Capitolul 22:

323 20 5
                                    

M-am întors  pentru că simțeam frigul pe corpul meu gol

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


M-am întors pentru că simțeam frigul pe corpul meu gol. O senzație de răcoare se răspândea pe fața mea, așa că am clipit ușor și am început să deschid ochii. Persoana de deasupra mea folosea o cârpă umedă pentru a mă șterge.

Am fost uimit. Ochii mi-au rătăcit și nu am putut să-mi ridic capul o vreme până când el s-a întors, de parcă ar fi să pună deoparte lucrurile pe care le folosea pentru a mă curăța, am crezut că asta a fost făcut din regret - mă tratase ca pe o jucărie pe care a tras-o. Lacrimile îmi curgeau pe obraji. Nu făcusem nimic rău, dar m-a intimidat atât de mult încât mă simțeam îngrozit.

Când Khun Pham s-a întors în pat, perna mea era udată de lacrimi. Plângeam fără să fac niciun zgomot. Dar unei persoane ca el îi pasă măcar de lacrimile mele?

Nu am auzit de la el decât un oftat, după ce s-a întins pe pat lângă mine, m-a îmbrățișat și mi-a tras corpul la pieptul lui.

Nu am îndrăznit să rezist, l-am lăsat doar să facă ce a vrut. Lacrimile îmi curgeau în continuare, în timp ce încă încercam să tac, dar nu puteam. Apoi m-a îmbrățișat și mai mult. Cu cât mă mângâia mai mult și cu atât mă simțeam mai mult ca un copil căruia i se arată mila după pedeapsa dată de părinții lui.

- Shtt nu mai plânge. Nu vezi că camera este deja inundată

Cine ar fi crezut că aceste cuvinte reconfortante au existat în vocabularul lui? Nu a fost un adevărat miracol?

M-a făcut să plâng și mai mult până când lacrimile mele au amenințat cu adevărat să inunde locul

- Shtt, te-am prins.

Am continuat să plâng și să tremur, în timp ce mâini mari și puternice îmi mângâiau tot corpul de parcă ar fi vrut să mă liniștească. Buzele lui moi mi-au sărutat fruntea atât de tandru, încât nu m-am putut abține să nu tremur. Chiar dacă eram într-adevăr mulțumit de emoția pe care o manifesta, m-am simțit îngrozit că voi deveni din nou lacom și voi vrea mult mai mult.

Am închis ochii prefăcându-mă că mă culc din nou. Dar senzația de căldură de pe pleoape m-a făcut să realizez că mă săruta de-a lungul ochilor umflați. A continuat să umple cu sărutări tandre până a ajuns la buzele mele ușor mușcate. Și-a introdus limba înăuntru și a supt-o pe a mea ușor, stârnindu-mă din nou.

Am gemut în semn de protest pentru că știam că nu era doar confortul pe care îl căuta. Dar m-a ignorat și a continuat să mă sărute profund și seducător, ceea ce a făcut ca creierul meu gol să-i răspundă în cele din urmă.

I-am simțit uriașul tare și am știut că mă va mânca din nou. De data aceasta a fost blând și tandru felul în care s-a introdus în mine. M-am topit sub el. Tentația a crescut atât de mult încât de data aceasta nu am putut spune că sunt hărțuit, eram un participant dornic.

Mi-a plăcut cum s-a concentrat să mă răsfețe mai întâi și apoi să se îngrijească de nevoile lui. S-a comportat de parcă m-ar aprecia cu adevărat. Toată furia mea față de acțiunile lui recente a dispărut. Lacrimile curgeau din nou în ochii mei - dar de data aceasta erau de fericire.

Shadow Love 🫀Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum