Capitolul 8. Durere⚠️ 20+🔞

429 22 17
                                    

⚠️Avertisment ⚠️ Vor fii descrise scene cu impact emoțional puternic ⚠️Agresiune fizică și verbală ⚠️
Capitolul conține un nivel extrem de violență⚠️

- Oh, omule! Nathan petrecându-și timpul cu un tânăr miliardar nu este mai mult decât o vânătoare de gâște sălbatice!

Reporterii au fost dezamăgiți.

Titlurile știrilor de divertisment de la diferite posturi de presă, cât și cele online, acoperă pe larg bârfele care circulă în jurul lui Nathan. El este un actor popular și este văzut în mod regulat participând la diferite evenimente cu partenerul sau din seria Y, de aceea mulți cred că cei doi se întâlnesc, dar nu a existat încă nicio confirmare. Fanii se dau în vânt după ei, deoarece niciunul dintre ei nu are o relație cu altcineva.

Nathan este moștenitorul celui mai important lanț hotelier din Thailanda. El este drăguț și iubit ca un moștenitor britanic al tronului. Fanii lui se răspândesc în toată țara. Dar, în ultima vreme, circulă bârfe potrivit cărora ar fi devenit foarte apropiat de un tânăr și cunoscut om de afaceri, Pham Peeraphapakorn, un american chipeș de treizeci și doi de ani, proprietar al grupului bancar PPlus. Estimarea averii sale îl plasează în primele trei din țară.

El merge rar la evenimente sociale. De aceea, jurnaliștilor le-a luat ceva timp să găsească o fotografie cu el și să o publice.

Aura misterioasă din jurul lui face cu atât mai tentantă căutarea de informații despre el. Există o speculație conform căreia ar fi implicat cu o vedetă de la Hollywood, jumătate chinezoaică, jumătate thailandeză, Meda Melida Jen, dar nimeni nu poate confirma acest lucru, deoarece nu este un om obișnuit și are destui bani pentru a controla știrile.

Din nefericire, acum oricine are un smartphone este propriul reporter și este greu să pui un capac la zvonurile care se răspândesc ca focul. Nathan se face nevăzut, însă intră și iese cu nonșalanță din clădirea PPlus, ca și cum ar vrea să anunțe lumii întregi implicarea sa cu tânărul om de afaceri. Dar până acum paparazzi nu au avut ocazia să îi fotografieze pe cei doi bărbați împreună. Pentru a dovedi relația lor, "vulturii" și-au concentrat toată atenția asupra lui Nathan.

De aceea a trebuit să-mi fac apariția în acea zi.

Nu-l înțeleg deloc pe tipul ăla. De ce ar fi intrat în clubul de lux deținut de Khun Pham, după ce și-a lăsat mașina la personal, și ar fi dispărut la etajul privat al proprietarului? Fără îndoială că acțiunile sale au fost deliberate - a vrut să arate tuturor să vadă că este implicat cu Khun Pham. Dar acesta din urmă pare să vrea exact opusul - să ascundă acest fapt. Aici am intervenit eu - să mă prefac că sunt Nathan în fața reporterilor. Dacă pot să mă protejez împotriva insultelor și disprețului Diavolului😈, nu există nimic în această lume pe care să nu-l pot suporta.

Fotografiile cu mine făcute în acea zi au ajuns în toată presa.  Dar nu existau informații referitoare la mine, ci doar zvonurile din jurul lui Nathan. Unii dintre prietenii mei au văzut știrile și au venit să râdă de mine. Din fericire, m-au crezut când le-am spus că persoana din poze nu făcea decât să semene cu mine - de unde aș fi avut bani să merg într-un loc atât de elitist dacă lucram tot timpul ca să mă descurc. Nu m-au suspectat cu nimic.

M-am întors la viața mea zilnică normală, ca un student obișnuit.  Dar, spre deosebire de înainte, acum nu mai așteptam cu nerăbdare zilele de vineri, pentru că nu voiam să mi se ceară din nou să fac lucruri ciudate.

Totuși, s-a întâmplat mai devreme - miercuri. Terminasem cursurile la ora 4. De obicei, am o ședință de meditații cu seniorul la materia la care nu mă pricep atât de bine. Dacă vreau un 10 , trebuie să lucrez la ea.  Așa că mi-am luat liber de la serviciu. Seniorul meu [proprietarul cafenelei] nu s-a supărat. Se spune că a avea un șef bun este un mare noroc. Este adevărat. Întotdeauna acoperă el însuși turele pentru angajații absenți - de aceea, când am ceva timp liber, mă duc să lucrez pentru el fără să mă gândesc la plată.

Shadow Love 🫀Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum