Capitolul 14. Otravă dulce🔞❤️‍🔥

311 23 4
                                    

⚠️Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️

Mi-am deschis ochii la o nouă zi. M-am uitat la tavan o vreme, încercând să-mi revin în fire. În cele din urmă, s-a înregistrat că eram încă în camera Diavolului.😈

M-am chinuit să mă ridic pentru că corpul meu, care fusese atât de folosit cu o seară înainte, protesta acum că cea mai mică mișcare se simțea ca un exercițiu excesiv. Chiar și o persoană relativ sănătoasă ca mine și-a dat seama că ceea ce s-a întâmplat aseară era aproape imposibil. Mi-a ars pieptul și mi-a fost greu să respir. Canalul meu din spate trebuie să fi fost grav învinețit. Era umflat cu siguranță.

Eram singur în acest pat mare. Camera era relativ întunecată, puțină lumină se strecura pe lângă fereastra deschisă.

M-am ridicat fără haine. M-am uitat prin cameră fără niciun semn de ceva ce aș putea să mă îmbrac. În cele din urmă, a trebuit să mă străduiesc să ajung la baie și apoi am sunat la uşă pentru a chema majordomul.

Curând a intrat, mi-a fost rușine de starea mea și mi-a fost frică să vorbesc. Dar trebuie să fi știut că a fost o luptă să vorbesc cu el în locul meu, pentru că Khun Ron l-a urmat pe majordom.

- Credeam că m-ai părăsit din nou, l-am strigat cu mare bucurie.

-Astăzi, Khun Sucha te-a lăsat în grija mea, mi-a răspuns el cu o expresie calmă.

-Mulțumesc foarte mult. Hm, Khun Pham a plecat deja?

-Da, are de lucru până după-amiază.

E deja târziu? Intenționam să merg în acel loc astăzi!

-Ți-a spus unde să mă duci?am întrebat eu ezitant.

-A făcut-o. Fă duș și apoi vei lua micul dejun. După aceea te duc la spital să-ți  verific mai întâi brațul, iar apoi vom merge la piața din Piazza Calo Alberto.

Am ascultat cu atenție planul. Nu m-am putut abține, dar am simțit o sclipire de bucurie.

Khun Pham nu a uitat ce mi-a promis. A acordat atenție și brațului meu, care era acum înfășurat într-o ghips subțire.

— Bine, stai puțin, mă schimb.

I-am spus lui Khun Ron entuziasmat, în timp ce mă îndreptam încet spre baie.

Majordomul mi-a pregătit apă fierbinte pentru a mă scălda. Erau haine și lenjerie noi. Mai important, era și un unguent special pe care trebuia să îl folosesc. I-am mulțumit respectuos și, bineînțeles, stânjenit. Chiar nu trebuia să vină și să aibă grijă atât de mult
din partea mea pentru că nu eram un datornic deosebit, nu ca Khun Pham sau Nathan. Dar dacă nu am făcut-o
accept-o, ar fi nepoliticos.

Înmuierea în apă caldă mi-a făcut corpul obosit să se relaxeze, totuși, nu am stat prea mult pentru că nu am vrut ca Khun Ron să fie nevoit să aștepte.

M-am îmbrăcat în noua mea ținută, care era o cămașă și pantaloni moi, urmate de o jachetă maro, toate etichetate LV. Privind numele mărcii, nu am vrut să mă gândesc la câți bahți a costat toată ținuta asta.

După ce m-am îmbrăcat, Khun Ron m-a dus să mănânc la un renumit restaurant local. Mancarea a fost delicioasa. Apoi m-a dus la spital să schimb ghipsul. După-amiaza m-a dus în Plaza Carlo Alberto așa cum mi-am dorit.

Inca o data inima imi batea cu putere.....💓

Am făcut o fotografie surprinzând atmosfera din Piazza Carlo Alberto ca un turist normal. Era foarte aglomerat, ca și târgul de vechituri din țara mea, dar per total mi-a plăcut foarte mult acest loc. Am postat poza pe care am făcut-o pe Twitter. Dar nu am adăugat nicio descriere. Trebuia să fiu foarte atent. De fapt, dacă nu aș fi venit în Italia, nu aș fi postat niciodată nimic.

Shadow Love 🫀Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum