24. Ти така красуня.

20 1 0
                                    

Від лиця Яна

Сьогодні день який чекає багато хто, останній день в році. Хтось чекає цей день аби на наступний почати щось нове, а хтось чекає цей день аби провести його з близькими. Що ж, цього року я проведу новий рік не з близькими людьми, адже батьки не такі важливі для мене, Лілі тисячі кілометрів від мене, а Торі зникла. Але я не буду сидіти вдома і пити шампанське на самоті, Fonobo Label влаштовує вечірку для всіх своїх працівників. Мабуть це буде весела нічка)
Сьогодні всім зробили вихідний. Я нарешті познайомився з вчителькою вокалу. Її звати Марія і вона справді приємна людина, ми навіть встигли попрацювати разом. З такими хорошими емоціями до мене прийшло натхнення, і я написав нову пісню сьогодні вночі. Я розказав Анні про те що хочу зачекати з публікуванням «The Letter». Все-таки ця пісня була написана в не дуже хороший для мене час, і якщо пісня не стане популярною, буде сумно, бо я вклав туди всі свої емоції і почуття до Торі. Було б краще почекати на круглу цифру моєї аудиторії. Анна не заперечувала але казала що треба зʼявитись якнайшвидше. По її словам дебют має відбутися вже взимку, і мені краще поспішити. Я так і зробив, і заряджений на початок.
Я сидів на дивані з телефоном і дивився на квартири. Мама готувала святкову вечерю, яку я навіть не спробую. Тато був в душі.

М: Янек?
Я: так?
М: ти вже маєш якусь дівчину?
Я: що за питання?
М: ну не знаю, може б запросив сьогодні?
Я: я не маю дівчини. І взагалі я сьогодні не вдома святкую. Лейбл з яким я склав угоду влаштовує вечірку, і я запрошений. Ти ж не будеш мені забороняти?
М: справді? Нічого, можеш піти. Але пий з розумом.
Я: знаєш скільки вечірок було в Англії? Я жодну не пропустив.
М: ти жартуєш?
Т/Тато: так тримати. Ти ше такий молодий, я б хотів таким бути, ходити на вечірки, пити, курити і приховувати це від мами.
М: ти хоч не куриш?
Я: мамо, насправді це не твоя справа. Я ж таки дорослий і сам вирішу що для мене краще.
М: але ж я хвилююсь за тебе. Не те щоб здоров'я, твій голос. Він може дуже зіпсуватися.
Я: я напевно піду збиратись на вечірку.
Т: роби як знаєш синку. Мені байдуже що ти робиш.

Я обирав щось і одночасно зручне, і в міру сексуальне. Такого в мене було багато. Я одягнув чорну сорочку поло (сорочка з тканини, так теж в Україні кажуть?) з чорними брюками. Також на мені була срібна цепочка яку я завжди одягав на вечірки, а на руці годинник Томмі Хілфігер. Я був повністю готовий, ще кілька бризків парфумів і я можу виходити. Зараз була восьма вечора. Анна просила її забрати тому мені краще вже виїжджати. Ця вся вечірка буде в заміському будинку, туди мені їхати приблизно півгодини.

★★★

А: привіт! Дякую що приїхав)
Я: привіт! Ти така красуня.
А: дякую)

Анна помітно почервоніла і навіть не ховала цього. Я б ніколи не покохав Анну. За кілька днів спілкування з нею я це зрозумів. Ми гарно подружилися за такий малий час, і мені це подобається. Такої дружби я вже давно не мав. Мабуть це те що мені зараз потрібно. Та ніхто з моїх нових друзів не знає про Торі, як вона подіяла на мене, і як я став її лялькою. Не думав що Торі так могла б зробити, а особливо зі мною. Торі сама не знає чого хоче, а я майже впевнений що закохав її в себе, і вона б мала це зрозуміти до сьогоднішнього дня. А коли приїде назад в Англію мене не буде. Насправді я тільки і хочу щоб вона повернулася. Хочу щоб вона теж кохала мене так сильно, і не могла лишити попри що.

А: ти так задумався.
Я: ой вибач)
А: нічого. Ти ж таки за кермом, це можна пояснити. Я включу музику?
Я: так будь ласка)
А: не пошкодуєш? Мій плейлист з таким сюрпризом.
Я: я найбільший сюрприз в твоєму житті.
А: тоді чудово!

Тгк: janeksiz

Загублене КоханняWhere stories live. Discover now