că va pleca după-amiază.
După ce a vorbit despre afaceri, Khun Sucha era în drum spre ieșire din cameră când am privit-o rugător, dar și-a dat ochii peste cap și și-a plecat capul, lăsându-mă singur cu Khun Pham, al cărui ten începea să-și revină la o culoare sănătoasă.
S-a uitat la ceva de pe telefon de parcă ar fi verificat corespondența, pentru o clipă fiind nemișcat, de parcă ar fi avut decizii de luat. L-am văzut cum bătea ritmic cu degetele pe masă. Am observat că îi place să facă asta de fiecare dată când trebuie să se hotărască asupra unui lucru important.
Atingeți... Atingeți.
În cele din urmă, s-a oprit și s-a întors să mă privească. Diavolul 😈trebuie să fi știut că mă uit la el de multă vreme. Mi-am lăsat capul repede în jos pentru a nu fi prins. Inima îmi bătea cu putere, nu, știind ce avea să se întâmple în continuare și în ce dispoziție era.
- Vino aici, spuse el încet, aruncându-mi o privire hipnotizantă
- Trebuie să ne ajutăm reciproc să digerăm toată mâncarea asta.
Își împletește degetele – era ușor de ghicit care erau intențiile lui.
Am mers încet spre el, cu fața înroșită. Acum, în plină zi, voia să se joace cu mine. Dar a trebuit să merg fără altă alegere. Deși am făcut-o de multe ori, tot simțeam că nu sunt suficient de bun la asta.
De îndată ce m-am apropiat, m-a tras să mă așez în poală. M-am înălțat pe el și mi-am pus mâinile în jurul gâtului lui, aplecându-mă să-l sărut pentru că asta era lucrul meu preferat de făcut cu el. S-a sărutat atât de bine, asta m-a adus întotdeauna în starea de spirit potrivită.
CITEȘTI
Shadow Love 🫀
RomanceLa acesta poveste am primit autorizație de traducere în limba română pentru roman ...... fără capitolele speciale. ⚠️🔞 ATENȚIE ⚠️🔞 Acest roman are un rating de 18+ matur. Pot exista scene care descriu acte sexuale⚠️violență verbală⚠️ violenț...