18 stycznia 2019
Dzisiaj do naszego domu wprowadził się mój ojczym. Jest okropny, cały czas się nade mną znęca. Nie wiem ile jeszcze tu wytrzymam. Powoli zaczynam mieć myśli samobójcze, ale ja nie mogę tego zrobić. Według wszystkich mam idealne życie ale tak naprawdę to nie jest prawda........
18 stycznia 2021
Minęły już dwa lata od ostatniego wpisu do mojego dziennika, ale chyba powinnam przelać tu swoje myśli. Mama i babcia musiały zniknąć, a ja zostałam wprowadzona do Organizacji i poznałam prawdę na temat mojej rodziny. Mam 5 starszych braci, dwóch z nich jest już w Organizacji. Nasz ojciec podobno nie żyje, ale ja w to nie wieże.........
13 marca 2021
Dzisiaj dowiedziałam się o śmierci mojego najstarszego brata. Filip popełnił samobójstwo. Jego ciało zostało znalezione na dnie ogromnego klifu w parku niedaleko mojej starej szkoły. Gdy o tym myślę mam ochotę zamordować ojczyma bo to przez niego. Jedyna pamiątka po Filipie to jego piękne obrazy które namalował.
13 maja 2023
Dzisiaj są moje i Nate'a urodziny. Gdy wracaliśmy ze szkoły, bo akurat mieliśmy od Hogwartu podjechało do nas jakieś auto i z niego wysiadło kilku facetów, którzy zaczęli celować do mnie z broni, a ja już miałam wyjmować i odbezpieczyć broń kiedy usłyszałam strzał i poczułam, że opadam, a przed sobą zobaczyłam martwego Nate'a. To był okropny widok.......
18 grudnia 2023
Dzisiaj miałam swoją pierwszą, ale pewnie nie ostatnią próbę samobójczą. Już stałam po drugiej stronie barierki gdy nagle przyjechało i zatrzymało się kilka aut z których po kolei wysiedli Moneci, moje bff, moje siostry, moi kuzyni Kamil i Filip i mój najukochańszy Draco. W sumie sama nie wiem co robili tu Moneci, ale chyba mogli już wiedzieć, że mają siostry. Najpierw podbiegli do mnie kuzyni i Draco, potem podbiegła do mnie trójka najmłodszych Monetów. Trochę nie ogarniałam co się dzieje, wiem, że wzięli mnie na drugą stronę barierki i zostałam przez kogoś przytulona. To chyba byli moi kuzyni i Lizz.......
---------------------------------------------------------
Dzisiaj trochę w innej formie rozdział niż zwykle, ale naszła mnie ochota żebyście bardziej poznali przeszłość Ivy❤️❤️❤️❤️
CZYTASZ
Przeklęta historia
Fanfictiontytuł wymyślała moja przyjaciółka która pojawi się w tej historii, na starcie chce przeprosić za wszelkie błędy ortograficzne jak i stylistyczne ⚠️ Ostrzeżenie: niektóre treści nie są odpowiednie dla osób wrażliwych⚠️ Historia opowiada o Ivy Monet...