⚠️Avertisment ⚠️ Vor fii descrise scene cu impact emoțional puternic ⚠️Agresiune fizică și verbală ⚠️
🔞Scene erotice 18+🔞Starea de spirit Khun Pham a fost bună și nu m-a alungat. Dar, pentru o secundă scursă, scoase un sunet încordat.
- Inlocuitorul fratelui tău ? Cineva ca tine?
O nouă nebunie a fost că acele comentarii sarcastice reci m-au rănit chiar mai mult decât atunci când încercase să mă sugrume.
Mi-am mișcat încet mâinile care îi strângeau talia în lateral și m-am scufundat la pământ. învârtindu-mă să îngenuncez în fața lui. Mi-am acoperit fața cu mâinile, rușinat de lacrimile care îmi cădeau pe obraji. A fost, desigur, un impuls spontan și delir din partea mea, continui istoria noastră sau mai exact, dorința mea de a experimenta cum ar fi să fiu în locul fratelui meu. Dar tot uit că nu sunt suficient de bun si nu voi face niciodată ceva bun.
- Am exagerat. Îmi pare rău că nu sunt ceea ce te aștepți. Sunt.... . Dacă nu mă vrei, te rog, dă-mi puțin timp, voi încerca să-mi găsesc fratele. Până să mă contacteze , am nevoie doar de un un pic de timp.
Khun Pham nu s-a îndepărtat, ci s-a gândit în schimb la micul om care statea la picioarele lui disperat după o atingere sau un fel de apreciere.
Khun Pham s-a uitat la mine calm, ochii noștri întâlnindu-se în sfârșit, ca în ziua aceea de demult. Nu știu dacă își amintește, dar îmi amintesc doar că l-am privit în ochi, acea obsesie a glumei care era aproape uitată, acum se întorsese... De ce nu m-a iubit, de ce
nu mi-ai dat o șansă?- Ești atât de patetic... mă consideri egoist... dar îți voi da o șansă. Pregătește-te. În seara asta, voi veni să te verific. Dacă poți să-mi faci plăcere, te voi trata temporar.
În timp ce a spus asta, s-a apropiat și mi-a apăsat bărbia cu mâna ca să mă uit la el. L-am privit tremurând, imaginea lui încețoșată de vălul de lacrimi care curgea din ochii mei.
- Dar o să-ți spun, totul depinde de cum te comporți. Dacă nu mă poți pune într-o dispoziție bună, pregătește-te să mergi la închisoare... sau dacă te răzgândești, te duc la bar ca escortă înțelegi?
După ce a terminat de vorbit, mi-a împins bărbia înapoi atât de tare încât am căzut cu spatele la pământ, apoi s-a întors imediat și i-am văzut spatele lat și rece plecând lăsându-mă în urmă cu durere, dar stătea întins acolo, îmbrățișându-se și plângând din nou și din nou.
Deși îmi pregătisem inima de mult timp, acesta era ceva ce mi-am ales pentru mine. Dar când l-am putut vedea cu adevărat în fața mea, durerea pe care am trăit-o a fost mai mult decât mi-aș fi putut imagina, pentru că în realitate Khun Pham nu era un Dumnezeu, nici un om de vis. Dimpotrivă, era un Diavol 👿fără inimă care mă privea ca pe ceva la fel de inutil ca o furnică. 🐜
Știu că acum sunt ca o molie care zboară în foc știind că voi muri. Dar este încă tentant să experimentezi odată pentru totdeauna cât de fierbinte vor fi acele flăcări...
Dar nu știu la ce oră va veni...
A spus că sunt patetic... Da, dacă ai putea găsi vreun cuvânt care să mă descrie chiar acum, cu siguranță ar fi cuvântul patetic, pentru că ce înțelepciune ar avea o persoană ca mine pentru a-l atrage? Aspectul meu este simplu, farmecul meu trebuie să fie același ca în sexul cu un bărbat... trebuie să fie zero..
Dar nu aveam nimic de pierdut dacă trebuia să aleagă între a merge la închisoare și a merge la acel bar . Cred că închisoarea este probabil cea mai puțin dureroasă cale... din punct de vedere mental.
CITEȘTI
Shadow Love 🫀
RomansLa acesta poveste am primit autorizație de traducere în limba română pentru roman ...... fără capitolele speciale. ⚠️🔞 ATENȚIE ⚠️🔞 Acest roman are un rating de 18+ matur. Pot exista scene care descriu acte sexuale⚠️violență verbală⚠️ violenț...