Capitolul 16

278 21 4
                                    

Viața mea a fost din nou liniștită, așa cum a fost înainte. Dimineața am fost la facultate și apoi m-am întors la cămin. Vinerea venea ziua în care trebuia să mă întorc din nou la apartament. De data aceasta, am decis să nu merg. Sâmbătă dimineață. Aranjasem să mă întâlnesc cu Phi Porsche, care avea să mă ia de la cămin în jurul orei zece. Mersul înainte și înapoi de la apartament la căminul meu nu a fost deloc constructiv.

Seara. Junior a venit în camera mea pentru că Wai a mers să mănânce cu grupul lui de studiu, așa că m-am distrat jucând Free Fire cu el.

În jurul orei 21.00, telefonul meu a bâzâit - mă suna Khun Phop. Am fost surprins. De ce a încercat să ajungă la mine? Khun Pham nu era în țară, din câte știam eu. De asemenea, am avut sentimente amare față de Khun Phop, de când m-a forțat să călătoresc în Italia, unde am ajuns într-o stare atât de mizerabilă, din care încă îmi reveneam.

Mi-a fost teamă că vrea să mă folosească din nou. Dar a doua zi aveam o întâlnire cu Phi Porsche.

Am decis să-mi ignor telefonul și să-l las să vibreze fără să răspund la apel. A continuat să bâzâie întrerupându-ne jocul, Junior a devenit agitat. Dar am continuat să dezactivez apelul, deoarece a venit de la aceeasi persoana. Din fericire, Wai a sosit în curând să-l ia, așa că m-am putut odihni o vreme.

Am făcut un duș și m-am pregătit de culcare. Când m-am întors să ridic telefonul, am putut vedea că erau cinci apeluri nepreluate de la Khun Phop, plus două apeluri de la Khun Sucha. Urmat de un mesaj de la Khun Phop.

📩Ar trebui să vii să aștepți la apartament.

L-am citit si m-am cam enervat. De ce? Diavolul 😈nu este acolo, nu?

📩Nu mă simt bine. Am luat medicamente și mi-e foarte somn. Voi merge mâine.

Am apăsat pe „trimite” și apoi am oprit telefonul. Nu voiam să știu altceva, era dreptul meu să fiu bolnav.

M-am întins în pat, răsturnându-mă și întorcându-mă, incapabil să dorm, gândindu-mă la Khun Pham și când se va întoarce...

De ce s-ar întoarce o persoană care mă vede un biet înlocuitor, o persoană căreia nu-i pasă dacă sunt bătut în fața lui, s-ar întoarce și ar vrea să mă vadă imediat, de parcă i-ar fi dor de mine?

Dacă ar fi făcut-o cu adevărat, ar veni la mine și m-ar îmbrățișa imediat, pentru a arăta că îi pasă.

Are o soție și un copil pe drum, plus că soția lui este atât de frumoasă încât o față ca a mea nu s-ar putea compara niciodată cu a ei.

Am închis ochii, m-am întors pe partea cealaltă și am adormit.

Nu m-am dus la apartament în noaptea aceea și nu s-a întâmplat nimic rău. Khun Phop nu m-a sunat înapoi și nu a mai trimis mesaje. Chiar nu știam dacă Khun Pham era acolo sau nu. Știam doar că Khun Phop nu mi-a dat greutăți. Mai târziu, Phi Porsche a venit să mă ia pentru ședința foto.

Garsoniera la care am mers era un loc mare în centrul orașului. A fost o ședință foto pentru branduri japoneze celebre – produsele lor nu erau foarte scumpe, erau axate pe retail. Cu simplitatea lor elegantă și țesăturile confortabile au devenit foarte populare în Thailanda.

Când am ajuns la loc, a trebuit să-mi facă machiajul și coafura. Apoi Phi Porsche m-a luat să mă prezinte tuturor celor de pe platou, inclusiv Timmy, o celebră vedetă adolescentă, cu care a trebuit să fiu model.

Nu sunt suficient de bun pentru a fi asociat cu cineva de nivelul lui, dar acolo era el, așa că i-am zâmbit pentru că nu am îndrăznit să inițiez o conversație obișnuită.

Shadow Love 🫀Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum