Capitolul 7. Joburi diverse.🔞

383 19 14
                                    

⚠️Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️

În ziua aceea m-am întors la școală cu aproape o oră întârziere. Bărbatul cu furgoneta a fost de acord să păstreze accidentul în secret. În ceea ce mă privește, tot nu mă simțeam bine: nu doar pentru că stasem în soarele arzător ore în șir, ci și pentru că mă simțeam ridicol de inutil.

Am înțeles totul greșit de la început: de când Khun Pham a decis să mă accepte și făceam totul cu atâta pasiune, m-a făcut să cred că va însemna ceva. Dar a fost exact invers - nu a însemnat nimic.

El și cu mine am început prost. Știu că mă urăște pentru că crede că l-am ajutat pe Phi Kai să scape. În ceea ce privește motivul pentru care mi-a dat o șansă, nu sunt sigur. Nu a fost surprins că m-am oferit atât de ușor. Poate că a vrut să mă aibă în preajmă pentru a-și ține sub observație fratele meu, sau pentru a-și descărca furia. Dar motivele nu mai contează acum - în final nu a fost pentru că îi plăceam.

Chiar și știind asta, tot am acționat ca un prost și m-am oferit lui. Destinul ne-a adus mai aproape și, având ocazia, i-am încredințat cu bună voie trupul și sufletul meu. Cine ar fi crezut?

De fapt, acum că am realizat ceea ce am visat atât de mult, chiar dacă a fost doar pentru scurt timp, am fost mulțumit de avantajele 'închisorii sexuale' mele.

Pentru că tot ce am făcut, am făcut pentru fratele meu, ca măcar el să fie fericit să trăiască viața pe care și-o dorea.

Dacă stau să mă gândesc, prin  ceea ce am trecut nu a fost atât de rău. Totuși, am avut o viață bună, trebuia doar să am răbdare, astfel încât curând fratele meu și cu mine să fim liberi. Speram doar că până atunci aveam destul curaj să renunț și să încep din nou.

Când mă gândesc așa, mă simt mai confortabil. Astăzi este vineri, mă pregătesc să stau la condominiu așa cum trebuie. Dar am făcut o întâlnire cu Junior sâmbătă după-amiază să învățăm împreună. Planuiam să stau la condo noaptea conform contractului. Dar pe parcursul zilei, mă voi întoarce la cămin cu prietenii mei, pentru că perioada de examene se apropie. Sunt student. Trebuie să mă concentrez pe învățat și să-i ajut pe prietenii mei.

Am ajuns la condominiu la 7 seara știind că Khun Pham nu va veni. Dar tot am mers să fac un duș și să mă pregătesc bine, apoi am luat o carte și am stat să citesc. Nu mă așteptam cu adevărat să-l văd pe Khun Pham ca săptămâna trecută. M-am bucurat de lectură până aproape de miezul nopții. Khun Pham nu a venit cu adevărat așa cum mă așteptam, dar trebuie să recunosc că în adâncul sufletului eram dezamăgit dar, pe de altă parte, eram ușurat că nu a venit. Mâine plănuiam să mă întorc în secret la cămin devreme dimineața.

Dar exact când mă pregăteam să adorm, Khun Phop a sunat primul.

-Da, Khun Phop.

Am răspuns la apel, dar în secret mi-am regretat că încă era treaz.

Vocea lui era tare și clară.

- Mănânci cina sau dormi? Am nevoie foarte mult de tine, lucrezi până târziu?

-E ceva în neregulă, Khun Phop?

L-am întrebat ferm, ghicind în secret că ar fi putut să se întâmple ceva.

-Este o altă problemă, poți să vii să ridici mașina?

-Să iau mașina, e în regulă. Dar sincer, poți să o iei înapoi, eu nu o folosesc.

Am răspuns sincer, pentru că am folosit-o doar în ziua aceea să o conduc la prietenul lui Khun Pham.

-Dar, aceasta este mașina ta.

Shadow Love 🫀Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum