Imediat ce am intrat în cameră, am fost aruncat pe canapea. Din fericire, era mare și moale. Se simțea ca și cum ai cădea pe o suprafață de pluș.- Khun Pham... De ce ai făcut asta?! N-ai spus că nu te vei mai implica cu mine?! am întrebat eu furios.
Sunt o persoană, nu un sac de orez care trebuie manipulat în acest fel.
-Când am spus asta?!
M-a prins de încheietura mâinii și a strâns-o atât de tare încât am înăbușit furia clocotită.
— Păi... mi-ai promis că îmi dai libertatea!
-Ai semnat încă acel contract?!
Când a răspuns așa, am rămas fără cuvinte.
În regulă, încă nu am făcut-o, așa că mai era de așteptat să-l deservesc?!
-Eu... sunt pe cale să livrez o adresă așa cum am promis.
Mă bâlbâiam, încercam să-mi fac scuze, ca să nu se enerveze pe mine.
-Este doar o scuză! Crezi că nu știam că vrei ca libertatea ta să fugi de mine direct la nenorocitul ăla?!!
S-a uitat la mine cu mânie amestecată cu dezgust, strângându-mi mâinile în ale lui până m-a durut.
-Nu, eu și Porsche nu se întâmplă nimic între noi am negat repede pentru că nu era deloc adevărat. Cum a putut să creadă asta?! eu..
- Deci, pentru ce este această brățară? Oh, acesta este un cadou de mărturisire a dragostei ?! E prea mult!!!
Mi-a tras violent încheietura mâinii în sus, arătând bijuteria de pe ea.
- Khun Pham! Hei, ce faci?!
Am fost surprins când mi-a desprins brusc brățara cu atâta fervoare încât mi-a zgâriat pielea, lăsând o urmă.
Apoi s-a ridicat prompt, s-a dus direct la coșul de gunoi și era pe cale să o arunce acolo, ceea ce m-a făcut să mă panichez, pentru că va trebui să-mi cumpăr alta .
- Huh, acest nenorocit de cadou este acolo! Nenorocitule! Pot să-ți cumpăr o mie brățări !!
-Nu vreau nimic de la tine! Nimic, Khun Pham, mă auzi?!
Făcu o pauză la jumătatea drumului, cu brățara încă în mână și și-a mișcat cealaltă palmă în sus, de parcă ar fi avut intenția de a mă plesni. În schimb, m-a prins de gât.
- Îndrăznești să ridici vocea la mine pentru asta? O să vedem..., a spus el și a aruncat imediat brățara la pământ, apoi mi-a târât brațul în dormitor și m-a aruncat pe pat.
La început, m-am gândit să ripostez pentru că știam că își va revărsa furia asupra mea. Dar deodată i-am văzut sângele prelingându-se din tăietură pe lângă pansament. Probabil că s-a tăiat adânc, având în vedere că rana nu se închisese încă.
CITEȘTI
Shadow Love 🫀
عاطفيةLa acesta poveste am primit autorizație de traducere în limba română pentru roman ...... fără capitolele speciale. ⚠️🔞 ATENȚIE ⚠️🔞 Acest roman are un rating de 18+ matur. Pot exista scene care descriu acte sexuale⚠️violență verbală⚠️ violenț...