Tizenharmadik fejezet

65 2 0
                                    

Amúgy köszi, hogy megvédtél-néztem rá hálásan
-Ugyan semmiség-mondta
-De, hidd el nekem sokat jelent-mondtam neki mosolyogva
-Szívesen, téged bármikor megvédenélek-nézett mélyen a szemembe
Én zavartan elnéztem és a sebeit tisztogattam tovább. Ezután egyikünk se szólt semmit.
-Kész is-mondtam mosolyogva
-Köszi-mondta hálásan
-Szívesen
-Akkor én megyek-mondta
Ezután én kikísértem, elköszöntünk egymástól, én pedig visszamentem a házba.

Másnap kimentem a kertbe és épp leültem egy székre és elkezdtem rajzolni. Majd egy kis idő után észrevettem, hogy Victor akkor jött ki. Próbáltam nem foglalkozni vele. Nyugodtan rajzoltam vagyis próbáltam, de egyszerűen nem ment, mivel éreztem, hogy valaki néz, odanéztem és láttam, hogy Victor az. Úristen kitudja már mióta? De minek? Ennyire csúnya lennék?? Egy ideig néztük egymást, majd ő elnézett és inkább bement a házba. Hát kössz, ezek szerint tényleg ilyen ronda vagyok. Vagy csak idegesíti, hogy nem beszélünk, de én inkább az előbbire tippelnék. Ezután inkább én is bementem és lemondtam a rajzolásról. Nemtudom mit kéne tenni. Jól esett, ahogy tegnap Victor megvédett, de még mindig félek egy kicsit. Inkább hagytam annyiba az egészet és kimentem az erkélyemre.

Már vagy két órája a tengert bámultam, fogalmam sincs hogyan bírtam addig nézni, mikor a nagyi jött be és szólt nekem, hogy menyjek le enni.
-Holnap megnézhetnénk a gyorséttermet, elvileg sok minden van benne-mondta nagyapa
Igen a nagyszüleim nem olyanok, hogy fúj a gyorsétterem nem egészséges, meg hogy csak egészséges kajákat kell ennem. Nem ők képesek néha kivételt tenni és elmennek egy gyorsétterembe.
-Az jó ötlet lenne-mondtam mosolyogva
-Jó akkor menyjünk és nézzük meg-felelt lelkesen a nagyi
-De valaki mondta neked, hogy az egy jó hely?-kérdezte kíváncsian a nagyi a nagyapámtól
-Igen, a szomszéd
-Látom igen jóba lettetek-mondta a nagyi mosolyogva, nagyapa pedig erre bólintott
-Sally te még azóta se beszélsz a fiúval?-kérdezte nagyapa
-Nem, nem beszélek Victorral
-Egyébként szerintem rendes srác, igazi férfiasan megvédett téged, jó lehet nem kellett volna a fiút megvernie, de hát ki ne verekedne-mondta a nagyapa
-Hát igen, a férfiak már csak ilyenek-forgatta a szemeit nagyi
-Csak nem te is verekedtél a nagyiért?-kérdeztem kíváncsian
-Dehogyisnem, és most is megtenném, ha még bírnék-mondta nevetve
Erre a nagyi rámosolygott és megölelte.

Most indulunk az étterembe, kíváncsi leszek a helyre. Egész jól nézett ki, bár nem volt túl nagy, de annál nagyobb volt a választék. Én kértem egy hamburgert, sült krumplit és egy jeges Pepsit. Nagyi almás pitét evett és fantát ivott, nagyapa pedig kakaós palacsintát öntettel a tetején és spriteot ivott.
-Aztán óvatosan a cukroddal-mondta a nagyi
-Ne aggódj drágám nem esek túlzásokba, majd Sally meg eszi-kacsintott rám nagyapa
-Így van nagyi, ne aggódj-mondtam
Nagyapa tényleg nem ette meg az egész palacsintát, ahogy a spriteból is hagyott, ezért én megettem és megittam őket. Ezután teli hassal elmentünk a tengerpartra sétálgatni. Jó volt egy kicsit kikapcsolódni. Ezután beszéltem Sarahval hívásba, majd elmentem fürdeni, utána bebújtam az ágyba és elkezdtem filmezni. Tetszett a film de a felénél elkezdtem álmosodni, ezért bealudtam rajta.

Mikor felkeltem már a nap is feljött, jól elaludhattam. Gyorsan átöltöztem, bementem a fürdőbe, majd lementem reggelizni. Semmi érdekes nem történt egész nap, a nagyiékkal este néztünk egy filmet, majd felmentem és alváshoz készülődtem. Miután ezzel megvoltam gyorsan elaludtam.
-Remélem azt tudod, hogy tőlem sosem szabadulsz meg-mondta Eric, majd az ágyra dobott és rám mászott, én sikítoztam, de nem értem el vele semmit
Majd aztán David jelent meg és a régi szobámba voltunk.
-Te utálatos gyerek, most megkapod a büntetésedet-majd elkezdett folytogatni
Rémülten riadtam fel. Megint egy rémálom, nagyszerű. Tiszta izzadt voltam és próbáltam megnyugodni, majd visszafeküdtem az ágyba.
Ahogy ilyenkor szokott lenni, nemtudok visszaaludni és ez most sem volt másképp.

Reggel úgy keltem fel, mint aki már egy hónapja nem aludt és egész nap így éreztem magam. A napok alatt megint gyötörtek rémálmok, valamikor csak Eric volt benne, valamikor csak David. De olyan is volt többször, amikor mindketten. Tehát megint szinte mindennap tiszta fáradt vagyok, mint régen. Pedig azt hittem már, hogy nem lesznek többé rémálmaim, de valamiért megint előjöttek.
Kimentem hullafáradtan és megnéztem a postát, mivel a nagyiék megkértek rá. Csak egy újság volt benne, ezután visszaindultam lajhár lassúsággal és állandó ásítással a házba.
-Úgy tűnik valaki nagyon fáradt-mondta Victor mosolyogva
-Igen sajnos igazad van-mondtam neki-De ha nem bánod bemegyek, mert így nem bírok még menni se-mondtam neki
-Menyj nyugodtan, aztán pihend ki magad! Rossz így látni téged!-mondta nekem
Jól esett, hogy ezt mondta, mintha törődött volna velem, mintha aggódna, hogy valami bajom lesz. Akaratlanul is, de mosolyogva közlekedtem a házba, és mintha már egy kicsit éberebb is lettem volna. Felmentem a szobámba, zenét kapcsoltam és elkezdtem táncolni rá. Majd kimentem az erkélyre és ott folytattam tovább.
-Valakinek igen jó kedve lett-vigyorgott rám Victor a szomszédból
-Te mindenhol ott vagy?-kérdeztem meglepődve
-Hát persze, hisz én vagyok a szomszédfiú-vigyorgott
-Jaj tényleg elfelejtettem-kaptam a fejemhez mosolyogva
-Hát az elég nagy baj szomszédlány-kacsintott rám, majd egyből komoly lett-Miért nem beszélgetünk már?-kérdezte komolyan

Te vagy a megmentőm! /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora