Miután hazaértem bebújtam az ágyba és sírtam, majd nagy nehezen elaludtam. Most pedig ülök az ágyamon és próbálom felfogni a történteket. Eric, hogy lehet egy ilyen undorító ember, az egész kedvesség és figyelmesség azért volt, hogy megfektessen. Kitudja hány lánnyal ezt csinálta már. Kitudja hány lány sírt már miatta, mert ezt tette velük! De az biztos én őt soha többé nem akarom látni, soha többé!
-Szia-köszönt David, ugyanis ameddig én gondolkoztam ő bejött
-Szia, mit akarsz?
-Erickkel jól elvoltatok?-kérdezte kíváncsian
-Nem, nem voltunk, mégis hogy hozhattál ide egy ilyen embert?! Erőszakoskodott velem, még szerencse hogy eltudtam menekülni!-mondtam sírva
-Ugyan már, most ez nem nagy dolog, miért nem hagytad neki?-kérdezte értetlenül
-Mert mondjuk nem vagyok kurva? Meg mondjuk én semmit se akartam tőle!
-Akkor figyelj legyen az, hogy idehozom neked és kibékültök, én csak egy férfit akarok neked keresni és akkor végre megszabulnék tőled!-mondta, ez mondjuk elég rosszul esett, de hát mit is várok tőle, hisz az utálat kölcsönös
-Kössz, tudod mit nem kell a segítséged és ne hívd ide mégegyszer azt az embert!-mondtam dühösen
-Jó, akkor most hagylak lenyugodni, de ha később is így fogsz viselkedni, akkor akkora verést kapsz, hogy azt nem éled túl!-mondta fenyegetően, majd elment.
Ennyi erővel most is megverhetett volna, hülye paraszt. Sarahnak elmondtam, hogy mi történt és hát, hogy szépen fogalmazzak nem volt túl szép véleménye Erickről, de meg is értem. Holnap után azaz hétfőn pedig átmegyek hozzá, mármint Sarahhoz, ugyanis csak annyit írtam neki, hogy Eric megakart erőszakolni, szóval a részleteket, majd hétfőn mondom el neki. De még mindig nagyon kivagyok bukva, remélem azért túl fogom tenni magam a történteken.Este van épp készülök lefeküdni aludni, mert már elegem van ebből a napból. Két perc kellett és már aludtam is.
-Szia Sally
-Mit akarsz Eric?-kérdeztem félve
-Szerintem tudod te is édesem-mondta, majd közelebb lépett hozzám, majd az ágyra tepert, én próbáltam ellenkezni, de nemtudtam.
-Tartozol nekem egy éjszakával, ígérem jó lesz, de engedelmeskedj, különben nagy baj lesz-mondta fenyegetően
-Nee, nem akarom!-csókolgatott fogdosgatott, majd letépte a ruhámat
-Áhh, segítség!
Riadtan ébredtem fel, csak egy álom volt. A szívem gyorsan vert, mintha kiakart volna ugrani, és olyan izzadt voltam mintha maratont futottam volna. Visszafeküdtem és sírtam, hogy miért történik ez velem. Féltem, hogy mivan, ha Eric megpróbál megint bántani, de akkor már nem fogok tudni elmenekülni előle...Reggel felkeltem, örülök, ha két órát aludtam. Elcsoszogtam a fürdőbe és amit a tükörbe láttam, hát az elég rémes volt, hogy őszinte legyek, mint egy hulla! Sajnos az álom miatt alig tudtam aludni és ez eléggé meg is látszik a fejemen... Nagyszerű!
Most megyek Sarahhoz, az előző napon se tudtam sokat aludni, ugyanis megint rémálmom volt, szóval még fáradtabb vagyok.
-Szia, elég rosszul festesz-mondta barátnőm
-Szia, kössz, tudom
-Nem aludtál?
-De egy vagy két órát. Állandóan rémálmom van Eric miatt és természetesen ő is van az álmomban-mondtam undorodva
-Sajnállak Sally. De akkor elmondod, hogy mi volt?
Bólintottam. Így elmondtam Sarahnak, hogy Erickkel buliztunk, aztán hogy utána mi volt.
-Mekkora idióta! Nem tanították meg neki, hogy egy lánnyal így nem bánhat?
-Kitudja! Ezek szerint nem!
-A mostoha apád mit szólt ehhez?
-Nem érdekelte, szerinte csak túlreagálom, és hogy hagynom kellett volna.
-Tényleg nem normális David!-mondta a barátnőm lessokolva
-Látod? Én megmondtam, hogy nem jó fej!
-Igazad van! Teljesen egyetértek veled! Nyugi nem lesz baj
-RemélemSarahval nagyon jól elvoltam. Imádom, hogy mindig feltud vidítani és most nagyon is szükségem volt erre.
Teltek a napok és minden éjszaka ugyan az a rémálom kerülgetett. Teljesen kivagyok már. Aludni alig alszok, ezért van, hogy napközben is szúnyókálok, amit addig sosem csináltam. De legalább akkor nincs rémálmom, vagyis eddig még nem volt, csak éjszaka. Talán azért, mivel este történt meg majdnem.
David mindent tönkretesz, ha nem hozza ide Ericket akkor most nyugodtan élhetném az unalmas, magányos kis életemet, de nem, mert ő mindent maga akar intézni és aki szerinte megfelelő számomra,olyat erőszakos férfit akar nekem, mint amilyen ő maga is. Mondjuk anyával normálisan viselkedett, csak velem nem, mármint anya háta mögött nem. Ugye milyen kis sunyi? Anya előtt adta a szépet, a cuki nevelő apát, a háta mögött meg a gonosz mostohát. De hadjuk is, mert csak ideges leszek.
-De rosszul nézel ki, nem mintha addig szép lettél volna-mondta az emlegetett szamár
-Ok
Ezután neki nyomott a falnak.
-Mégis, hogy merészelsz ilyen lekezelően beszélni velem, hmm?
Ezután bevert nekem egy nagyot.
-Meg se mukkantam
Most egy pofon, egyre jobb.
-Tűnj a szobádba, most!-ordította
De imádom ezt a stílust, csak aztán álmodba nehogy kinyírjon valaki, de nehogy én legyek az. Inkább nem, nem akarok gyilkos lenni, hogy aztán a börtönbe rohadjak egy ilyen alak miatt!
Ismét teltek a hetek néha voltak rémálmaim, szerencsére a lila monokli is eltűnt, amit David csinált. Arra jutottam, hogy felhívom a nagyiékat, nem bírom már ezt, semmit se tudok róluk és nagyon hiányoznak már! David úgyis elment, itt az alkalom...
CZYTASZ
Te vagy a megmentőm! /BEFEJEZETT/
RomansSally Anderson egy 17 éves lány. A mostoha apjával él, aki nem szereti őt és rosszul bánik vele. Szeretne jobb életet élni. De vajon az élete megváltozhat és a szerelem is rátalálhat? Vajon Sally végre boldog életet élhet, amilyet mindig is szeretet...