A szobáját onnan tudom, hogy hol van, mivel a nagyapját megkérdeztem. Benyitottam, az ajtót magam után becsuktam és láttam, hogy Victor még aludt. Olyan édesen szuszogott, hogy lehet inkább nem csinálom meg a tervemet, vagy majd csak akkor ha felkel. Így tehát leültem tejszínhabbal a kezemben és vártam, hogy mikor ébred fel. Már egy fél órája ott ültem és láttam, hogy elkezdett nyújtózkodni, ezért gyorsan eldugtam a tejszínhabot. Miután eleget nyújtózkodott észrevett engem.
-Hát te?-kérdezte mosolyogva
-Megleptelek-vigyorogtam rá
-Ahaa, érdekes-mondta nekem gyanúsan.
Ezután kikelt és bement a fürdőbe. Itt az alkalom! Gyorsan elővettem a tejszínhabot, levettem a tetejét, szembe álltam a fürdő ajtóval, rányomtam egy nagy adag tejszínhabot a kezemre.
Majd kinyílt az ajtó, én meg a kezemet az arcába nyomtam.
-Mi a-döbbent le, miután elvettem a kezemet-Te össze tejszínhaboztál?
-Úgy tűnik-vigyorogtam rá
-Várj csak, ezt visszakapod-mondta és a tejszínhabot kikapta a kezemből, majd rányomta telibe a fejemre. Én elkezdtem vigyorogva, tejszínhabos fejjel szaladni előtte, ő pedig tejszínhabos arccal futott utánam és ami a legrosszabb, hogy nála volt a tejszínhab! Így kívülről nézve nagyon jól nézhettünk ki, mondhatom. Egy ideig elfutkároztunk, aztán elkapott hátulról majd maga felé fordított, a kezére nyomott egy kis tejszínhabot, majd az arcomba nyomta, mint ahogy előbb én is csináltam.
-Naa-mondtam és karba tettem a kezemet
-Ne haragoskodj, naa-ezután megölelt, én pedig éltem a lehetőséggel, a fejemről leszedtem a habot és az ő fejét is összekentem.
-Hé-eltolt magától-Nagyon rossz vagy-mondta és ravaszul elmosolyodott-Most pedig menyjünk mosakodni-mondta, majd maga után húzott-Várj, hozok neked női sampont
Kiment, majd két perc után visszajött.
-Tessék
-Köszi-majd kacsintottam rá, nemtudom mi van velem én sose szoktam kacsingatni senkire. Nemtudom miket vált ki belőlem ez a fiú, de örülök, hogy az életem része, és hogy barátok vagyunk.
Elkezdtük lemosni az arcunkat, majd amikor készen lettünk Victor leszedte a zuhanyfejet, megnyitotta a vizet rajta és megmostam először én a hajamat, majd utána pedig ő.
-Hol a hajszárító?-kérdeztem
-Itt van lent-majd kivette a lenti fiókból.
-Mondjuk én ezt ritkán szoktam használni-mondta
-Köszi-néztem rá hálásan
Bedugtam a konnektorba és elkezdtem volna szárítani a hajamat, de Victor igen nézett.
-Mi a baj?-kérdeztem
-Megszáríthatom a hajadat?-kérdezte egy kicsit bizonytalanul
De aranyos... Várjunk mi? Mármint vicces ilyen fejjel. Nem értem teljesen összezavar engem ez a srác!
-Persze-mondtam és odaadtam neki a hajszárítót, majd elkezdte szárítani a hajamat. Őszintén szólva jól esett, hogy ennyire törődött velem. Utoljára anya szárította meg a hajamat, az is 12 éves koromban volt. Nem mintha nemtudnám megszárítani, de ez most jól esett. Apával szinte alig voltam együtt, hiszen ő már 3 éves koromban meghalt. Tehát nem élvezhettem sokáig az apai szeretetet.
Fél óra múlva meg is száradt a hajam. Mivel a hátam közepéig ér, így gyorsan megszárad, mivel nekem lassan nő a hajam, ezért nem is volt sűrűn levágva.
-Köszi, hogy megszárítottad-mondtam neki mosolyogva, majd megöleltem
-Szívesen-motyogta a vállamba és szorosan ölelt
Annyira örülök, hogy ilyen aranyos... Vagyis, hogy ilyen jófej velem ez a fiú. Nem bunkó, mint a legtöbb srác!
-Viszont nekem lassan mennem kell-mondtam-Majd úgyis találkozunk még-kacsintottam
Már megint kezdem, nemtudom szerintem valami kacsintós rohamot kaptam.
-Jó, tőlem nem szabadulsz-kacsintott ő is
-Nem is akarok-megint kacsintottam, na jó Sally állj le mostmár, mert a végén még Victor is azt fogja hinni, hogy valami rohamot kaptál...
Elindultam vissza haza a házunkba, aztán beszaladtam a szobámba és ráugrottam az ágyamra és a ma történteken gondolkodtam. Annyira felvidít ez a srác, hogy az valami hihetetlen.Ezután semmi érdekeset nem csináltam, majd délután négy körül valaki csengetett. Lementem én a lépcsőn, hogy a nagyiék nyugodtan tévézhessenek a nappaliba.
Kinyitottam az ajtót és egy vigyorgó fejjel találtam szembe magam.
-Hát te vigyorgó barátom, hogy hogy itt vagy?-kérdeztem a kis vigyoritól, aki legalább 10 centivel magasabb tőlem, de semmi baj, akkor is kis vigyori
-Gondoltam benézek a barátosnémhez, meg amúgy a nagyimék arra gondoltak, hogy a te nagyidékkal négyesben elmehetnének valahova, te pedig addig a helyes szomszédfiúval lennél.-mondta nagyképűen és még a hajába is beletúrt a nagyobb hatás kedvéért
-Nem is rossz ötlet, de amúgy én nem látok itt semmilyen helyes fiút-vigyorogtam rá sunyin. Persze nyilván nagyon helyes, de ezt inkább nem adtam a tudtára, nehogy még jobban elszálljon itt nekem. Főleg ez a szőke haj és zöld szem kombó, na meg a helyes arc és cuki mosoly. Eric tiszta ellentéte, mivel neki fekete haja és barna szeme van, ő se volt csúnya, de sose érdekelt úgy, ezek után meg főleg nem fog.
-Hahó, ennyire tetszem?-kérdezte vigyorgó fejjel
Úgy tűnik elbambultam
-Persze álmodozz csak, a nagyiék mikor mennek a te nagyidékkal és hova?
-Azt nemtudom hogy hova és kb egy óra múlva, már ha akarnak menni
-Jó megkérdezem őket, aztán nehogy elszaladj itt nekem-mosolyogtam
Megkérdeztem a nagyiékat és beleegyeztek, szóval visszamentem a kis vigyorgóhoz, aki még mindig az ajtóban várt.
YOU ARE READING
Te vagy a megmentőm! /BEFEJEZETT/
RomanceSally Anderson egy 17 éves lány. A mostoha apjával él, aki nem szereti őt és rosszul bánik vele. Szeretne jobb életet élni. De vajon az élete megváltozhat és a szerelem is rátalálhat? Vajon Sally végre boldog életet élhet, amilyet mindig is szeretet...