18. Зараз ми зробимо з тебе красуню

17 1 0
                                    

Будильник вже десять хвилин нагадував мені про універ, а я так не хотіла нікуди йти. Сьогодні я сподівалась покінчити з нісенітницею в житті. Позбутись Конора і сконцентруватися на навчанні. Лілі вже не було в ліжку. Сьогодні я спала майже на пів години більше. Понеділок такий жахливий день, сподіваюсь мій настрій зміниться. Вже повністю готова я спустилась на кухню. Лілі готувала те саме смузі для кожного. Ян також вже був на кухні, він їв пластівці які я теж збиралась їсти.

Л: добрий ранок) Поспала?
В: різниці немає. Може навіть гірше.
Л: нічого, сьогодні ти маєш бути холодною і незалежною.
В: мабуть це буде найлегше завдання за сьогодні.
Л: все буде добре, ще два тижні, пʼять екзаменів і тоді зможеш робити що хочеш)
В: ти вже закінчила? Дай мені цю смакоту.
Л: я перша.
Я: я перший.

Якби його голос був на тон голосніше я б напевно налякалася. Він був холодний, одразу після його репліки настала тишина. Лілі ніби хотіла щось сказати аби не виглядало що в нас поминки. Лілі набрала стакан і віддала Янові.

Л: ніколи такого не робила але сьогодні я щедра.

Ян мовчки взяв склянку і посунув мені. Він сказав так тільки щоб віддати мені? З Яном щось точно не так. Він такий похмурий з нами, завжди було інакше.

*Flashback*

Я: дівчата, можна до вас? Там просто батьки...
В: це дівчачі посиденьки. Якщо будеш з нами то будеш поводитись як дівчинка.
Л: хахаха, давай Яне, вибирай.
Я: пфффф... блін, не хочу повертатись. Мабуть мій вибір очевидний.
Л: ну тоді, ось тобі подушка, сідай. Зараз ми зробимо з тебе красуню.

Дівчата сміялись розмальовуючи лице хлопця дитячою косметикою. Хлопець швидко розслабився і відчував себе комфортно. Малі, дурні, але щасливі.

Л: все, тепер ти справжня леді.
В: зачекай, а нігті?
Л: ой точно! Давай я праву, а ти ліву руку. Щоб було швидше.

*The end*

Нам було всього 8 років. Ян був набагато веселіший і розкритіший, хоч всеодно мені не дуже подобався.

Л: давайте швидше, вже мусимо виходити.

***

К: красуня! Доброго ранку)
В: мабуть життя тебе нічого не вчить.
К: що? Про що ти Вікс?
В: хіба тобі Меган не розказала? Я тобі зрадила.
К: що? З ким?
В: це не важливо. Ти теж брешеш мені, кожен день. Може нам не судилось?
К: то ти кохаєш того з ким зрадила? Я готовий тобі пробачити.
В: справа не в цьому. Наші стосунки найтоксичніші з тих, які я коли небуть бачила. І ні, я не кохаю того хлопця.
К: і ти робиш це прямо перед екзаменами щоб мені було на що відволікатися?
В: гадаю суцільні наші стосунки не на часі. Удачі, Вільямс.

Всі хто стояв біля нас були в шоці. Це було дуже неочікувано. А враховуючи нашу популярність це має розлетітися по всій школі. Цю сварку придумала Лілі. Вона запропонувала сказати про зраду, ніби знала що це правда. Сьогодні мені дозволили не йти на дві інші пари, тому що на цьому тижні будуть екзамени по цим предметам, і по їх словам краще підготуватися вдома, чим на парі. Єдина пара яка в мене була це танці. Тільки танцюючи я забуваю про все погане. До тієї пари було майже 2 години, тож я вирішила піти в кафе, як я роблю завжди. Там можу зробити ще кілька завдань з підручника для підготовки, аби бути впевненою завтра.

Тгк: janeksiz

Загублене КоханняWhere stories live. Discover now