Capitolul 2⚠️ Începutul.

431 22 2
                                    

⚠️Avertisment ⚠️ Vor fii descrise scene cu impact emoțional puternic ⚠️Agresiune fizică și verbală ⚠️

Evenimentele din acea zi mi-au zăbovit în minte, făcându-mi gândurile murdare să se umple de imaginile iubitului fratelui meu. Din nou și din nou... A fost rău. Parcă aș fi fost vrăjit și mi-ar fi fost suptă voința. A trebuit să o opresc.

Mi-a fost rușine de mine și nu m-am putut convinge să văd din nou chipul lui Khun Pham.

A fost atât terifiant, cât și captivant să fii în acel apartament zi după zi. Mi-aș fi dorit să nu ne întâlnim deloc. Știam că era acolo, probabil gol, lovindu-l pe fratele meu. Nu am vrut să mă gândesc la asta, dar era scăpat de sub control și înnebunisem.

Nu eram sigur dacă poseda vreo putere magică sau inima mea se trezise să facă fapte rele, dar îmi petreceam timpul gândindu-mă la el și atingându-mă. Știam că trebuie să mă grăbesc și să opresc nebunia. Un astfel de comportament diavolesc a trebuit să înceteze.

În cele din urmă, i-am cerut fratelui meu permisiunea de a mă muta cu prietenii mei în perioada examenului de admitere la facultate. P'Kai mi-a reamintit să am grijă de mine, era în ultimul an de studii, așadar, el însuși era foarte ocupat. Mi-a spus că studiul este o muncă grea, dar necesară. Gândul că el este folosit așa de Khum Pham după zile obositoare de la facultate mi-a făcut inima să bata pentru el. Atunci am decis să nu mai am încredere în nimeni, mai ales în Khun Pham. Mi-am promis că nu mă voi mai apropia niciodată de acel bărbat sau că nu mă voi întoarce niciodată în acel apartament.

Până la urmă am promovat examenul și am devenit student la o renumită universitate de stat. Am studiat din greu până am primit o bursă gratuită. Am început să lucrez cu jumătate de normă și fac asta de 2 ani. Fratele meu a absolvit și a început să lucreze independent. Era mereu ocupat.

Eram atât de preocupat de viața mea de student încât aproape că am uitat toate lucrurile jenante care s-au întâmplat atunci și fanteziile murdare despre Khun Pham. Deși încă l-am visat uneori, ceea ce a avut ca rezultat să mă trezesc cu lenjeria murdară. A fost atât de jenant, dar în fiecare zi era mai bine și mă gândeam mai puțin la el. Eram sănătos și bine, pe cale să las trecutul în urmă.

Sunt considerat un om frumos. Sunt foarte masculin și nu la fel de fragil ca P'Kai, aspectul meu seamănă cu idolii coreeni care nu se pot lăuda cu înălțimea lor, dar sunt totuși foarte atractivi. Pielea mea nu este atât de albă pentru că nu petrec suficient timp îngrijindu-o. Îmi trăiesc viața la maxim. În afară de Khun Pham, nu mi-a plăcut din nou un alt bărbat. Fac sex cu femei și sunt bine.

În acest timp am parcurs un drum lung, de la acea zi. Chiar dacă au trecut ani de când m-am întors la acel apartament, îl sunam în mod regulat pe fratele meu. Cred că relația dintre el și Khun Pham mergea bine, el spune mereu că este bine și fericit. Nu l-aș bănui niciodată pe P'Kai că nu este sincer cu mine, până când într-o zi a venit brusc la mine în miezul nopții, cu lacrimile curgând pe fața lui frumoasă...

Nu-l văzusem niciodată așa, într-o asemenea stare. Era prea slab, Am vorbit mult timp despre tot ce se întâmpla.

În cele din urmă, înainte de a ne lua rămas bun, ne-am îmbrățișat strâns în tăcere. Nu știam când ne vom revedea. Dar am sperat că de acum înainte va avea fericirea pe care o merită, pentru că P' Kai este persoana care merită să fie cea mai fericită persoană din această lume.

++++++++++++++++++++++++++++++

Sunetul acelui secund al unui ceas de lux de pe perete a înaintat încet. Sunetul monoton a fost suficient pentru a împiedica această cameră întunecată să nu devină prea liniștită.

Shadow Love 🫀Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum