38.Tęskniłam

77 5 8
                                    

...Draco.
Na jego widok popłakałam się z szczęścia.

-Nie płacz. Misia proszę- poprosił Draco
-Tęskniłam i to bardzo- powiedziałam do niego, a Lea przyglądała nam się uważnie
-Mamusiu kto to jest?- spytała swoim słodkim głosikiem
-Kochanie, to jest twój tatuś- odpowiedziałam dziewczynce, a gdy ona to usłyszała to przytuliła Draco. Po chwili zaczęła się cała ceremonia. Po ceremonii pojechaliśmy na wesele.
Zabawa i tańce. Tak można by było opisać wesele Oliwki. Po powrocie do mojej malutkiej willi poszliśmy spać.
Z rodziną mogłam widzieć się kiedy tylko chciałam bo nasze domy były bardzo blisko siebie. Ale teraz wróćmy trochę do rzeczywistości. Siedziałam sobie w swoim gabinecie gdy nagle sobie coś przypomniałam. 

Każde dziecko z rodziny czarodziejskiej jest zarejestrowane w systemie po to żeby każdy uczył się na swoim roku w Hogwarcie więc może sprawdzę swoje rejestry tak na wszelki wypadek.

Pomyślałam i tak też zrobiłam. Weszłam w rejestry i odszukałam swoje nazwisko.

Imię: Ivy
Nazwisko: Monet( Evans)
Rodzice: Gabriella Evans
               ???????????????
Data urodzenia: 13 maja 2007( na potrzebę książki zmieniłam rok urodzenia)

Dalej już nie czytałam bo wiedziałam jedno. Nie jestem córką Camdena Moneta. Wszyscy są kłamcami. Jestem w tym samym wieku co Tony i Shane czyli mam 21 lat, a nie 20.Tylko teraz pytanie kto jest moim biologicznym ojcem?.....

---------------------------------------------------------
Przepraszam, że taki krótki ale ostatnio nie za bardzo mam czas

🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️🖤❤️💚🍏🖤💚🍏🖤💚🍏🖤💚🍏🖤💚🍏

Przeklęta historiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz