(Sicilia pe timp de noapte)
⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
- În seara asta, vom lua cina mediteraneană la un restaurant de patru stele Michelin, sunteți interesați?
Khun Sucha m-a invitat seara cu ochi visători.
-Oh... eu... aș prefera să nu. Nu-mi place mâncarea occidentală.
Mi-am forțat un zâmbet pe față.
Sincer, chiar voiam să merg. Oamenii din clasa de jos ca mine ar fi fost fericiți chiar și cu un restaurant de o stea Michelin, dar patru? Era dincolo de cel mai sălbatic vis al meu. Dar dacă ar fi trebuit să mănânc cu ei doi lângă mine, nu m-aș fi putut bucura deloc de mâncare.
- Oh, nu vrei să mergi? Khun Phop a rezervat deja o masă pentru noi, a spus Khun Sucha, surprinsă și dezamăgit. Se părea că, dacă nu mergea, avea să moară de foame.
- Khun Sucha, du-te cu Khun Ron. Îmi pare rău, încă sunt cu jet-lag. Aș prefera să rămân și să mă odihnesc. O să mănânc ceva simplu, e suficient pentru mine.
(Notă jet-lag.- Adjectiv... foarte obosit... diferența de fus orar.)
- Cât de rău te simți? Poți să vii cu noi și să comanzi ceva ușor atunci?ea se plimba inconfortabil prin cameră.
- E în regulă, chiar nu vreau să merg.
Am spus și am zâmbit.
- Bine atunci, îl voi suna pe Khun Phop.
După ce a terminat de vorbit, a plecat cu o față neliniștită. M-am întins pe patul mare și moale și am închis ochii - eram epuizat. De fapt, nu-mi doream deloc să fiu acolo. Voiam să mă întorc în Thailanda și să dorm în dormitorul meu mic. Asta era tot ce îmi doream cu adevărat.
Ceea ce simțeam era un amestec de confuzie, agonie și ușurare. Era în regulă că Khun Pham îl ducea pe Nathan în locuri în care îl dusese și pe fratele meu înainte? Îl uitase deja și trecuse peste el?
Gândindu-mă la asta, mi-am scos telefonul, am deschis Twitter și am postat un mesaj scurt.
@Prima dată în Sicilia@
Știam că era periculos, dar ce-ar fi fost dacă?
Am așteptat nerăbdătoare câteva minute, când cineva a comentat sugerând un restaurant italian local de pe litoral. M-am uitat la acea postare cu multă emoție. ce făceam? Avea să fie bine?
Nu m-am putut hotărî să comentez la alte postări. Dar am păstrat în minte numele acelui restaurant. În curând, Khun Sucha s-a întors în cameră și m-a anunțat că pot să mă duc să mănânc ceva, dar Khun Ron urma să mă însoțească, așa că, am acceptat cu plăcere. Dar în inima mea eram copleșit și mă temeam că se va întâmpla ceva rău. Acest tip de oportunitate nu se ivea ușor, așa că în cele din urmă am decis să postez din nou.
CITEȘTI
Shadow Love 🫀
RomanceLa acesta poveste am primit autorizație de traducere în limba română pentru roman ...... fără capitolele speciale. ⚠️🔞 ATENȚIE ⚠️🔞 Acest roman are un rating de 18+ matur. Pot exista scene care descriu acte sexuale⚠️violență verbală⚠️ violenț...