37.Reakcje i kilka miesięcy w skrócie

74 4 0
                                    

-To fantastyczne. Zobaczysz malutka, jeszcze będzie dobrze- powiedział Will i mnie przytulił po chwili każdy mnie przytulał i w sumie nie byli aż tak źli jak myślałam, a Vincent to dopiero hit nie dał mi pogadanki w bibliotece. 

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Lipiec i sierpień spędziliśmy na wakacjach. Wrzesień, październik, listopad i grudzień to było zdalne nauczanie. A styczeń to był cyrk. Aktualnie jesteśmy na balu zaręczynowym Vincenta i Grace. Stoję i pije nektar z czarnej porzeczki. Nagle obok mnie pojawiła się siostra Adriena Keira.

-Widziałaś gdzieś może Grace?- spytała
-Nie, nie chce być wścibska ale mam pytanie. Jak ty wytrzymujesz z Grace bo mnie na samą myśl, że będzie u nas w rodzinie krew zalewa- spytałam
-Po jakimś czasie można się przyzwyczaić- odpowiedziała mi dziewczyna i poszła szukać dalej Grace. Potem zaczął się cały cyrk. Snajper próbował postrzelić Hailie ale Sonny ją uratował i teraz niestety Sonny jest martwy. Porwali Hailie. Następnie dowiedziałam się, że Hailie ktoś wbił nóż.(Ej bo ja zdałam sobie sprawę, że pochrzaniłam wydarzenia więc uznajmy, że Ivy ma prawie 19 lat ok?~ autorka) Luty był w miarę normalny i w końcu nadszedł marzec czyli miesiąc w którym ma się urodzić moja mała córeczka.

13 marca. Piątek

Od kilku dni siedzę w szpitalu bo według lekarzy za niedługo będę rodzić. Byłam właśnie na jakiś badaniach kiedy nagle zaczęłam rodzić. Od razu wzięli mnie na sale porodową. Po kilkunastu minutach byłam już ze swoją malutką córeczką. Po chwili na moją sale weszło moje rodzeństwo.

-Jak ma ten mały słodziak ma na imię?- spytał Tony
-Lea- odpowiedziałam. Rozmawialiśmy o tym jak bardzo nasze życie się teraz zmieni.

---3 lata później ----

Dzisiaj ma być ślub Oliwki i Olka. Zostałam zaproszona razem z moją rodziną. Siedzę i czekam na ceremonię, a na moich kolanach siedzi Lea gdy nagle dosiada się do mnie jakiś chłopak. Obróciłam głowę i zamarłam. To był...

---------------------------------------------------------Jak myślicie kto to?

❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤💚🍏🖤💚🍏🖤💚🍏🖤💚🍏🖤💚🍏

Przeklęta historiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz