În urmă cu șase luni
Era în miez de noapte. S-a auzit o bătaie la ușa căminului meu, citeam. incapabil să doarmă. M-am gândit că va fi Junior, care probabil mă deranja ca de obicei. Dar când am deschis ușa, era Phi Kai care stătea acolo. Fața lui era palidă și era într-o formă foarte proastă.
- Phi Kail De ce arăți așa? Ești bolnav?
L-am întrebat șocată, în spatele lui erau doi bărbați, probabil bodyguarzi.
- Sunt bine, bine... Mi-ai fost dor de tine, așa că am venit să te văd.
Phi Kai mi-a aruncat un mic zâmbet, iar cu asta expresia lui nu a mai arătat atât de rău.
-Intră primul. Și mie mi-ai fost dor de tine. Sunt ocupat cu munca la cafenea. Nu am timp să vin să te văd la fel de des, i-am spus vinovat lui Phi Kai.
De fapt, nu aveam de gând să-l văd intenționat, pentru că nu voiam să-l văd pe Khun Pham.
— Hm, bine, hai să vorbim puțin. Fratele meu și-a pus mâna pe umărul meu și a zâmbit.
— Doar noi doi?
M-am uitat ezitant la cei doi bodyguarzi.
- Ei bine, el i-a trimis, uh... Voi băieți așteptați în afara camerei. I-am spus deja lui Khun Pham că voi veni să vorbesc cu fratele meu.
Apoi cei doi bărbați au dat din cap, apoi Phi Kai a intrat și a închis imediat ușa.
- Ai slabit?
L-am luat pe Phi Kai să-l așez pe pat, expresia lui palidă nu mi-a înșelat ochii pentru că atunci când l-am atins, ceea ce era acolo era doar piele care acoperea oasele.
-Hmm...
Phi Kai, care stătuse de ceva vreme, și-a ridicat brusc capul cu lacrimi curgându-i pe față. M-am uitat la el șocat, neputincios pentru că de obicei nu-l vedeam plângând. Cred că singura dată când l-am văzut făcând asta a fost la înmormântarea mamei și a tatălui meu. După aceea, a fost un frate mai mare puternic pentru mine.
- Ce e în neregulă Phi Kai? Calmează-te, nu plânge, ce e în neregulă spune-mi? am spus frenetic, căutând grăbit șervețele pentru a șterge lacrimile.
-Nu mai suport.. . Nu mai suport... spuse el fără să se oprească și ștergându-și lacrimile. Văzându-i că alergau așa, mi-a făcut și inima să mă doară.
-Ce e cu tine? Spune-mi, te voi ajuta, doar spune-mi ce e în neregulă! I-am spus nerăbdător, trăgându-l pentru o îmbrățișare, ca să știe că sunt aici lângă el.
-Vreau să mor. Vreau să mor tot timpul, mi-a spus Phi Kai cu o voce tremurândă.
Răspunsul acela a înghețat totul în mine și aproape că mi s-a oprit inima.
CITEȘTI
Shadow Love 🫀
RomanceLa acesta poveste am primit autorizație de traducere în limba română pentru roman ...... fără capitolele speciale. ⚠️🔞 ATENȚIE ⚠️🔞 Acest roman are un rating de 18+ matur. Pot exista scene care descriu acte sexuale⚠️violență verbală⚠️ violenț...