Capitolul 27. Gelos

379 22 12
                                    


Era de neînțeles că de când l-am văzut ultima dată pe Khun Pham, puteam încă să supraviețuiesc încă o săptămână.

Chiar dacă zilele singuratice nu erau ușor de suportat, am încercat să respir în continuare, să-mi susțin inima frântă și să continui să trăiesc cât mai bine. Într-adevăr, ar trebui să sufăr din cauza iubirii mele pierdute. Dar nu a fost așa, pentru că acum aveam mai multe lucruri la care să mă gândesc decât propria mea suferință.

Până acum, încă nu am reușit să-l contactez... Chiar dacă am trimis semnalul pe Twitter „Cod Roșu”, de ce nu m-a contactat Phi Kai?

Acest lucru m-a îngrijorat foarte mult și m-a stresat destul de mult, până la punctul în care deja scriam în fiecare zi Această situație m-a făcut atât de nervos încât nu puteam continua fără răspunsuri sau orice fel de semnal, așa că am decis să trimit un mesaj în căsuța lui de e-mail. Dar el nu a răspuns. Ceea ce mă îngrijora nu era că îmi era teamă că Phi Kai mă va trăda și mă va lăsa spânzurat. Dar eram mai îngrijorat că i se întâmplase ceva.

Khun Phop a venit să mă vadă o dată să-mi arate contractul. Khun Pham a fost corect. A renuntat la datoria de peste o suta de milioane, mi-a dat toti banii pe care i-a promis, plus masina si apartamentul. Dar oricât de bun a fost contractul, nu l-am putut semna pentru că nu am putut lua legătura cu Phi Kai. A fost bine că Khun Pham nu a fost insistent când i-am mărturisit că a existat o problemă în a contacta Phi Kai, prin urmare, am avut nevoie de mai mult timp. I-am promis că îl voi anunța imediat când voi afla mai multe.

A fost de acord fără nicio plângere. Dar tot eram debitorul lui, contractul era încă valabil. A făcut ceea ce a promis, nu s-a mai întors niciodată în condominiu. Faptul că nu a venit și nu a vrut să lucrez pentru el a fost același cu faptul că nu am datoria.

Singurul lucru care m-a împiedicat să mă simt complet independent a fost că, deși am primit înapoi cheile MiniCooper, nu am putut conduce singur pentru că l-am avut mereu alături pe Khun Ron și un alt bodyguard. Cred că în acest fel Khun Pham mi-a ținut evidența, deoarece avea nevoie de informațiile pe care trebuia să le furnizeze.

-Hei, ce e în neregulă? De ce arată chipul tău atât de palidă de parcă ai fi o fantomă?

Phi Porsche părea să aibă talentul magic de a mă citi ca pe o carte deschisă.

-Bună, Phi Porsche, sunt bine, ca de obicei, m-am forțat să zâmbesc și l-am salutat de îndată ce s-a așezat la masă.

-Ești sigur? Ce e în neregulă? De ce ești din nou atât de slab? Ți-am spus să mănânci bine.

Phi Porsche s-a uitat la mine îngrijorat, părea că nu ar trece cu ușurință cu ușurință răspunsurile mele ambigue.

-Am indigestie, dar este din ce în ce mai bine, i-am spus la întâmplare, la fel cum i-am spus lui Junior.

-De ce nu ai fost așa înainte? Este o problemă intestinală? Ai fost deja la doctor? întrebă Phi Porsche îngrijorat.

-Nu încă, probabil că nu e nimic. Acum pot să mănânc mult mai bine și nu am avut niciun simptom de câteva zile. Poate pentru că am stat până târziu noaptea citind cărți de curs, știu că ar trebui să mă odihnesc mai mult, dar vreau să mă descurc bine la studii.

-Înțeleg că ești așa. Îmi place că ești așa. Întotdeauna muncești din greu. Ce zici de cafenea? Dacă îți este prea greu să lucrezi aici, ia o pauză. În curând vei putea face zeci de mii de reclame și vei continua să aterizezi alte locuri de muncă. Nu trebuie să te epuizezi lucrând aici.

Shadow Love 🫀Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum