⚠️ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️Ne-am îmbăiat împreună, ne-am atins, dar nu s-a întâmplat nimic mai mult decât atât, ca și până acum, relația mea cu el se baza în principal pe sex. Dar adevărul este că există mai mult decât atât între noi.
În primul rând, barba de pe fața lui era atât de enervantă și s-a prins atât de tare de pielea mea delicată încât m-a durut, așa că m-am dus să caut un big.
-De ce ți-a luat atât de mult să o tai? Doare, știi? Revoltat, m-am plâns și l-am bărbierit.
-Plângeam moartea soției mele, a spus el toate astea în fața mea.
Prost! Am reușit să-i lovesc pieptul ca să-i aud ceva din gură.
-Dar cine este soția ta? am spus nerăbdător.
-Oh, ai uitat? Bănuiesc că ar trebui să o facem din nou de multe ori, ca să-ți amintești că ești soția mea.
— Khun Pham!
Mi-am ridicat din nou mâinile să-l lovesc, el m-a prins de încheietura mâinii și m-a tras în sus și a sărutat-o încet deget cu deget.
-Du-te și ia o baghetă cu care să mă lovești, altfel îți vei răni mâna.
Mi-a spus încruntat, fața lui era epuizată și avea să se enerveze.
— De fapt, ești și o persoană nervoasă.
-Nu, chiar spun că mâinile tale sunt atât de moi și de tandre. Că ar trebui să fie ocupate cu ceva mai util... mai bun, a spus el răgușit și mi-a coborât mâna pentru a găsi un vechi prieten care crește rapid.
-De ce este atât de puternic?
De fapt, l-am atins până în acest punct de a-i observa dimensiunea mare și nu îmi mai este rușine. Dar lucru surprinzător este că este atât de solicitat, dar de ce nu face nimic pentru mine? Parcă și-ar fi dorit în mod deliberat să rămână așa până când i-a dispărut rigiditatea.
-Doar să te văd gol mă face să îngheț, a spus el.
-Vrei să mă bărbieresc mai întâi?
Nu am spus nu. Dar vreau să îl bărbieresc mai întâi.
-Bine, fă ce vrei, îți voi mulțumi în toate. A fost atât de ușor încât nu m-am putut abține să nu zâmbesc.
I-am bărbierit încet barba lungă și aspră , mâna mea mângâindu-i obrajii aspri până i-am putut vedea pomeții frumoși de durere. Părul alb care îi acoperea fața era extrem de lung, dar în cele din urmă, când i-am bărbierit toată barba lungă, cum a putut vedea un bătrân zdrențuit să se transforme într-un străin frumos cu părul argintiu? L-am privit uimit
-Nu tocmai, nu? Se pare că a fost întotdeauna o frumoasă culoare blond argintiu?
În loc să arate rău, nu arăta atât de rău. Dar faptul că a devenit cel mai sexy tânăr străin pe care l-am putut vedea m-a iritat. Înainte era un bătrân cu părul cărunt în fața mea și acum se schimbase să arate ca un tânăr atrăgător și sexy.
CITEȘTI
Shadow Love 🫀
RomanceLa acesta poveste am primit autorizație de traducere în limba română pentru roman ...... fără capitolele speciale. ⚠️🔞 ATENȚIE ⚠️🔞 Acest roman are un rating de 18+ matur. Pot exista scene care descriu acte sexuale⚠️violență verbală⚠️ violenț...