Huszonkilencedik fejezet

32 1 0
                                    

-Sarah felelsz vagy mersz?-vigyorogtam rá
-Felelek
-Van aki most tetszik?
-Nincs-mondta Sarah-Most én jövök, Mike felelsz vagy mersz?
-Merek
-Akkor járdd el a kacsatáncot
Mike hosszú sóhajtás után elkezdte, mi pedig hát eléggé kinevettük őt. Egy ideig még eljátszottunk, majd elkezdtünk filmezni. Én Victor mellett foglaltam helyet, a lábam pedig az ölében volt, mellettem Sarah, mellette pedig Mike. A filmen is szétröhögtük magunkat, szóval jó volt a hangulat.

-Most nézhetnénk horrort-dobta fel az ötletet Mike
-Nee-tiltakoztunk egyszerre Sarahval
-Csak nem féltek?-vigyorodott el Victor is, úgy látom összefogtak ellenünk, nagyszerű.
-Igen és utáljuk is őket-mondtam fintorogva
-De jó lesz, nézzünk már-mondta Mike-Meg amúgyis kíváncsi vagyok, hogy mennyire vagytok ijedősek
De kedves.

Nagy nehezen meggyőztek minket. Én az egész filmen takargattam a szemeimet, mint egy kisgyerek, de láttam, hogy Sarah is hasonlóan cselekedett. Jó párszor megrezzentem és akkor mindig Victorhoz bújtam, közbe meg Sarah szorította a kezemet, mivel eléggé félt. Elég erősen szorította és vagy fél óráig nem is éreztem a kezemet.

Mikor vége lett a filmnek Victorral felmentünk a szobába, és lefeküdtünk aludni. Sajnos Sarah lent maradt, de majd Mike figyel rá. Én akaratoskodtam, hogy Sarahval alszok, de Victor mindenáron velem akart. Nem azt mondom, hogy én nem szeretek a barátommal aludni csak azért Sarah az Sarah. Évek óta barátnők vagyunk és azt az egy hetet ameddig itt van kiakarom használni.

A nagyiéknak szóltam, hogy Victornál alszok szóval örülhet a barátom. Mondjuk a nagyinak annyira nem tetszett az ötlet, de mivel ismeri Victort így belement. De hallottam azért, hogy azt mondta idézem: ,, Ez a mai fiatalság, bezzeg az én időmben még az ember kezét se foghatták meg! ''

-Mibe alszok?-kérdeztem, ekkor odament a szekrényhez és kivett nekem egy pólót
-Nadrágot is adjak? Csak, mert eléggé meleged lesz
Ebben igaza volt, de azért egy szál pólóban egy fiúval aludni. Jó együtt vagyunk, de azért nekem ez még lehet korai lenne, hogy csak így mutogassam magam. Mondjuk elég magas, szóval a pólója is majdnem leér a térdemig, megsülni meg mégse kéne.
-Elég a póló-mondtam, majd bementem a fürdőbe a pólóval együtt
Gyorsan átvettem és a combom közepéig ért. Nem baj, jó ez így. Visszamentem a szobába és láttam, hogy Victor eléggé nézeget.
-De jól nézel ki-mondta és le se tudta rólam venni a szemét
-Köszönöm-pirultam el, majd beszaladtam mellé az ágyba
Már ő is átöltözött, hozzábújtam és elaludtam.

Másnap az ébresztő keltett minket, mivel mennem kellett dolgozni, beszaladtam a fürdőbe és felöltöztem.
-Muszáj menned?-kérdezte szomorkásan, én pedig odamentem hozzá az ágyba
-Muszáj sajnos, de délután találkozunk-mondtam boldogan
-Jól van-majd adott egy csókot, én pedig visszacsókoltam
-Örülj, te még aludhatsz, neked tízre kell csak menni, nekem meg nyolcra-mondtam bosszúsan
-Ez van édes-kacsintott

Leszaladtam a lépcsőn és láttam, hogy Sarah a kanapén, Mike meg a földön aludt és horkolt, elég hangosan.
-Sarah mennünk kell-keltegettem
-Mmi? H-hova?-kérdezte kómásan
-A nagyiékhoz, de ha akarsz maradhatsz
-Nem, megyek veled hamár felkeltettél-nézett rám bosszúsan
Felkelt a kanapéról és ásítozva jött utánam. Én otthon gyorsan felszaladtam a szobámba és átöltöztem, arcot mostam meg ilyenek. Mire kész lettem láttam, hogy a barátnőm még csak most ért be a szobámba álmosan.
-Feküdj le, aludj még-mondtam, ő pedig csak bólintott és egyből befeküdt az ágyamba
-Majd jövök
A nagyiékkal most nem találkoztam, de ezzel most nem foglalkoztam, mivel már háromnegyed nyolc volt, szóval siettem.

Fáradtan dőltem az ágyamba munka után és el is aludtam. Este nyolckor keltem fel, Sarah meg valamit nézett a laptopon.
-Felkeltél?-kérdezte
-Igen, bocsi hogy elaludtam-mondtam szomorkásan, mivel így nemtudtunk ma sehova se menni.
-Semmi baj-mosolygott
-Van egy ötletem, erre a maradék hétre kiveszek szabadnapot-mondtam és a barátnőm úgy megörült, hogy a nyakamba ugrott és százszor elmondta, hogy köszi. Miután lenyugodott én is néztem vele a filmet.

Másnap szóltam a főnökömnek, hogy erre a hétre szabit veszek. Szerencsére jól fogadta, de azért mondta, hogy jövőhéten már mennem kell, különben levonja a fizetésemből.

-Victor mondta, hogy ma este elmehetnénk bulizni-mondtam Sarahnak
-Jó, én benne vagyok
Már mindketten készen voltunk és elindultunk mind a négyen a helyszínre.
-Gyere táncolni-rángatott a parkettre barátnőm
Nem voltak kevesen, valakik a pultnál ültek, köztük a barátomék is, de sokan voltak akik táncoltak is rajtunk kívül. Olyan sokat ugráltunk, pörögtünk a jobbnál jobb zenékre, hogy teljesen kifulladva mentünk oda a fiúkhoz.
-Elfáradtál-kérdezte a szerelmem, én pedig odabújtam hozzá
-Igen, eléggé
-Akkor velem már nem is táncolsz?
-De, csak egy kicsit hagy pihenjek

Kb. tíz percig szusszantam, aztán Victorral elmentünk táncolni. Pont egy lassúbb szám szólt. Egymáshoz simulva táncoltunk és csókolóztunk, majd vége lett és egy pörgősebb szám következett. Együtt ugráltunk és nevetve táncoltunk.
Utána fáradtan ültünk le a többiekhez.
Majd egy óra múlva kb. haza is mentünk.

-Akkor megyek-mondtam Victornak a házunk előtt, a többiek már bementek
-Jó holnap hova megyünk?
-Nemtudom nekem mindegy-mondtam
Ezután közel hajolt hozzám és megcsókolt.
-Szeretlek-mondta
Én annyira megörültem, mivel most először mondta nekem
-Én is szeretlek-mondtam és láttam, hogy megörült
Megint megcsókolt, majd elköszöntem tőle és boldogan bementem a házba.

Te vagy a megmentőm! /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now