Capitolul 4🔞⚠️🔥Raiul Iadului

447 23 7
                                    

⚠️Avertisment ⚠️ Vor fii descrise scene cu impact emoțional puternic ⚠️Agresiune fizică și verbală ⚠️
🔞Scene erotice 18+🔞




Stând față în față ne-am uitat unul în ochii celuilalt, privirile noastre atât de conectate ca și cum nimic altceva nu ar exista în acel moment. Inima îmi bătea cu putere. Ce trebuia să fac în continuare? Am cercetat subiectul. erau multe lucruri pe care le puteam face pentru a-i face plăcere. Dacă ar fi vrut să aibă grijă de mine mai întâi? Și dacă nu era dispus, era de așteptat să inițiez? La urma urmei, nu l-am putut forța să facă nimic.

Eram complet gol în fața lui, părul imi era  dezordonat. Mi-era teamă să nu-și piardă cumpătul. Diavolul👿. L-am numit în secret așa în inima mea pentru că a continuat să mă privească într-un mod batjocoritor în timp ce mă luptam să mă predau. El știa totul prea bine. Eram rupt  înăuntru dar am reușit totuși să-mi controlez expresia.

Creierul meu se gândea repede, i-am aruncat o privire mocnitoare, care probabil era atât de șchioapă, dar îmi era teamă să-l mai ating încă și era mai bine decât nimic.

M-am apropiat de el, luând în mâinile mele mărețul său membru – acesta se extindea rapid și devenea din ce în ce mai greu, arătând nevoia lui aparentă și l-am mângâiat ușor. Am început să-i sărut pieptul, jucându-mă cu sfârcurile lui. Eram atât de aproape încât îl auzeam respirând

- Hmm! Uită-te la tine. Atât de experimentat. Cred că ești mai potrivit să lucrezi la bar decât a fost vreodată fratele tău.

Insultele au continuat să iasă din gura lui, de parcă chiar i-ar păsa. Dar nu am lăsat acele cuvinte urâte să ajungă la mintea mea unde  aveam nevoie  de spirit pentru a-i face plăcere indiferent de ce. Dar nu puteam merge atât de departe încât să cer dragoste sau simpatie. Dacă l-aș obține, ar veni de la cineva care mă prețuiește sau mă vede ca pe un egal. Dar în ochii acestui om? N-aș fi niciodată și habar n-aveam la ce se gândea el pentru ca arata atât de intens în acel moment.

Mi-am mișcat mâinile mai repede în sus și în jos penisului  lui impresionant, în timp ce cu gura îl tachinam lingându-i și sugând apoi mușcându-i ușor pieptul lat.

- Aah... ești o curvă.

Vocea lui tremurătoare arăta că începea să-și piardă controlul.

Mi-am accelerat mâinile până când el le-a smuls aruncându-mă pe pat. A fost imediat deasupra mea, de parcă nu ar fi vrut să piardă o secundă, mi-am desfăcut picioarele larg în fața lui, cu inima bătând într-un mod pe care nu l-am mai experimentat până acum, plină de emoție, transpirație și așteptând..... În sfârșit  îmi ține  părul cu una dintre mâinile lui, acele buze care nu cu mult timp în urmă scuipaseră cuvinte rele îmi mângâiau și sărutau acum gâtul și urechile, mușcând și sug cu putere indiferent de durerea mea. Dar toate acestea m-au entuziasmat și mai mult... Și-a mutat buzele păcătoase la pieptul meu, sugând și mușcând până când m-am zvârcolit, mâinile lui îmi mângâiau frenetic tot corpul și îmi strângeau șoldurile. Apoi degetele lui s-au mutat la pliurile mele..... , am închis ochii, orificiul meu era încă bine închis.

- Ah va exploda... ah.

Am scos un gâfâit când a alunecat un deget sau două înăuntru și afară din mine, tot ce am simțit a fost disconfort și durere. Dar nu i-aș spune niciodată că sunt într-o agonie chinuitoare. Am continuat să mă prefac că totul e bine încercând să rețin țipetele pentru că nu vreau să se enerveze. Dar reacția corpului meu la atingerea lui a făcut ca canalul meu să se contracte brusc.

- Huh, mișcare bună, micuțule. O să doară până la punctul de a tremura. Gaura ta este atât de strânsă, cum pot continua? Heee...

O voce tachinatoare a răsunat lângă urechea mea, când și-a strecurat degetele din mine.

Shadow Love 🫀Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum