Din cauza șocului de a-l vedea pe Khun Ron și pe celălalt bodyguard împușcați, nu mi-am dat seama că m-au urcat într-o altă mașină. Cât am fost acolo m-au legat și m-au legat la ochi, am rezistat neputincios, așa că lacrimile au început să curgă. Nu mai văzusem niciodată un bărbat ucis, asta m-a șocat până la amorțeală. După un timp Khun Ron mi-a devenit familiar, era prea bun cu mine, acum nu pot decât să mă rog ca cineva să-l găsească și să-l ducă la spital și să fie în siguranță.
Acest moment nu este un moment bun pentru mine. Sunt răpit de bărbați bine înarmați, plus din ce a spus Nathan, sunt sigur că a fost Phadorn. Dar nu știu în ce scop face toate astea, dar cu siguranță este să-l prindă pe Khun Pham, de aceea a mers după Timmy. Cu siguranță a vrut să-l folosească pentru a-l intimida în schimbul a ceva.
Dar faptul că e legat de mine de data aceasta este pentru că m-am implicat și eu.
Acum, în mintea mea, cel mai rău rezultat al acestei acțiuni a fost că probabil aș muri...
De fapt, nu mi-e frică de moarte, deoarece viața mea nu este ceva de care cineva ar trebui să-și facă griji. De multe ori sunt lăsat să mă gândesc că fără mine totul ar fi mult mai bine.
Nici nu cred că vreau să mor sau să-mi fac rău, pentru că sunt clar că cel care moare nu este cel care suferă cel mai mult, întrucât moartea nu te face să simți nimic, adică nici suferință, nici fericire. Doar mori pe de altă parte, cei care rămân în viață sunt cei care au rămas cu suferința și durerea din care ai plecat deja.
Când părinții mei au murit, eu și fratele meu am rămas cu o durere adâncă înrădăcinată în suflet, dar cu fericirea momentelor frumoase petrecute împreună. Acum, dacă voi muri, știu că fratele meu va rămâne cu toată durerea morții tatălui nostru și cu atât mai mult cu durerea morții mele.
Așa că, am decis... Orice s-ar fi întâmplat, trebuia să supraviețuiesc și să mă întorc la el.
Nu știu, chiar nu știu cât timp a condus mașina sau unde ne duc, tot corpul meu este complet amorțit de atât de mult timp legat. Omul care m-a legat m-a ignorat și m-a lăsat într-o stare atât de uitată în colțul acestei mașini. Mașina a mers ore în șir, până am adormit. Înainte să-mi dau seama, am fost scos din mașină pe pământ. Fără îndoială că acești oameni au crezut că sunt cu adevărat un sac de orez, așa că m-au tratat ca pe un simplu bulgăre.
Mi-a luat mult timp să mă uit în jur limpede. A fost bine că în sfârșit legatura s-a deschis puțin, așa că acum îmi puteam ajusta ochii și privirea.
am fost inchis intr-o camera......Starea camerei nu este rea, este ca un hotel ieftin, deloc luxos. Dar ceea ce era cu adevărat important era starea lui Timmy, care era încă inconștient în pat...
Timmy era legat, starea nu era aproape deloc diferită de a mea... dar nu a reacționat.
Un bărbat îndepărta tifonul de pe fața lui Timmy, apoi și-a apăsat nasul cu putere și i-a strâns fața și s-a uitat la el.
CITEȘTI
Shadow Love 🫀
Lãng mạnLa acesta poveste am primit autorizație de traducere în limba română pentru roman ...... fără capitolele speciale. ⚠️🔞 ATENȚIE ⚠️🔞 Acest roman are un rating de 18+ matur. Pot exista scene care descriu acte sexuale⚠️violență verbală⚠️ violenț...