коли я прокинулась зранку я відчула знесилення ніби я не виспалась хоча я спала 10 годин. Лілі поряд не було, але я чула розмови на кухні тому зрозуміла що вона там. я швидко встала з ліжка і переодягнулася. також пішла в ванну і зробила рутинний догляд за шкірою і вже тоді спустилась на кухню до Лілі.
Л: ой ну нарешті сплюха прокинулась.
Я: а храпіла...
Л: ой не бреши, ти ніби слухав.
В: а шо це ти панкейки готуєш?)
Л: так, Ян казав смачно.
В: як добре що я довго сплю, хоч сніданок не треба готувати.
Я: ти така ледача, справді, хто тебе захоче. ти навіть не вродлива.
Л: Ян ти доїв? іди займайся своїми справами.
Я: я хотів пограти на консолі, тому мусите мене терпіти)
Л: спробуй Вікі, дуже смачно. Яна не слухай.панкейки справді були смачні. Ян такий дурень, він справді думає що це мене засмучує? справді для чого він так каже? я сьогодні йому ще нічого не казала навіть. він хоче привернути увагу, чи щось? це так смішно і жалюгідно. мене різко вдарило током і я забула про Яна.
В: дуже смачно, дякую.
Л: що снилось тобі?
В: ооо, мені дуже цікаве снилось, пам'ятаєш хлопця на якого я зловила невеликий краш недавно, мені снилось як ми на побаченні і ми цілувались. це було так мило, я обожнюю цей сон)я почула різку тишину, Ян не рухав джойстиком і було чути лиш закадрові звуки в грі. Лілі усміхнулася мені показуючи зуби.
Л: мабуть він тобі точно подобається, не можуть такі сни просто так снитися. ти маєш його номер або інстаграм?
В: так, я говорила з ним на математиці і він дав мені свій інстаграм)
Л: та ну, Вікі нарешті знайшла хлопця?!
В: мабуть!
Л: він дав тобі інстаграм, ти теж йому подобаєшся! я впевнена на всі сто.
В: не заставляй пищати від радості.
Л: дозволяю.
В: ні я не буду.я досі не чула щоб Ян рухав джойстиком. він що, підслуховує? Ян вийшов з гри і пішов наверх. це було так різко і швидко.
В: в нього депресія?
Л: хз, я вже звикла.
В: ти його навіть не питала про шось таке?
Л: він всеодно б не відповів, сама знаєш.
В: аж самій хочеться запитати і вислухати...
Л: він тебе обізвав 10 хвилин тому.
В: і що?! в мене добре серце, я всім помагаю.
Л: сам прийде коли треба буде.ми ще поговорили з Лілі трохи, а потім я вирішила замовити продукти і поговорити з батьками.
пройшла напевно година або трошки більше, я договорила з батьками і мені було скучно. це була 2 pm і я подумала що це час приготувати обід. я вирішила зварити спагеті з сиром і зробити ще канапки. коли я різала огірок Ян спустився на кухню, напевно він вже був голодним.Я: коли їсти?
В: 5 хвилин.
Я: круто. спагеті? ммм.
В: невже тобі не противно їсти те що я готую.
Я: спагеті в всіх смачно виходить. тільки не перев...
В: ай!
Я: що?!
В: палець порізала.
Я: сильно? зачекай я дам вату і бинт.він рухався швидко і впевнено, це було приємно бачити тому що я ніколи не бачила такого Яна. він справді намагався допомогти.
Я: ось тримай. допомогти? можу доробити канапки.
В: ні, нічого я сама. дякую.
Я: немає за що.він сів на диван і чекав доки спагеті приготується і я дороблю канапки щоб подолати його голод.
Тгк: janeksiz
ВИ ЧИТАЄТЕ
Загублене Кохання
Fanficподії відбуваються на початку 2020 коли коронавірус охопив весь світ і встановили карантин. тож Вікторії нічого робити. їй дуже нудно сидіти вдома тому вона дуже часто навідує і зі згоди переїжджає до своєї найкращої подруги Лілі в якої також є бра...